Excuses Scrum!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En bedankt! Werd ik vannacht wakker van je, verslapen op mijn laatste dag voor de vakantie
Jeejquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geaccepteerd!
Omdat ik in een goede bui ben..
Daaromquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeej
Jaa dat zal wel met vakantie in het vooruitzicht
Een hoofd als een aambeeld. Verder wel goedquote:
Ik vertrouw op Geel en de jeugd, en hou mezelf voor dat het geen topjaar word. Snap wel dat ze de centjes in de zakken houden, maar maak me wel druk om de geruchten eigenlijk. El Hamdaouiquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Een hoofd als een aambeeld. Verder wel goedmaak me wel druk over Feyenoord, gebeurt niet echt iets wb nieuwe spelers
Ga je nog ergens heen op vakantie?
Die geruchten iddquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Geel en de jeugd, en hou mezelf voor dat het geen topjaar word. Snap wel dat ze de centjes in de zakken houden, maar maak me wel druk om de geruchten eigenlijk. El Hamdaoui. Ben ook niet kapot van Dost, en vind dat er een buitenspeler bij moet die er direct staat. Verdedigend vind ik het wel prima..
Nee, ga nergens heen! Jammer genoeg, maar zit er niet in + alleen. Heb nog wel zitten kijken naar last minuteje, maar niet te doen. Ga straks in November ofzo denk weekendje Albir doen, goed hotel daar met goeie prijzen, en vlucht kost heen en terug max 150 euro ofzo. Ook alleen, maar ja, vermaak me wel
.
Jij dan? Nog vakantie plannen?
Albir is tof, al vaker geweest dus ken de omgevingquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Die geruchten iddbrr. Ach, heb ook wel vertrouwen in v. Geel, we zullen zien. Zin an volgende week woensdag
Albir ff gegoogled, ziet er leuk uit.Wel typisch spaanse kust-achtig
Geen plannen hier, heb m'n weekje Texel alweer gehad dit jaar
Welke zaak is dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
moge, zo nieuwe plafon platen zitten er in
vanacht broodjes zaak op de hoek in de brand, werd weer ff lekker vanaf 3 uur wakker gehouden door de brandweer, grappig detail wou er vandaag met mijn ma heen, dat hoeft dus niet meer :/
Ja zag het al op zo'n kaartje dat 't vlakbij Benidorm ligt. 1x geweest toen ik 16 was, en verbaasde me toen over het grote aantal Feyenoord-vlaggen aan balkonsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Albir is tof, al vaker geweest dus ken de omgeving. Benidorm ligt er ook in de buurt, bekend van TV
. Veel ouwe mensen daar, maar ook jeugd, en echte Spaanse cultuur, maar ook stukje Nederland door alle Nederlanders, stukje Brits door de britten. Vind het heerlijk daar, ga er graag heen.
Weekje texel is ook tof! Prima te doen, met het weer van d afgelopen 2 weken.
Had je dan niet beter vannacht wat broodjes kunnen halen? Waren vast nog heerlijk warmquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
vanacht broodjes zaak op de hoek in de brand, werd weer ff lekker vanaf 3 uur wakker gehouden door de brandweer, grappig detail wou er vandaag met mijn ma heen, dat hoeft dus niet meer :/
Bekend met omgeving en ook met wat mensen daar wel ja al zijn dat geen vrienden ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zag het al op zo'n kaartje dat 't vlakbij Benidorm ligt. 1x geweest toen ik 16 was, en verbaasde me toen over het grote aantal Feyenoord-vlaggen aan balkons
Wel altijd leuk als je ergens bekend bent met de omgeving, en mss ook met mensen daar?
Jammer genoeg had ik dit jaar niet zulk mooi weer als de afgelopen twee weken. 2 dagen zon en 2 dagen regen, de rest bewolkt
[..]
Had je dan niet beter vannacht wat broodjes kunnen halen? Waren vast nog heerlijk warm![]()
Je bent weer helemaal klaar voor een nieuw feestjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
Prachtige foto die eerstequote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bekend met omgeving en ook met wat mensen daar wel ja al zijn dat geen vrienden ofzo.
Eigen foto van daar, met Benidorm op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Andere eigen foto, links zie je Albir:
[ afbeelding ]
Toen ik daar regelmatig kwam, sliepen we altijd in een huisje wat je hier aan de kust ziet liggen (maar te klein om aan te wijzen)
Mooie foto's zegquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bekend met omgeving en ook met wat mensen daar wel ja al zijn dat geen vrienden ofzo.
Eigen foto van daar, met Benidorm op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Andere eigen foto, links zie je Albir:
[ afbeelding ]
Toen ik daar regelmatig kwam, sliepen we altijd in een huisje wat je hier aan de kust ziet liggen (maar te klein om aan te wijzen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |