De kermisklanten.quote:
Die heeft ook nog steeds niet door dat hij haar tot op het bot haat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
Isa weet dus niet wat een troep Ruud er van maakt? Of doet alsof?![]()
Isa "HIj is zooo leuk met ze"![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Isa over Ruud: "Hij is zau leûk met die beesten"
Dan kan ik ook zingenquote:
Hij is vanmiddag op zijn vingers getikt, lijkt met sterk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
Ik druk de stopwatch nu inquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Dutchmannew het volgende:
kist gaat open wedden 1 min en marjet en lot staan er ook bij
Die air waarmee ze nu ook weer met Lau2 praat. Of, praten "met" is niet goed uitgedrukt eigenlijk, want ze luistert niet tot nauwelijks. Zij moet haar uitgebreide verhaal kwijt, en alle Grote Gevoelens die daar bij komen kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die heeft ook nog steeds niet door dat hij haar tot op het bot haat.
Gaar wijf
30 seconden vanaf nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Dutchmannew het volgende:
kist gaat open wedden 1 min en marjet en lot staan er ook bij
Klaver vertelde hem dat ie de koeien vast moest zetten in de stal ... Dat ie er nu een zootje van maakte door voer op de grond te gooien en die beesten gewoon los te melken ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is vanmiddag op zijn vingers getikt, lijkt met sterk.
Count downquote:
Je had dus helemaal gelijk toen je vanmorgen zei dat er vanavond alweer een nieuwe in zou komenquote:
Hij is ook leuk met ze. Dat is ook nooit de issue geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
Wilde het niet zeggen omdat ik niet iedere keer negatief wil posten over Isa, maar ze laat me weinig keuze...quote:
ging om de hygiene tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Klaver vertelde hem dat ie de koeien vast moest zetten in de stal ... Dat ie er nu een zootje van maakte door voer op de grond te gooien en die beesten gewoon los te melken ...
Ze moeten dat spelletje echt allemaal meespelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef Urb het volgende:
Lau2 "Je kan serieus zingen en Charlot ook joh!!"![]()
zij zij zijquote:
dat en geen stemmen verzamelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten dat spelletje echt allemaal meespelen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
Marrije: Ik wilde het donkerder, en de kapper zei" iets donkerder" Dus ik dacht ach iets donkerder kan wel.
Vandaar iets donkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |