Ach stel je aan joh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Majka en Rogers die samen 3 etappes winnen na hun Giro doet bi mij wat af aan de geloofwaardigheid van het nieuwe wielrennen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:08 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
OF Contador had dit jaar gewoon een heel sterke ploeg.
Majka kiest zijn dagen zorgvuldig uit. Gister weer zitten sparen (in de bus op 24 minuten)quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die hier 2 etappes had gewonnen inderdaad.
Ja, ik vind Majka een prima gozer (Rogers niet) maar het is heel vreemd dat hij 2 etappes kan winnen en een van de besten bergop is in een koers waarin ie voor het laatste moment is opgesteld en als knecht is meegenomen..quote:
Da's wel waar inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Majka kiest zijn dagen zorgvuldig uit. Gister weer zitten sparen (in de bus op 24 minuten)
Ach, wat Peraud doet is ook niet echt normaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind Majka een prima gozer (Rogers niet) maar het is heel vreemd dat hij 2 etappes kan winnen en een van de besten bergop is in een koers waarin ie voor het laatste moment is opgesteld en als knecht is meegenomen..
Die heeft belachelijke vorm maar heeft het al het hele seizoen op de een of andere manierquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:10 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ach, wat Peraud doet is ook niet echt normaal.
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:11 schreef FredWielergek het volgende:
tegen beter weten in, hoop ik zo dat mollema daar plotseling opduikt en op en erover gaat
quote:
twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 23-07-2014 om 17:12:01#TDF - Gap between the two leaders and groupe @BaukeMollema just under 1'30". reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |