SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 23-07-2014 20:37:41 ]
Jij mag datquote:
guyv maakt van elke dag een feest om nooit weer te vergeten. Schitterend is dat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn vorige feestje lijkt nog maar zo kort geleden he? Of ís het ook nog maar kort geleden ?
Ja, dat is een gave. Aan die positiviteit van hem kunnen we een voorbeeld nemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
guyv maakt van elke dag een feest om nooit weer te vergeten. Schitterend is dat.
Eensquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is een gave. Aan die positiviteit van hem kunnen we een voorbeeld nemen
Erg hequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
God, wat is het benauwd.
Zou een lauwe douche helpen?
Scrum jij hebt gedouched. Hielp het?
En hoi Inso
Heet douchen dus. Moet er eigenlijk niet aan denken maar ok, als jij zegt dat het werkt ga ik dat doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg he
Inderdaad gedouched, maar wel heet. Dat koelt af, zeggen ze altijd. Was fijn dus!
Je legt er wel druk op zeg! Straks helpt het bij jou nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heet douchen dus. Moet er eigenlijk niet aan denken maar ok, als jij zegt dat het werkt ga ik dat doen.
Ik zat ook te denken aan een lauw bad. Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je legt er wel druk op zeg! Straks helpt het bij jou niet
Heerlijk toch, even heerlijk niks aan je hoofd. Gewoon doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan een lauw bad. Daar heb ik ook wel zin in.
Ja, ga ik doen. En dan bedje toequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk toch, even heerlijk niks aan je hoofd. Gewoon doen
Slaap lekkerquote:
Jij ook straks Ferdoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dronken huisgenootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plafon in de keuken in brand
zo nu even tukken, morgen maar even opruimen.
[ Bericht 25% gewijzigd door theguyver op 24-07-2014 05:49:07 ]Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:27 schreef theguyver het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dronken huisgenootwas gezellig zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plafon in de keuken in brand
zo nu even tukken, morgen maar even opruimen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dronken huisgenootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plafon in de keuken in brand
Haha..
Slaap lekker nog guyv![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dronken huisgenootWahahahaha waarom ben ik niet verbaasd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plafon in de keuken in brand
en nu![]()
![]()
en nog meer
![]()
![]()
meisies wat moet ik me daar bij voorstellen of zijn dat je kinderen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef theguyver het volgende:
moge was even aan opruimen.. meisies komen er aan![]()
da's hoe guyvie rolt, 380 chickies, elke vinger 3.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
meisies wat moet ik me daar bij voorstellen of zijn dat je kinderen?![]()
wat een vingersquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
da's hoe guyvie rolt, 380 chickies, elke vinger 3.![]()
![]()
Hemel, die laatste 16 uur van de week zijn tot nu de zwaarste! Maar goed, morgen eerder naar huis en dan lekker niksen.![]()
Vriendin plus dochtertje![]()
zal straks wel keer uitleg geven hoe wat foto's heb er wel meer maar staan peeps op die post ik liever niet hier.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Liefquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef theguyver het volgende:
Vriendin plus dochtertje![]()
zal straks wel keer uitleg geven hoe wat foto's heb er wel meer maar staan peeps op die post ik liever niet hier.. Altijd leuk! Je eigen dochtertje eigenlijk of?
![]()
nee van haar, kreeg gelijk al op mijn flikker, ivm gat in plafon keuken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lief. Altijd leuk! Je eigen dochtertje eigenlijk of?
ow en had geen kater hoor.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Mijn schoenen hadden ze met dubbelzijdig plakband aan de muur geplakt, zit spiderman motief op.
We hebben voor op de straat dus een water pistool gevecht gehad met wodka, toen die op was maakten ze er flammen werpers van met terpertine! ( alcohol he)
Wat dus binnen resulteerde in dus een klein brandje in mijn keuken, daarna was huisgenoot moe en bij het opruimen dus alle vuilnis op hem geparkeerd en dat was rond 4 uur vanochtend.
eind resultaat 2 stoelen kapot dak stuk, de straat ruikt nog steeds naar drank en mijn huisgenoot naar vuilnis.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
Mijn schoenen hadden ze met dubbelzijdig plakband aan de muur geplakt, zit spiderman motief op.
We hebben voor op de straat dus een water pistool gevecht gehad met wodka, toen die op was maakten ze er flammen werpers van met terpertine! ( alcohol he)
Wat dus binnen resulteerde in dus een klein brandje in mijn keuken, daarna was huisgenoot moe en bij het opruimen dus alle vuilnis op hem geparkeerd en dat was rond 4 uur vanochtend.
eind resultaat 2 stoelen kapot dak stuk, de straat ruikt nog steeds naar drank en mijn huisgenoot naar vuilnis.Echt guyvie, jouw feestjes. Moet altijd een beetje aan Project X denken, maar dan in 't klein
![]()
![]()
toen we ons super feescht hadden was die ook in de Bios hebben we veel van geleerd, tot nu toe is nog nooit iemand gewond geraakt of het volledige huis gesloopt, de jongen komt zelf morgen het plafon fixen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]Echt guyvie, jouw feestjes. Moet altijd een beetje aan Project X denken, maar dan in 't klein
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Hij kan zo gaan voodooënquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die chickies bij hem zijn?![]()
![]()
![]()
Vind je het gekquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee van haar, kreeg gelijk al op mijn flikker, ivm gat in plafon keuken.
ow en had geen kater hoor.![]()
![]()
Zet hem bij de straat !quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
eind resultaat 2 stoelen kapot dak stuk, de straat ruikt nog steeds naar drank en mijn huisgenoot naar vuilnis.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: