Dat was de vorige maand ook al maar toen was het wel op tijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef Armani XL het volgende:
UWV is wel sinds kort naar een nieuwe huisbankier gegaan, de Royal Bank of Scotland (was ING).
Misschien daarom ook wel wat vertraging???
Als het op die ene dag hangt kun je gewoon niet met geld omgaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Renesite het volgende:
Wel lullig voor de WAjongers dat hun loon er nog niet is.
Inderdaad, mijn buurjongen kan nu niet eens weg. Zou naar zijn ouders maar kan zijn taxi nu niet betalen, andere manier van vervoer is wegens zijn lichamelijke toestand (MS) niet mogelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Renesite het volgende:
Wel lullig voor de WAjongers dat hun loon er nog niet is.
Hij redt het meestal prima, maar zou het weekend bij zijn ouders verblijven en moet daarvoor 100km reizen met de taxi wat nu dus niet gaat lukken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het op die ene dag hangt kun je gewoon niet met geld omgaan.
Dan schieten ze ouders het ff voor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, mijn buurjongen kan nu niet eens weg. Zou naar zijn ouders maar kan zijn taxi nu niet betalen, andere manier van vervoer is wegens zijn lichamelijke toestand (MS) niet mogelijk.
Deze jongen heeft MS, slikt vele medicijnen en drinkt geen druppel alcohol.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, het zal wel gewoon op gaan aan drank. Is meestal zo bij wajongers.
Ligt niet aan de bank, volgens 1 of andere storingssite heeft UWV storing gehad. Was niemand die het op tijd op rekening had.quote:
Nouja dan gaat ie gewoon niet. Of een weekje later. Echt oplossingsgericht denken zit er niet in zie ik al wel weer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Die mensen zijn pas 22u thuis vanavond, dus wordt dan wel een beetje laat.
Dat verleer je volgens mij als een ambtenaar bij iedere natte wind je handje vasthoudt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
Echt oplossingsgericht denken zit er niet in zie ik al wel weer.
Ouders gaan 6 weken op vakantie vanaf maandag, logisch dat hij er nog even naartoe wil.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nouja dan gaat ie gewoon niet. Of een weekje later. Echt oplossingsgericht denken zit er niet in zie ik al wel weer.
Misschien niet het aangewezen topic om in te gaan zitten trollen. Over de rug van een ms-patient. Kan hij er wat aan doen dat deze TS zijn situatie uitgerekend op Fok! wereldkundig meent te moeten maken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nouja dan gaat ie gewoon niet. Of een weekje later. Echt oplossingsgericht denken zit er niet in zie ik al wel weer.
Dan leen jij het hem even.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Deze jongen heeft MS, slikt vele medicijnen en drinkt geen druppel alcohol.
Kun jij hem niet brengen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:28 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ouders gaan 6 weken op vakantie vanaf maandag, logisch dat hij er nog even naartoe wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |