quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef Rozevla het volgende:
Poetin mag ik overvliegen HI HA HO
Moet ik dan nog geld betalen HI HA HO
Respectloos.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Zo un grote vuurbal jonguh!!!
Vliegtuig, BAM !!!!
![]()
![]()
![]()
Voorkorf?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit helemaal kk vol na avond met voorkorf in een tuin gvd
Voorkorf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zit helemaal kk vol na avond met voorkorf in een tuin gvd
Ik care er niet zo om, zolang ze maar niet in m'n gezicht of zo zitten. Heb soms van die halve allergische reacties.quote:
Dat is wel vreemd.quote:
Zeg dat wel, waren jullie soms samen?quote:
Heb een keer zo'n eilandmuggenbult gehad in Suriname op m'n bovenbeen, zo groot als m'n handpalmquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik care er niet zo om, zolang ze maar niet in m'n gezicht of zo zitten. Heb soms van die halve allergische reacties.
Ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, waren jullie soms samen?
Nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n eilandmuggenbult gehad in Suriname op m'n bovenbeen, zo groot als m'n handpalm. Daarna een pillenkuur gehad en sindsdien heb ik niet meer van die lijpe reacties erop soms
.
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daarquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nice. Denk dat ik in Asia meer ben gestoken door allemaal soorten muggen en zo dan in de rest van mijn hele leven
had geen malaria pillen of iets, kwam in sommige jungle-towns aan met een recept, iedereen lachte me uit
toen maar gewoon yolo gegaan, nooit wat gebeurd.
Heb ik hier soms met die kutduiven en kraaien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Schrik me net trouwens kk hard het apelazerus, zit er ineens een poes in m'n trappenhuis.
Voor zover ik weet heeft niemand hier huisdieren.
Mwa, vriend van me daar had dengue gekregen, kan je je dus niet voor inenten of iets. Echt heel fucked up.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daar. M'n familie daar niet, m'n moeder amper en ik heb echt op elke 2cm² een bult
. Zou met dat soort shit nooit yolo gaan, er hoeft maar één rascal muggetje tussen te zitten.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Chloroform het volgende:
En ook nog een in m'n gezicht.
inb4 dat is je neus
inb4 die grap kan niet want je neus is veel groter dan muggenbult
In je trappenhuis ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik hier soms met die kutduiven en kraaien.
Dat bedoel ik man, ik heb al een hekel aan koorts/griep, laat staan zo'n extreem exotisch virusquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mwa, vriend van me daar had dengue gekregen, kan je je dus niet voor inenten of iets. Echt heel fucked up.
Ik heb dat ook in Tunesië, helemaal lekgeprikt worden maar de familie heeft nergens last van hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik word steevast als enige helemaal lekgeprikt altijd daar. M'n familie daar niet, m'n moeder amper en ik heb echt op elke 2cm² een bult
. Zou met dat soort shit nooit yolo gaan, er hoeft maar één rascal muggetje tussen te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |