Pissebet natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
Je hebt dan ook echt het taalgevoel van een pissebed als je dat typt.
Hoi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:53 schreef FrankUnderwood het volgende:
Je weet dat je echt een taalhommo bent als je je usernaam met een punt eindigt
Jij wacht ook gewoon op dit moment?quote:
Ik zag het toevalligquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:57 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Jij wacht ook gewoon op dit moment?
Jouw postgeschiedenis
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, gewoon negeren en de punt met trots dragenquote:
Goed puntquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:59 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, gewoon negeren en de punt met trots dragen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:00 schreef Corrie. het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Al is die punt eigenlijk alleen omdat Corrie zonder punt weg was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef Joeri. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wist het.
Op woensdag 13 maart 2013 08:24 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik jou voortaan Corrie ga noemen.
Corrie Karina.
U krijgt er uitslag van?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:31 schreef Joeri. het volgende:
Gasten, serieus.
Leer nu eens fatsoenlijk Nederlands te praten en schrijven, de betreffende posters zetten zich alleen maar voor lul. Het is gewoon gruwelijk irritant en daarmee uit!
Erger, het besef dat ik me begeef in een omgeving met overwegend infantiele en proletenquote:
- Infantiele wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Erger, het besef dat ik me begeef in een omgeving met overwegend infantiele en proleten
Hallo meneer azijnzeikerquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- Infantiele wat?
- Na een zin volgt een punt;
- Je zin loopt niet vloeiend.
Onvoldoende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |