Jammer van de opblaaspop en dronken man.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker! Eén van de leukste was met 7 meiden en een opblaaspop in de badkamer. En een dronken man op de trap.
Dat was juist het leukstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jammer van de opblaaspop en dronken man.
Hoi wijfie!quote:
weer druk aan het werk kerelquote:Op zondag 27 juli 2014 05:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi wijfie!![]()
![]()
![]()
![]()
mis jou ook hoor maar ik denk elke dag wel even aan je.
Heel druk idd, zelfs deze nacht gewerkt maar wel lekker vroeg klaar.
Alles goed met je?
Hehe eindelijk. Begon me al zorgen te makenquote:Op zondag 27 juli 2014 05:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi wijfie!![]()
![]()
![]()
![]()
mis jou ook hoor maar ik denk elke dag wel even aan je.
Heel druk idd, zelfs deze nacht gewerkt maar wel lekker vroeg klaar.
Alles goed met je?
Ik haat het als zinnen niet afgemaakt wordenquote:Op zondag 27 juli 2014 11:58 schreef Scrummie het volgende:
Zondagmiddag douche
Bijna net zo goed als .....
Zondag middag sex.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haat het als zinnen niet afgemaakt worden
edit: have funquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zo fappen voor de cam
kom je kijken
Linkquote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zo fappen voor de cam
kom je kijken
No worries, komende 7 weken is het nog door buffelen daarna zal de drukte wel weer wat afzakken.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hehe eindelijk. Begon me al zorgen te maken
Maar dus nog steeds aan het buffelen. Schiet lekker op nu he B?
Ja hier gaat het goed. Ben net een week terug van een weekje Provence en natuurlijk Mt Ventoux. Was geweldig. Wat een machtige berg is dat toch
Hoe is het met de vogels ?
Die berg he, het blijft een belevenis. Ga zeker weten volgend jaar weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
No worries, komende 7 weken is het nog door buffelen daarna zal de drukte wel weer wat afzakken.
Vogeltjes gaat het prima. Die hebben elke dag zondagmiddag sex volgens mij want er blijven maar jonkies komen.
Wel jammer dat ik niet mee mocht hoor naar de Mt Ventoux....;)
ik ben 1 keer een berg wezen beklimmen in Frankrijk....nou dat was 1x en nooit weer. 3,5 uur klimmen en in 10 min. Weer benee....pffff.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die berg he, het blijft een belevenis. Ga zeker weten volgend jaar weer.
En die lui die toch boven weten te komen , echt, zó'n bewondering voor.
Zag er één lopen aan het begin van het kale stuk vanaf Reynard dus nog zo'n 6 km. Op zijn wielrenschoenen, helemaal kapot.
Maar hij kwam wel boven hoor, hele poos later.
goed bezig sara doe ik ook geregeld in parkquote:Op zondag 27 juli 2014 15:21 schreef sararaats het volgende:
even badminton gedaan maar pfoe wat een hitte
Hij is mooi!!quote:
Thanks! Wat een techniek is dat zeg. Zo simpel, doch zo doeltreffend. Wou dat ik zoiets bedacht hadquote:Op zondag 27 juli 2014 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is mooi!!
Je kunt wel samen met Guyvie een loom-bedrijfje beginnen. Verdien je in je vakantie ook nog wat! Nuttige met het aangename
Simpelweg schitterend! Die van jou blijft ook nog gewoon magisch op het scherm plakken. Jouwe is nog eindbaziger dan de mijne!quote:
Die heeft theguyver me opgestuurd, dus het is zijn vakmanschap. Jullie samen kunnen een fortuin verdienen !quote:Op zondag 27 juli 2014 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Simpelweg schitterend! Die van jou blijft ook nog gewoon magisch op het scherm plakken. Jouwe is nog eindbaziger dan de mijne!
Eenmalig hoor, geen concurrentquote:Op zondag 27 juli 2014 19:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die ken ik![]()
En scrum goed bezig , mooi tijd verdrijf
haha echt niet dit is gewoon een simpele, voor die moeilijkere heb je heel rekje voor nodig, maar daar ging een van de hondjes mee vandoor dus die is stukquote:Op zondag 27 juli 2014 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft theguyver me opgestuurd, dus het is zijn vakmanschap. Jullie samen kunnen een fortuin verdienen !
haha ja ik heb het mijn nichtjes moeten leren vandaar, en heb nog zo'n doos vol met die prut hier liggenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eenmalig hoor, geen concurrent. M'n nichtje kwam er mee aanzetten
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Las laatst iets over een jurk van die dingen, dat ie verkocht is voor duizenden euro's. Bizar.
Zoiets was dat ja! Hahaha.. bizar, die jeugdhypes. Vroeger hadden wij Flippo's nu hebben ze deze dingen. Tijden veranderenquote:
ja en scoobydoo touwtjes en zo..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoiets was dat ja! Hahaha.. bizar, die jeugdhypes. Vroeger hadden wij Flippo's nu hebben ze deze dingen. Tijden veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |