Bah wat een haat, en ik heb nooit op jou gehaat. Zeik je altijd mensen af voor je plezier verbitterd figuur ben jij compenseer je voor iets? Ben jij de kneus die op het werk zo gepest wordt dat hij hier andere gaat pesten? Zoek een leven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft niks met hoarden te maken. Meer met bulk inkoop. Onterechte klacht.
Leg maar een tarotkaartje voor jezelf neer. Mongool.
Ja voor mijn plezier, debiel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bah wat een haat, en ik heb nooit op jou gehaat. Zeik je altijd mensen af voor je plezier verbitterd figuur ben jij compenseer je voor iets? Ben jij de kneus die op het werk zo gepest wordt dat hij hier andere gaat pesten? Zoek een leven.
Karma man, karma, jij gaat nog wat meemaken.
Je kunt me uitschelden maar je zult me nooit beledigen. En jij, jij zal nog de harde wind terug krijgen in je eigen gezicht. Mocht je dan door karma in nare situaties komen kan jij je excuses aanbieden misschien accepteer ik ze dan wel, nu zou ik dat nog doen maar als je nog lang doorgaat....quote:
Ja man vet eng, zwakzinnige Jomanda wannabe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kunt me uitschelden maar je zult me nooit beledigen. En jij, jij zal nog de harde wind terug krijgen in je eigen gezicht. Mocht je dan door karma in nare situaties komen kan jij je excuses aanbieden misschien accepteer ik ze dan wel, nu zou ik dat nog doen maar als je nog lang doorgaat....
Je komt erachter man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man vet eng, zwakzinnige Jomanda wannabe.
Boelertquote:
Verlies jezelf in jouw oceaan van tranen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je komt erachter man.
Ik hoop dat je ooit geliefd kunt worden want wat je nu doet is gewoon niet cool.
Ich bin kein Hater
Ganz ehrlich gesagt, ich gönn jedem Glück
Ich hab besseres zutun, ich bin jetzt erst ma' nicht da
Ich sitz in ner schwebenden Blüte eines bunten Lotus
Und flieg 58 mal um den Globus
Hah ik leef met de kracht van een tibetaanse sneeuw leeuw, ga jij nu maar haten op andere zuurpruim. Werd je vroeger gepest?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verlies jezelf in jouw oceaan van tranen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
Kneusquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef Spongeboss het volgende:
Bij de aldi even wat amigo's halen, namaak desperado's tequila bier zeg maar.
Zijn ze allemaal op, wat ik dan wel zie als ik de winkel uitloop is een man met een winkelkar die een hele lading amigo's heeft, echt de hele kar vol. Hij heeft ze gewoon lopen te hoarden de klootzak.
Als je dit leest ik hoop dat je je verstikt in een kroonkurk!
Heb jij al eens een amgio gehad? jij weet niet wat ik moet doormaken.quote:
Ik heb je moeder beledigd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kunt me uitschelden maar je zult me nooit beledigen. En jij, jij zal nog de harde wind terug krijgen in je eigen gezicht. Mocht je dan door karma in nare situaties komen kan jij je excuses aanbieden misschien accepteer ik ze dan wel, nu zou ik dat nog doen maar als je nog lang doorgaat....
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef Spongeboss het volgende:
Als je dit leest ik hoop dat je je verstikt in een kroonkurk!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Spongeboss het volgende:
Karma man, karma, jij gaat nog wat meemaken.
Ik heb zoveel karma gereinigd dat ik dat mag.quote:
hehequote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb zoveel karma gereinigd dat ik dat mag.
Kunnen strontvliegen nu ook al op FOK! type?quote:
Lijkt mij niet. Geen vingers o.a. Dompie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kunnen strontvliegen nu ook al op FOK! type?
Vaag ik dacht dat strontvliegen geen vingers hebben, want deze kan het wel of is het een mier? Weten jullie daar wat van mede waardige KLBr's.quote:
ah je bent eindelijk gebrokenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vaag ik dacht dat strontvliegen geen vingers hebben, want deze kan het wel of is het een mier? Weten jullie daar wat van mede waardige KLBr's.
Dit dus, heb net de hele zooi wat ik gekocht had de sloot in gemieterd. En er zaten helemaal geen kurken op!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Amigo is echt smerig lauw spoelwater, daar had ik laatst ook een blik van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |