Toevallig zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Geld lenen aan iemand terwijl ik zonder pinpas zit gaat beetje lastig.
Bewindvoering?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Geld lenen aan iemand terwijl ik zonder pinpas zit gaat beetje lastig.
Heb je de chip nog wel? If so moet die voor die ene keer toch best nog in je reader te gebruiken zijn.. Ervan uitgaand dat je bank niet sowieso al gewoon met tan-codes werkt..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee, chip is eruit. Gisteren nieuwe pas aangevraagd.
Heb hem nog wel ja, zou het nog werken dan als ik hem met secondelijm vastplak?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb je de chip nog wel? If so moet die voor die ene keer toch best nog in je reader te gebruiken zijn.. Ervan uitgaand dat je bank niet sowieso al gewoon met tan-codes werkt..
Yep, de chip is een opzich staand onderdeel, dus theoretisch moet dat lukken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb hem nog wel ja, zou het nog werken dan als ik hem met secondelijm vastplak?
Ik ga het gewoon ff proberen. Blokkering van een pas doen ze toch alleen bij diefstal of vermissing?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Yep, de chip is een opzich staand onderdeel, dus theoretisch moet dat lukken.
In 't ergste geval valt hij eraf tijdens het pinnen.
Echter, als er al een andere pas voor jou is aangevraagd bij de bank, is de kans 99% dat de huidige al een status heeft die gebruik tegenhoud.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon ff proberen. Blokkering van een pas doen ze toch alleen bij diefstal of vermissing?
Precies. Dat is een geautomatiseerd proces. Als je pas vervangen wordt, vervalt de oude automatisch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, oude wordt ook geblokkeerd bij aanvragen nieuwe wegens defect of verlopen einddatum.
Vreemd, nergens last van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ligt niet aan de bank, volgens 1 of andere storingssite heeft UWV storing gehad. Was niemand die het op tijd op rekening had.
Sinds wanneer is dat? Ik heb 2 jaar geleden ook eens een nieuwe pas aangevraagd, en de oude deed het gewoon nog tot ik de nieuwe had geactiveerd. Ik heb ABN Amro en activeren moest in de pinautomaat. Bij eerste keer invoeren in de automaat moest ik pincode kiezen en toen werd de oude geblokkeerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Precies. Dat is een geautomatiseerd proces. Als je pas vervangen wordt, vervalt de oude automatisch.
Dan dus niet bij iedereen maar mensen hebben hun Wajong later gekregen of hebben het nog niet.quote:
En jaar of 20 bij de meeste banken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:10 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? Ik heb 2 jaar geleden ook eens een nieuwe pas aangevraagd, en de oude deed het gewoon nog tot ik de nieuwe had geactiveerd. Ik heb ABN Amro en activeren moest in de pinautomaat. Bij eerste keer invoeren in de automaat moest ik pincode kiezen en toen werd de oude geblokkeerd.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef mrPanerai het volgende:
Hij kan toch gewoon met de taxi gaan en z'n ouders laten betalen bij aankomst.
Het lijkt me daarom weer echt zo'n flauwekulverhaal van Suus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dit dus.
En anders, ouders die wel 6 weken op vakantie kunnen gaan, maar niet effe de taxi voor willen schieten voor hun zoon met MS.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, het zal wel gewoon op gaan aan drank. Is meestal zo bij wajongers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |