Zal vast beter smaken dan gekookte bollen zand.quote:
....quote:
Juist ja.quote:
Ik heb die onzin sowieso niet meegemaaktquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, zit hier in het zuiden, die hele onzin hebben we niet meegemaakt.
Gekookte aardappelen hoop ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die onzin sowieso niet meegemaakt
Te lang ..quote:
Ik heb die onzin ook afgeschaft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lang ..
Op z'n tijd (eens in de 19 jaar) vind ik het wel lekker, maar echt niet vaker.
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de aspergesquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te lang ..
Op z'n tijd (eens in de 19 jaar) vind ik het wel lekker, maar echt niet vaker.
Hèhè, alsof je het over de slavernij hebtquote:
Ik vind het lekker met bloemkool en een lekkere jusquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de asperges
Heb het onder dwang moeten eten dus ergens klopt dat wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hèhè, alsof je het over de slavernij hebt
Ik vind het raar genoeg naar zand smaken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het is alleen lekker met gesmolten roomboter bij de asperges
Kreeg je zweepslagen als je het niet op at?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb het onder dwang moeten eten dus ergens klopt dat wel.
De errepels, de gesmolten boter of de asperges?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het raar genoeg naar zand smaken.
Dat niet, maar mijn ouders forceerden het wel als ik weigerde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je zweepslagen als je het niet op at?
Errepels.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De errepels, de gesmolten boter of de asperges?
Ik hou niet van dingen eten die ik niet zo lekker vind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn ouders forceerden het wel als ik weigerde.
Niet echt een goede combinatie dusquote:
Doet me denken aan hobby: lekker eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen eten die ik niet zo lekker vind.
Of; lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan hobby: lekker eten.
Hehe.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of; lachen.
Wie houdt er nou niet van lachen?
Firma Open Deur hoor.
Dat zijn dezelfde mensen die glitterplaatjes met als tekst IK WENS JOU EEN GOEDE MAANDAG TOE op hun Hyves hebben.quote:
Verschrikkelijk, en wat zeg je het mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die glitterplaatjes met als tekst IK WENS JOU EEN GOEDE MAANDAG TOE op hun Hyves hebben.
Hyves ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |