Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:46 schreef Red_85 het volgende:
KKK-187 in Zweden.
Ga de foto zoeken voor bewijs en uploaden.
Ik denk KKKquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:46 schreef Red_85 het volgende:
KKK-187 in Zweden.
Ga de foto zoeken voor bewijs en uploaden.
Zo is er natuurlijk geen kenteken te maken, iedere afkorting betekend wel iets op de wereld.quote:
Klu Klux Klan en 187 is code taal voor politie in de VS voor moord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/187_(slang)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ik heb verschillende auto's en motoren gezien met dit soort kentekens zonder blauwe Band links. En gewoon in Amsterdam en niet in een of ander boeren gehucht. Zijn nooit aangehouden vermoed ik.?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Bitlord het volgende:
Een opvallend spotje vandaag in Utrecht; een in gebruik zijnde kraan met ZZ-kenteken die na al die jaren toch nog steeds een niet GAIK-plaat draagt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreemd, ik zie ze nog maar zeer zelden terwijl ik er toch een oog voor heb en redelijk vaak op de weg zit. De laatste keer was in 2009 denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:15 schreef yup het volgende:
[..]
Ik heb verschillende auto's en motoren gezien met dit soort kentekens zonder blauwe Band links. En gewoon in Amsterdam en niet in een of ander boeren gehucht. Zijn nooit aangehouden vermoed ik.?
ben jij PTA mod? toch weinig A liefhebberquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Schijt Munster. Dattie effe in elkaar plettert, het ouwe kreng
heb AH gehadquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef Bitlord het volgende:
Ik kwam net AM-74-96 tegen op een gele plaat. Dat kab toch helemaal niet, met een A als begin.
Defensie heeft dan ook geen kenteken maar een registratienummer en de voertuigen zijn ook niet verzekerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Die zullen daar wel van zijn vrijgesteld. Defensiemeuk rijdt ook nog vaak met platen zonder blauwe band.
Ja, en nog kraanmachinist ook, dus ik kan het weten.quote:Op zondag 7 september 2014 02:52 schreef T42 het volgende:
[..]
ben jij PTA mod? toch weinig A liefhebber
als dit ding nooit op de openbare weg komt mag het. misschien zitten er op de weg andere bumpers op met moderne platen? (hijsbakkie als bumper bijv.)
een vibrator ookquote:Op zondag 7 september 2014 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en nog kraanmachinist ook, dus ik kan het weten.
Tis een kutmasjien.
Vlak een kever niet uit.quote:
Zeker een verdwaalde mestkeverquote:
ZZ wordt gebruikt voor voertuigen die niet aan de wettelijke eisen kunnen voldoen, meestal door gewicht omvang (kermis spul) of een experimenteel ding. Die golf had eigenlijk ook een ZZ nodig.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Bitlord het volgende:
Een opvallend spotje vandaag in Utrecht; een in gebruik zijnde kraan met ZZ-kenteken die na al die jaren toch nog steeds een niet GAIK-plaat draagt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet een beetje maf? "Oh het kan niet aan de eisen voldoen, dan plakken we er een speciaal kenteken op en dan mag het wel"quote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef blup het volgende:
[..]
ZZ wordt gebruikt voor voertuigen die niet aan de wettelijke eisen kunnen voldoen, meestal door gewicht omvang (kermis spul) of een experimenteel ding. Die golf had eigenlijk ook een ZZ nodig.
Ding rijdt daar op de A270, test weg van de automotive campus helmond. Dat stuk hangt ook vol met camera's.
Ben toch benieuwd hoe dat zit met dat kenteken.
De RDW (overheidsinstantie) smeert zelf dat ZZ-kenteken er op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje maf? "Oh het kan niet aan de eisen voldoen, dan plakken we er een speciaal kenteken op en dan mag het wel"
Meestal heb je dan nog een ontheffing nodig om van A naar B te mogen rijden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje maf? "Oh het kan niet aan de eisen voldoen, dan plakken we er een speciaal kenteken op en dan mag het wel"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |