Ja, discussie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Discussie?gewoon een monoloog. Negeren zulke.
Die vent wuift alles weg en bewandelt gewoon zijn eigen pad. Weinig discussie.quote:
Nootjes pls, als meerdere mensen erop ingaan dan houden ze gewoon een discussie, ongeacht op wat voor manier hij de discussie aangaat. Loop niet zo te bloedzuigen, man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vent wuift alles weg en bewandelt gewoon zijn eigen pad. Weinig discussie.
geen last vanquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
SES / Studiefinanciering al binnen?
Altijd dat gejank ook over "Ik heb m'n stufi/uitkering/bijstand nog niet gekregen terwijl het vandaag over is gemaakt!!!!11!1! HOE LANG DUURT DAT??!!"
Mensen.
Ik ook niet, ik ontvang m'n salaris eigenlijk altijd op dezelfde datum. Had wel een keer een week later nog niks op m'n rekening, was m'n werkgever vergeten over te maken naar me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen last vanbij mij is het elke keer oh is het alweer de 15e
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ontvang m'n salaris eigenlijk altijd op dezelfde datum. Had wel een keer een week later nog niks op m'n rekening, was m'n werkgever vergeten over te maken naar me.![]()
Dat is wel fijn dat daarmee rekening gehouden wordt. Voor/na het weekend kan ik me niet zo druk om maken. Als je dat niet kunt overbruggen is het wel heel erg gesteld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]altijd op de 15e soms een dag eerder al. als de 15e in het weekend valt dan sowieso op vrijdag ervoor al.
hoezo irriteren aan een andere gebruiker. Gewoon negerenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vent wuift alles weg en bewandelt gewoon zijn eigen pad. Weinig discussie.
opwachten met deegrollerquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:14 schreef Salatrel het volgende:
kkpakketbezorgert is er nog steeds niet
Dat zei ik eerder al idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo irriteren aan een andere gebruiker. Gewoon negeren
Er reageerde niemand op omdat jij ook zo gigiigihihihihihiihih .quote:
Mag je nou al een trein besturen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]altijd op de 15e soms een dag eerder al. als de 15e in het weekend valt dan sowieso op vrijdag ervoor al.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er reageerde niemand op omdat jij ook zo gigiigihihihihihiihih .
Ravelli?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er reageerde niemand op omdat jij ook zo gigiigihihihihihiihih .
nee september waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mag je nou al een trein besturen?
Barcelona all over.quote:
Lullig als er straks op je eerste rit meteen iemand is die zich voor de trein werpt.quote:
Dames en Heren wij naderen het volgende station! voor de mensen die links wonen Heemstede en voor de mensen die rechts wonen Aerdenhout!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type dat grappig dingen in de mic gaat zeggen.
beter dat dat mijn eerste rit is als mijn laatstequote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lullig als er straks op je eerste rit meteen iemand is die zich voor de trein werpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |