Buitenblad klim. Ik tip rojas.quote:
Kittel op de 11.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Buitenblad klim. Ik tip rojas.
De eigenlijke winnaar van die etappe is dus de cleane Virenque.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:29 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zou Nibali morgen dit na kunnen doen:
Ja Boogerd merkte in Tour du Jour ook al op dat het lijkt alsof Zeeman liever Mollema boven ten Dam heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef wimderon het volgende:
Merijn Zeeman juicht want zijn renner staat weer boven die andere Nederlander.
Ach een Pantani had hier op de slotklim 2 minuten gepakt op Nibali. Ze rijden toch echt wel wat langzamer tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Panthera. het volgende:
Grappig dat ze altijd praten over hoe renners vroeger de klimmen op rijden ("buitenblad"), terwijl ze nog steeds alle klimrecords breken. Pinot was gisteren snelste ooit op die klim.
Bamiquote:
Vorig jaar bij froome werd er steeds met wattages enzo gesmeten na de rit. Nu nauwelijks meer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Panthera. het volgende:
Grappig dat ze altijd praten over hoe renners vroeger de klimmen op rijden ("buitenblad"), terwijl ze nog steeds alle klimrecords breken. Pinot was gisteren snelste ooit op die klim.
Idd, dat wordt volgens mij echt heel selectief gedaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vorig jaar bij froome werd er steeds met wattages enzo gesmeten na de rit. Nu nauwelijks meer.
Nibali en Peraud zitten wel op 7kg gok ik.
vond hem wel ergens op Rasmussen lijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Niet om cynisch te zijn, maar Majka heeft een dopinghoofd a la Ricco.
Hij kan zijn voorsprong nog uitbouwen in de tijdrit. En misschien morgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:33 schreef Arcee het volgende:
Nibali heeft aan Armstrong-achtige voorsprong.
Jammer dat die strijd om de ereplekken niet voor de gele trui geldt.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:35 schreef Felagund het volgende:
Hij kan zijn voorsprong nog uitbouwen in de tijdrit. En misschien morgen.
Ah, zal deze post nog even marken voor morgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 17] Saint-Gaudens - Saint-Lary Pla d'Adet #6
Zijn er al klimtijden van nu?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:28 schreef Panthera. het volgende:
Wat heb jij een briljante ingevingen, amai.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Majka heb ik trouwens wel in de Tourcoach.
Dat had ik toch weer uitstekend gezien
90% had Majkaquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Majka heb ik trouwens wel in de Tourcoach.
Dat had ik toch weer uitstekend gezien
Joh.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:22 schreef TLC het volgende:
Mollema gaat dit winnen, na afloop mag dit ge-quote worden
Ik was 1x vergeten te wisselen en heb 2 etappes verneukt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je rijdt een matig klassement, mien jong.
Dat ie ook even de superstrijdlust wint.quote:
Ja omdat ik Kristoff ook al vergeten wasquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, het was dus een ironische post.
http://www.letour.fr/le-tour/2014/docs/TDF14_reglement_BD.pdfquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zal deze post nog even marken voor morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |