Jij hebt zelf dus je Wajong niet gehad dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan dus niet bij iedereen maar mensen hebben hun Wajong later gekregen of hebben het nog niet.
Ik heb geen Wajong. Ik werk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij hebt zelf dus je Wajong niet gehad dus.
Hij heeft vandaag met UWV gebeld en de telefoon werd gezegd dat er sinds gisterochtend een storing was. Ook had hij met de bank gebeld en daar is geen storing werd er gezegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:46 schreef uwv_webcare het volgende:
Beste SuusOetMaiden,
Omdat je buurjongen zijn Wajong-uitkering gistermorgen niet op zijn rekening had, vraag je je af of er een storing is.
Er was vanuit UWV geen storing. De datum waarop het geld wordt bijgeschreven, staat elke maand vast. Het tijdstip waarop het geld wordt bijgeschreven, kan verschillen. Dit is afhankelijk van de bank. Omdat UWV sinds juni gebruik maakt van een andere bank is het tijdstip waarop het geld wordt bijgeschreven sowieso voor iedereen veranderd.
Deze maand zijn de betalingen van de Wajong, WAO, WAZ, ZEZ en WIA op de 23e bijgeschreven. Heeft hij het geld nog steeds niet op zijn rekening? Dan is er misschien iets anders aan de hand en kan hij het beste even bellen zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. UWV telefoon is bereikbaar op 0900 9294.
Onder deze link vind je actuele informatie over de betaaldata: http://bit.ly/tllWAB
Met vriendelijke groet,
Ellen
UWV Webcare Team
www.uwvn.nl/webcare
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef mrPanerai het volgende:
Hij kan toch gewoon met de taxi gaan en z'n ouders laten betalen bij aankomst.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dit dus.
En anders, ouders die wel 6 weken op vakantie kunnen gaan, maar niet effe de taxi voor willen schieten voor hun zoon met MS.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me daarom weer echt zo'n flauwekulverhaal van Suus.
(Plus dat hij helemaal niet ter plekke in de taxi hoeft te betalen.)
Reageer hier nou eens op.quote:
Taxi moet betaald worden bij aankomst en veel geld hebben zijn ouders niet, verblijven die 6 weken bij familie dus kost niks. Op Lienekien reageer ik sowieso niet, het gedrocht van Fok!. Dat mens heeft gewoon geen leven, altijd maar dom en achterlijk reageren op anderen, misselijk vrouwtje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Reageer hier nou eens op.
Wel zes weken op vakantie (vakantie kost altijd geld, ze gaan toch geen 6 weken op een kamertje zitten) kunnen maar je zieke kind, dat rond moet komen met z'n WAjong wel laten opdraaien voor een taxi.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Taxi moet betaald worden bij aankomst en veel geld hebben zijn ouders niet, verblijven die 6 weken bij familie dus kost niks. Op Lienekien reageer ik sowieso niet, het gedrocht van Fok!. Dat mens heeft gewoon geen leven, altijd maar dom en achterlijk reageren op anderen, misselijk vrouwtje.
Hij komt makkelijk rond van die ongeveer 950euro per maand zegt ie zelf.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Wel zes weken op vakantie (vakantie kost altijd geld, ze gaan toch geen 6 weken op een kamertje zitten) kunnen maar je zieke kind, dat rond moet komen met z'n WAjong wel laten opdraaien voor een taxi.
Hij had nog wel een paar euro. Normaal als hij niks extra's doet komt hij precies rond.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:28 schreef _Arthur het volgende:
Kennelijk niet want op het eind van de maand zijn de knaken op.
Joh, fantast.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:16 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Taxi moet betaald worden bij aankomst en veel geld hebben zijn ouders niet, verblijven die 6 weken bij familie dus kost niks. Op Lienekien reageer ik sowieso niet, het gedrocht van Fok!. Dat mens heeft gewoon geen leven, altijd maar dom en achterlijk reageren op anderen, misselijk vrouwtje.
Kijk toch eens eerst naar jezelf mens. dat jij niet eens moe van jezelf bent zeg. Als ik zo'n figuur was dan was ik al lang in het gekkenhuis beland.quote:
Je overdrijft, Suus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Kijk toch eens eerst naar jezelf mens. dat jij niet eens moe van jezelf bent zeg. Als ik zo'n figuur was dan was ik al lang in het gekkenhuis beland.
Dat is dus niet 'makkelijk rond komen'. Dat is 'maar net genoeg hebben'.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:33 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Hij had nog wel een paar euro. Normaal als hij niks extra's doet komt hij precies rond.
Huisgenoot krijgt geen werk, moet rondkomen van 500 Euro per maandquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het op die ene dag hangt kun je gewoon niet met geld omgaan.
Holy shit dat bedragquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:27 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hij komt makkelijk rond van die ongeveer 950euro per maand zegt ie zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |