SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 23-07-2014 20:37:41 ]
Jij mag datquote:
guyv maakt van elke dag een feest om nooit weer te vergeten. Schitterend is dat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn vorige feestje lijkt nog maar zo kort geleden he? Of ís het ook nog maar kort geleden ?
Ja, dat is een gave. Aan die positiviteit van hem kunnen we een voorbeeld nemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
guyv maakt van elke dag een feest om nooit weer te vergeten. Schitterend is dat.
Eensquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is een gave. Aan die positiviteit van hem kunnen we een voorbeeld nemen
Erg hequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
God, wat is het benauwd.
Zou een lauwe douche helpen?
Scrum jij hebt gedouched. Hielp het?
En hoi Inso
Heet douchen dus. Moet er eigenlijk niet aan denken maar ok, als jij zegt dat het werkt ga ik dat doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg he
Inderdaad gedouched, maar wel heet. Dat koelt af, zeggen ze altijd. Was fijn dus!
Je legt er wel druk op zeg! Straks helpt het bij jou nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heet douchen dus. Moet er eigenlijk niet aan denken maar ok, als jij zegt dat het werkt ga ik dat doen.
Ik zat ook te denken aan een lauw bad. Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je legt er wel druk op zeg! Straks helpt het bij jou niet
Heerlijk toch, even heerlijk niks aan je hoofd. Gewoon doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan een lauw bad. Daar heb ik ook wel zin in.
Ja, ga ik doen. En dan bedje toequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk toch, even heerlijk niks aan je hoofd. Gewoon doen
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |