Juist wel, chocoslagroom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aardbeien met slagroom vind ik echt niet lekker. Slagroom voegt ook niet zoveel toe vind ik.
In Utrecht heb je nu een tijdelijke winkel die alleen maar aardbeien verkoopt met chocola.
Truequote:
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.quote:
De slagroom op de meeste taarten smaakt dan ook nergens naar. Ik haal die er ook altijd vanaf al houd ik super veel van slagroom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.
Dunyayi ye doymaz.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
Cake met slagroom en chocomel met slagroom <3
Heb nu echt zin gekregen in tri leches cake met slagroom en kaneel.
Ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit slagroom. Ik haal het zelf van de taart af.
Kan dat echt niet eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:51 schreef Che_ het volgende:
Kaymag xosha. En dan met warme brood en echte thee in de ochtend
Wat heb je gegeten dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Patliyom...Heb teveel gegeten. Spijt.
Bedoel echte kaymag die ze vers van yoghurt halen. Niet dat chemische spul dat turken uit een blikje eten.quote:
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoel echte kaymag die ze vers van yoghurt halen. Niet dat chemische spul dat turken uit een blikje eten.
Zonde. Maar ja, is een en al vet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.
Zelfgemaakte yoghurt van mamaquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik. Mijn vader maakt altijd zelf yoghurt hier. Maar ik lus het gewoon niet.
Echt zoveel lekkerder dan wat je in de supermarkten kan halen.quote:
Wat voor taart.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kip. Was gruwelijk lekker.
Plus aardappelpuree.
Incl wat spinazie.
Taart ook nog btw.
Kijk em dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe maken jullie Turken dat? Homemade yohurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |