Nou, graagquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef niels0 het volgende:
Kan ik m'n nachtmerries van straks niet even ruilen met iemand?
Jij bent echt een baas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef niels0 het volgende:
Kan ik m'n nachtmerries van straks niet even ruilen met iemand?
Hommoquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:51 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
je gescheld met 'homo' en 'hommo' toont aan dat je onzeker bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power."
quote:
Ik heb geen braaknijgingen, dus dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee. Dat beeld je jezelf in. Je denkt aan mij en fantaseert mij in het topix
Achter de ramen in de rosse buurt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
niemand mag jou druk gewoon op het kruisje rechtboven joh en ga iets doen waar je wel geliefd bent.
sorry dat ik anderen vertel over je onzekerheid terwijl jij het toch echt in het geheim via de dm aan mij verteldequote:
quote:
Kruisjequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
niemand mag jou druk gewoon op het kruisje rechtboven joh en ga iets doen waar je wel geliefd bent.
Dit geldt nog meer voor jou.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nou ik heb haar kop gezien... denk niet dat ze veel gaat verdienen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Achter de ramen in de rosse buurt?
Verwijt anderen niet wat jezelf overkomt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh, daar weet ik dan weer niets van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nou ik heb haar kop gezien... denk niet dat ze veel gaat verdienen.
Hebben we toch nog iets gemeen vanavond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kruisjeniet mobiel fokken
nerd
Dat je het weetquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
sorry dat ik anderen vertel over je onzekerheid terwijl jij het toch echt in het geheim via de dm aan mij vertelde
Je kwoot klopt niet gr grquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Verwijt anderen niet wat jezelf overkomt.
#pussycatdollquotes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |