SPOILER: Het te verdedigen prijzengeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Prijzengeld 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 Livestream
PDC Netzone
[ Bericht 16% gewijzigd door Ajacied422 op 24-07-2014 21:38:00 ]
Okquote:
Denk dat die niet meer terugkrijgtquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef F.M.D. het volgende:
hoe lang zou het duren voordat taylor z'n nummer 1 positie heroverd?
Dat gebeurt nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:47 schreef F.M.D. het volgende:
hoe lang zou het duren voordat taylor z'n nummer 1 positie heroverd?
Leg daarvoor ook afgesloten met twee perfecte darts waarna Wade die leg uitgooide.quote:
Taylor gooit na dit aantal legs minder dan Anderson hiervoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
[..]
waarom niet? van gerwen heeft dit niveau niet hoor. nog niet.
Taylor gooit dit niveau ook niet elke wedstrijd, en MVG heeft al betere wedstrijden gegooid dan wat Taylor nu doet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Komt vooral door de eerste zit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan ruim voorbij 01.00 vandaag zo te zien, maar goed.
En dan zijn die andere twee potjes nog redelijk snel gegaan. Tis maar goed dat het niet allemaal 13-11 o.i.d wordtquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Terwijl je juist zou verwachten dat het sneller ging zonder reclames.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En dan zijn die andere twee potjes nog redelijk snel gegaan. Tis maar goed dat het niet allemaal 13-11 o.i.d wordt.
110+ gemiddeld over dit format? kan het me niet herinneren. voor taylor echter zijn soort gemiddeldes absoluut geen uitzondering. vergeet ook niet dat ie vorig jaar zowat alles won tot het wereldkampioenschap. het zou me niet verbazen als die weer zo gaat domineren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:50 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Taylor gooit dit niveau ook niet elke wedstrijd, en MVG heeft al betere wedstrijden gegooid dan wat Taylor nu doet.
Jammer dat het net iets te lang doorgaat zo. Nog maar even de eerste vijf legs van de laatste pot meepakken en dan is het wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Die dikke deed q-school dacht ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
waar is deze baas eigenlijk gebleven ? in de marge ?
Taylor in topvorm is vandaag de dag nog altijd beter dan Van Gerwen in topvorm. Snap niet dat zo vaak anders moet worden beweerd, het is absoluut geen schande. Zeker omdat Van Gerwen op dit moment veel constanter is en Taylor minder gemakkelijk die topvorm heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als Phil de 9-darter niet gooide, dan hadden we het hier niet eens over.
Uhm, Taylor gooit maar 106 hoor, Lewis gooide in de eerste ronde ook al een stuk beter dan taylor nu doet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
110+ gemiddeld over dit format? kan het me niet herinneren. voor taylor echter zijn soort gemiddeldes absoluut geen uitzondering. vergeet ook niet dat ie vorig jaar zowat alles won tot het wereldkampioenschap. het zou me niet verbazen als die weer zo gaat domineren.
Meestal gaat het gemiddelde nog wel omlaag in de laatste legs, de wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
110+ gemiddeld over dit format? kan het me niet herinneren. voor taylor echter zijn soort gemiddeldes absoluut geen uitzondering. vergeet ook niet dat ie vorig jaar zowat alles won tot het wereldkampioenschap. het zou me niet verbazen als die weer zo gaat domineren.
Voorzitter van de PDPA.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
waar is deze baas eigenlijk gebleven ? in de marge ?
'Maar 106'. Dat is voor iedereen behalve Taylor zeer uitzonderlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uhm, Taylor gooit maar 106 hoor, Lewis gooide in de eerste ronde ook al een stuk beter dan taylor nu doet.
RTL7 altied armquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Die Nieuwlaat hebben ze zelfs ingezet bij 24 van LeMans voor commentaar.
Le mans commentaar was niet slecht hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Die Nieuwlaat hebben ze zelfs ingezet bij 24 van LeMans voor commentaar.
Ik heb MvG, Lewis dat gemiddelde ook wel vaker zien gooien. er werd net gedaan of het niveau wat Taylor nu gooit door niemand te halen isquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Maar 106'. Dat is voor iedereen behalve Taylor zeer uitzonderlijk.
Met de mercedes over Barrichelo riedenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig was Allard Kalf er nog bie, om 'm wat te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |