SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
RushCohle (FC Golazo)
Lhyanna (FC Extreme)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Nieuw logo pack: download link
Laatste update: 20 juli 2014
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 23-07-2014 15:00:08 ]![]()
als ik goed heb geteld sta ik nog 2 puntjes boven Sway.
Misschien kan ik er nog inblijven via play off's.![]()
Done.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan TS de OP even updaten met de nieuwste versie van het logopack?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Om het nog mooier te maken:
1 wedstrijd voor het einde spelen de nummers 1 en 2 tegen elkaar in de 2e divisie
Als Schnitzeljungs wint dan zijn ze er. Ze staan 2 punten los op Niger
Nigerhaven komt echter op voorsprong, maar scoort niet meer:
Is het voldoende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overige wedstrijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg het BMI logo om een of andere reden niet in mijn game. Cache heb ik ververst, maar nog werkt het nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan TS de OP even updaten met de nieuwste versie van het logopack?![]()
en weer terug naar divisie 1
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
MotD bijna vergeten:
Haakt Creme af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef Bow het volgende:
Om het nog mooier te maken:
1 wedstrijd voor het einde spelen de nummers 1 en 2 tegen elkaar in de 2e divisie
[ afbeelding ]
Als Schnitzeljungs wint dan zijn ze er. Ze staan 2 punten los op Niger
Nigerhaven komt echter op voorsprong, maar scoort niet meer:
[ afbeelding ]
Is het voldoende?Gefeliciteerd Shitzeljungs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste ronde divisie 2, voor we naar de ontknoping gaan van divisie 1
MotD:
Is deze uitslag genoeg voor Anglerfish, of gooit RTL iets vies in het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's find out
Stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wedstrijden waar het om gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere wedstrijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met als gevolg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Super-B het volgende:
Kans op kampioenschap en het dan zo uit handen geven om zodoende 5e te worden..![]()
11de plek voor Wervelwind, prima prestatie aangezien de voorspelling iets van 18de was. Ook nog de halve finale van de beker gehaald![]()
Volgend seizoen een gooi doen naar Europees voetbal?No bitch to me![]()
I know that feel broquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
2 Punten voor en dan zo verliezen.![]()
![]()
![]()
Ik heb het hele seizoen voor play-offs gestaan en ik verlies letterlijk de laatste 3 wedstrijdenquote:
:)![]()
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
2 Punten voor en dan zo verliezen.![]()
Maar wel CL!
Maar daardoor wel 3e
Ik heb het gevoel dat Stalybrug kampioen had kunnen worden dit seizoen. Een matige periode, waar heel veel centrale verdedigers geblesseerd waren (denk ik, er stonden zulke vreemde spelers opgesteld) doet ze de das om.![]()
Die heeft de verkeerde club, die hoort naar Schweinhund te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef Bow het volgende:
Vond deze wel leuk:
[ afbeelding ]
Oliver Kahn a.k.a. Jens Munstermann![]()
Degradatie wedstrijden ronde 1:
Degradatie wedstrijden ronde 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Promotie wedstrijden ronde 1:
De returns:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enne....komop Nigerhaven!!!!!
Ik beb trouwens zo'n idee dat Rubin onze competitie gaat domineren over een paar seizoenen..![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef Bow het volgende:
[ afbeelding ]
Degradatie wedstrijden ronde 2:Haha Houdini, niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef Ciscus het volgende:
Enne....komop Nigerhaven!!!!!
Ik beb trouwens zo'n idee dat Rubin onze competitie gaat domineren over een paar seizoenen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef Bow het volgende:
[ afbeelding ]
Degradatie wedstrijden ronde 2:Hé, de uit doelpunten kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:47 schreef Bow het volgende:
hm in dit geval veranderd er echt weinig na een overname
[ afbeelding ]![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
De wedstrijden om degradatie zijn ook ontzettend spannend
eerste wedstrijd
Tweede wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag eigenlijk ook niet klagen hoor. 2e Is de beste prestatie ooit, na de 2 bekerwinsten. Ook 2e knockout ronde in Europa is niet slecht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Sorry
Maar daardoor wel 3e
Ik heb het gevoel dat Stalybrug kampioen had kunnen worden dit seizoen. Een matige periode, waar heel veel centrale verdedigers geblesseerd waren (denk ik, er stonden zulke vreemde spelers opgesteld) doet ze de das om.
De sterke serie in de 2e seizoenshelft deed hopen op het kampioenschap, maar deze plaats is ook meer dan goed.
I love my mispoken words.![]()
Op een punt na Europees voetbal missen.Wel overgenomen worden.
Ik hoop dat ze geld steken in de jeugdopleiding.
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef Bow het volgende:
Promotiewedstrijden wat minder....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
De volgende mag het overnemen:
http://www.speedyshare.com/e8eHY/Fok-als-club-v213.fm
Is het trouwens een idee om de waarde van de Fokland jeugd wat op te krikken?
Dat kan in de ingame editor vrij gemakkelijk. Staat nu op 125, is het misschien een idee om deze op 150 te zetten? Wordt de doorstroming misschien wat beter.![]()
Dit zijn trouwens de eerste selectie en de U-21 van Fok!![]()
Spelen bijna allemaal voor buitenlandse clubs![]()
Ik zou er niet op tegen zijn, aan de andere kant is 125 vergelijkbaar met Nederland...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:02 schreef Bow het volgende:
De volgende mag het overnemen:
http://www.speedyshare.com/e8eHY/Fok-als-club-v213.fm
Is het trouwens een idee om de waarde van de Fokland jeugd wat op te krikken?
Dat kan in de ingame editor vrij gemakkelijk. Staat nu op 125, is het misschien een idee om deze op 150 te zetten? Wordt de doorstroming misschien wat beter.![]()
Sommige komen gewoon uit Fokland, Steven Faure heeft voor Broski gespeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:07 schreef Bow het volgende:
Dit zijn trouwens de eerste selectie en de U-21 van Fok!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spelen bijna allemaal voor buitenlandse clubs![]()
Klopt, maar het valt me op dat er over het algemeen zoveel jeugd direct ontslagen wordt op 1 juli van het zelfde jaar, waardoor de jeugdelftallen vervolgens redelijk leeg zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Sommige komen gewoon uit Fokland, Steven Faure heeft voor Broski gespeeld.
125 komt inderdaad overeen met Nederland, 150 met Frankrijk.![]()
Ingame editor is uitgeschakeld in deze savegamequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ik zou er niet op tegen zijn, aan de andere kant is 125 vergelijkbaar met Nederland...![]()
Dan houdt het al snel opquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ingame editor is uitgeschakeld in deze savegame![]()
![]()
Arthur Numan power!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Godver gratis naar Ciscus laten gaan en nu voor 11M weg![]()
We zijn allemaal in rouw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Jorwol het volgende:
Is FOK! kapot? Al drie uur niks gepost in dit topic![]()
Het is bijna transfertijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:52 schreef Jorwol het volgende:
Is FOK! kapot? Al drie uur niks gepost in dit topic![]()
Bagger, wéér geen degradatie voor Roda Odin
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bagger, wéér geen degradatie voor Roda Odin![]()
![]()
Supercup gaat naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef Hermanna het volgende:
Supercup gaat naar?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Begint goed weerquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dag 3:
Divisie 2:
WvdWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag 2:
Div 1:
WvdW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag 3:
Div 1:
WvdW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, staly heeft de voorronde overleeft. Toch nog iets positief aan het begin van het seizoen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:32 schreef Hermanna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik maar zoeken en zoeken naar mijn clubje, na 5 minuten:
"Ohja ik was gedegradeerd, moet bij andere divisie kijken"
En nog verloren ook, van FC BMI.
Ik wist niet dat het bestond.![]()
Niet weten dat cultclub FC BMI bestaatquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef 44rdbei het volgende:
Ik maar zoeken en zoeken naar mijn clubje, na 5 minuten:
"Ohja ik was gedegradeerd, moet bij andere divisie kijken"
En nog verloren ook, van FC BMI.
Ik wist niet dat het bestond.![]()
![]()
![]()
![]()
Even trainertje ontslaan en ons herpakken! De 20ste plek pffff, mijn club hoort dus echt niet thuis in de 2e divisie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:17 schreef Hermanna het volgende:
Dag 10:
Div 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Misschien door de nieuwe spelersquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Bow het volgende:
Ha 2e! en dat na meer dan een kwart van de wedstrijden! Hoe kan dat ineens?? En de tweede helft van het seizoen kan het altijd weer slechter gaan.
[ Bericht 4% gewijzigd door Hermanna op 24-07-2014 00:47:23 ]![]()
Jon Williams? Heeft hij ooit voor RTL gespeeld?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:26 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Misschien door de nieuwe spelers? En de tweede helft van het seizoen kan het altijd weer slechter gaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bedoelde dat je van kon verliezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Niet weten dat cultclub FC BMI bestaat![]()
![]()
![]()
![]()
De cultclub ken ik wel![]()
Wat een hater, ik zie een transfer van 3 september, dan ben je dus op de laatste dag van de transferwindow gestoptquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:39 schreef Hermanna het volgende:
Transferseizoen is nog bezig
http://www.speedyshare.com/AdEZ7/Fok-als-club-v213.fm![]()
![]()
Deze game staat op 2 november. Maar we hebben geen team / transfer updates gezien?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:39 schreef Hermanna het volgende:
Transferseizoen is nog bezig
http://www.speedyshare.com/AdEZ7/Fok-als-club-v213.fm
Transferseizoen is helemaal niet 'nog bezig'. Laatste transfer was op 3 september.
Kom op hosts. De team updates horen erbij. Als je niet even 20 minuten daarin wil steken, dan snap ik niet dat je wel meerdere uren steekt in het normale hosten.
Met de template voor de post hoef je alleen nog maar de puush links in te zetten.I love my mispoken words.![]()
die template is wel handig, gelijk even opslaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Deze game staat op 2 november. Maar we hebben geen team / transfer updates gezien?
Transferseizoen is helemaal niet 'nog bezig'. Laatste transfer was op 3 september.
Kom op hosts. De team updates horen erbij. Als je niet even 20 minuten daarin wil steken, dan snap ik niet dat je wel meerdere uren steekt in het normale hosten.
Met de template voor de post hoef je alleen nog maar de puush links in te zetten.![]()
Ik vind dat als het een te groot probleem wordt, er moet worden heroverwogen hoe we de transferperiodes doen. Als potentiele hosts, het hosten gaan ontwijken door de transferperiodes zijn we ook niet goed bezig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Deze game staat op 2 november. Maar we hebben geen team / transfer updates gezien?
Met de template voor de post hoef je alleen nog maar de puush links in te zetten.
Omdat de spelers al onbekender (of nieuw of onbekend hoe de speler zich heeft ontwikkelt) worden zal het al meer werk worden door additionele aanvragen om screens.
Optie: Grote transfers posten (ev + screen speler). + spelerscreens op aanvraag. Dit laatste is ook veel werk maar zal meer verspreidt over het jaar zitten. Bijkomend voordeel is dat de screen meer info verschaft.
Hoe het nu is, is het prima (beter) maar niet als er mensen afhaken!![]()
Ik denk dat mensen van een mug een olifant maken. Ik heb het nu vaak zat gedaan - ook na verzaken van een andere host - en het kost mij misschien 20-25 minuten. Er staat een schat aan informatie in de 2 screens per team die ik dan post.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:35 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik vind dat als het een te groot probleem wordt, er moet worden heroverwogen hoe we de transferperiodes doen. Als potentiele hosts, het hosten gaan ontwijken door de transferperiodes zijn we ook niet goed bezig.
Omdat de spelers al onbekender (of nieuw of onbekend hoe de speler zich heeft ontwikkelt) worden zal het al meer werk worden door additionele aanvragen om screens.
Optie: Grote transfers posten (ev + screen speler). + spelerscreens op aanvraag. Dit laatste is ook veel werk maar zal meer verspreidt over het jaar zitten. Bijkomend voordeel is dat de screen meer info verschaft.
Hoe het nu is, is het prima (beter) maar niet als er mensen afhaken!
Gebruik de template, denk aan de informatie die alle deelnemers krijgen per screen en het hoort er gewoon bij. Klaar.
Netto kost jouw voorstel evenveel tijd. Men vergeet even dat de transfers nu niet meer tussentijds gepost hoeven te worden, doordat we het juist verzamelen op het eind. Daar wordt tijd bespaard.
De grote lijst met transfers per divisie is trouwens ook vaak 15-17 screens. En daar is het overzicht slecht. Twee keer 17 is 34 screens.
Twee keer 26 teams is 52 screens. Maar dan heb je wel een elftal screen erbij. Dus die overzichten vind ik persoonlijk een slecht idee, ook vanuit een effectiviteit perspectief.
Ik zal nu het goede voorbeeld geven en die 52 screens posten.I love my mispoken words.![]()
Sejt, je bent een held en ik ben het volledig met je eens. Die grote lijsten zijn sowieso kut, totaal geen overzicht. Per team is leuker aangezien je dan ook de totale bedragen enzo ziet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen van een mug een olifant maken. Ik heb het nu vaak zat gedaan - ook na verzaken van een andere host - en het kost mij misschien 20-25 minuten. Er staat een schat aan informatie in de 2 screens per team die ik dan post.
Gebruik de template, denk aan de informatie die alle deelnemers krijgen per screen en het hoort er gewoon bij. Klaar.
Netto kost jouw voorstel evenveel tijd. Men vergeet even dat de transfers nu niet meer tussentijds gepost hoeven te worden, doordat we het juist verzamelen op het eind. Daar wordt tijd bespaard.
De grote lijst met transfers per divisie is trouwens ook vaak 15-17 screens. En daar is het overzicht slecht. Twee keer 17 is 34 screens.
Twee keer 26 teams is 52 screens. Maar dan heb je wel een elftal screen erbij. Dus die overzichten vind ik persoonlijk een slecht idee, ook vanuit een effectiviteit perspectief.
Ik zal nu het goede voorbeeld geven en die 52 screens posten.![]()
Wij zijn het wel eens hoor! Ik heb alleen te veel plezier in dit format dat ik het jammer zou vinden als hosts afhaken door de transferperiodes!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen van een mug een olifant maken. Ik heb het nu vaak zat gedaan - ook na verzaken van een andere host - en het kost mij misschien 20-25 minuten. Er staat een schat aan informatie in de 2 screens per team die ik dan post.
Ik zal nu het goede voorbeeld geven en die 52 screens posten.
Maar goed bezig Sejt![]()
![]()
Teams per 2 november 2018.
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC EXTREME (Lhyanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Golazo (RushCohle)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Helemaal mee eens Sejt, als je dat niet wil doen moet je ook gewoon maar niet hosten imo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zal nu het goede voorbeeld geven en die 52 screens posten.
Gaat er toch niet om dat we zo snel mogelijk door 50 seizoenen heen zijn? Ik wil wel graag een beetje meevoelen met m'n clubje, niet dat ik straks echt geen idee meer heb waar alle spelers vandaan komen en wie het zijn.![]()
Ronde 13 in 2e Divisie:
MotW, tussen nummers 1 en 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Precies. Hoe sneller en hoe minder screens van het team en de spelers, hoe meer je vervreemd raakt van je club. En het inderdaad geen race.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:22 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Sejt, als je dat niet wil doen moet je ook gewoon maar niet hosten imo.
Gaat er toch niet om dat we zo snel mogelijk door 50 seizoenen heen zijn? Ik wil wel graag een beetje meevoelen met m'n clubje, niet dat ik straks echt geen idee meer heb waar alle spelers vandaan komen en wie het zijn.I love my mispoken words.![]()
Ronde 12 in 1e Divisie:
MotW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Champions League voetbal voor Foklandse clubs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Sejt het volgende:
Teams per 2 november 2018.
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC EXTREME (Lhyanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Golazo (RushCohle)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
EURO Cup voetbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Fok! Cup 2 ronde:
Meer wedstrijden in de 2e ronde worden over 1-2 weken gespeeld.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:35 schreef superniger het volgende:
Mag ik een screen mijn Angelo Ogbonna van Nigerhaven?
Dat is mijn enige originele speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 14 in 2e Divisie:
MotW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 13 in 1e Divisie:
MotW: veel goals, en een 2e wedstrijd tussen nummer 1 en 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik haat het als ze mijn topkeeper (Koval) verkopen voor een schamele 3,4 miljoen en dan een mindere keeper terugkopen voor 7,5 miljoen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:43 schreef superniger het volgende:
Ik haat het echt als spelers vertrekken naar een andere FOK!club.
Meer bekervoetbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Of dat ze een potentiële topper verkopen en een lulletje rozenwater er voor terug halenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik haat het als ze mijn topkeeper (Koval) verkopen voor een schamele 3,4 miljoen en dan een mindere keeper terugkopen voor 7,5 miljoen.![]()
Kopa is ook niet echt een cup-fighter te noemen. Na een ronde hebben ze het wel gezien.
Alle focus nu op het behalen van Europees voetbal![]()
![]()
Ik ben redelijk tevreden over het transferbeleid tot nu toe. Elke keer positief saldo. Er worden redelijk goede spelers gekocht. En wat foktalent dat de kans krijgt.
Waaronder Boris Devaux. Zou ik daar een screen van mogen?
Soms alleen posities onder of zelfs niet bezet.![]()
Laatste 2e ronde wedstrijd in Fok! Cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef SiebeJ het volgende:
Heb je trouwens een screentje van Omer Rebeaud en Claudio Rodríguez (incl wnt)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Mooie speler.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef stalybridge het volgende:
Ik ben redelijk tevreden over het transferbeleid tot nu toe. Elke keer positief saldo. Er worden redelijk goede spelers gekocht. En wat foktalent dat de kans krijgt.
Waaronder Boris Devaux. Zou ik daar een screen van mogen?
Soms alleen posities onder of zelfs niet bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 15 in 2e Divisie:
Ronde 14 in 1e Divisie:
Champions League!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
EURO Cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Kan je een boomdiagram laten zien van de Fokcup, ik ben benieuwd hoe de laatste rondes verlopen zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef Sejt het volgende:
Loting halve finales Fok! Cup:
[ afbeelding ]![]()
1e Divisie standen & statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e Divisie standen & statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Kan je een boomdiagram laten zien van de Fokcup, ik ben benieuwd hoe de laatste rondes verlopen zijn
FC Creme speelde nog op de vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 16 in 2e Divisie:
Motw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 15 in 1e Divisie:
Motw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
2e Deel van de kwartfinales Fok! Cup:
Dat betekent de volgende halve finales:
Nieuwe manager voor Wervelwind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Och och, dit gaat niet goed RTL. Van een Sterrenteam naar een team van kaliber Omniworld. Andere trainer!
Trouwens, ik sluit me compleet aan bij jou Sejt. Dat soort screens posten hoort bij het hosten, klaar.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ronde 17 in 2e Divisie:
Ronde 16 in 1e Divisie:
Motw, waar het fout ging voor Schweinhund:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
In ander nieuws:Snelle spits:quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef HamburgerHenk het volgende:
Damn die Ficheaux blijft scoren, mag ik een screentje van dat Fokland talentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Kan Settle United verder komen in de CL, als enige Fokland club?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ik kan al de hele ochtend geen een plaatje van puush zien... Kan iemand me in woord en text vertellen hoe Volharding het doet?
Dat wordt een bak teruglezen zodra het is opgelost!![]()
Resterende CL wedstrijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
EURO Cup voetbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ze staan nu 4e in divisie 2quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:44 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik kan al de hele ochtend geen een plaatje van puush zien... Kan iemand me in woord en text vertellen hoe Volharding het doet?
Dat wordt een bak teruglezen zodra het is opgelost!![]()
Ik doe nog 1 competitieronde en zal de game daarna uploaden. Moet vanmiddag weg.I love my mispoken words.![]()
Medio decemberquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:49 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ik moet vaker niet (kunnen) kijken! Maar bedankt, hoe ver zitten we? (qua datum?)![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:49 schreef Sejt het volgende:
Ik doe nog 1 competitieronde en zal de game daarna uploaden. Moet vanmiddag weg.![]()
![]()
FC Extreme heeft legendarische keeper binnen als trainer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 18 in 2e Divisie:
Ronde 17 in 1e Divisie:
Is onze Lothar al ontslagen bij Schweinhund? Pff 13e plek
Edit: Sorry, zie dat Lennon coach was inmiddels. En ontslagen![]()
Tijd voor een topcoach nu! (Wie is het geworden?)![]()
Pff gaat erg slecht met Wervelwind dit seizoen, ze spelen te vaak gelijk. Hopen dat Huub Stevenshet tij kan keren!
No bitch to me![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef TornadoDK het volgende:
Pff gaat erg slecht met Wervelwind dit seizoen, ze spelen te vaak gelijk. Hopen dat Huub Stevenshet tij kan keren!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Sejt het volgende:
Ronde 17 in 1e Divisie:
[ afbeelding ]
Motw:Hattrick van Nouri! Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clubhoer Tapia
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Merk overigens nu pas dat het spel opeens in het Nederlands staat na de herinstallatie..
Laten staan, of liever Engels?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
21 wedstrijden gespeeld, Volharding staat op het moment 4e met 36 punten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hoe ver zijn we en hoe doet Volharding het? Volgens mij is puush geblokt ofzo![]()
Volharding staat 4e na 21 wedstrijden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:21 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hoe ver zijn we en hoe doet Volharding het? Volgens mij is puush geblokt ofzo:)![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Swaytje het volgende:
[..]
21 wedstrijden gespeeld, Volharding staat op het moment 4e met 36 punten.Bedankt heren! Wel kneiterspannend dus. Zullen nog wel wegzakken haha!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Volharding staat 4e na 21 wedstrijden.![]()
Doei Koulibalyquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:24 schreef Swaytje het volgende:
Welke Fokclub staat op punt om flink te gaan cashen?
[ afbeelding ]
Een 22 jarige met deze stats
[ afbeelding ]
Kopa's technisch directeur Peter Parker verricht wonderen
Anderhalf seizoen aangetrokken voor 6.25 miljoen![]()
![]()
Van mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef Swaytje het volgende:
Kopa's technisch directeur Peter Parker verricht wonderen
Anderhalf seizoen aangetrokken voor 6.25 miljoen
[ afbeelding ]![]()
![]()
mag ik een screentje van Ayala (rode sokken)
en topscorers lijst 2e divisie? volgens mij scoort Ayale best veel.![]()
Gehuurd van mij, dan moet het wel een topper zijn!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef 44rdbei het volgende:
mag ik een screentje van Ayala (rode sokken)
en topscorers lijst 2e divisie? volgens mij scoort Ayale best veel.![]()
![]()
ohja we hebben natuurlijk zelf geen geld meer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Gehuurd van mij, dan moet het wel een topper zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stats vallen wat tegen maar hij scoort wel veel.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Swaytje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vond Broski een mooiere clubquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom is mijn vorige manager weggegaan?![]()
![]()
Hij is dus voor het grote geld gegaan. Mooi dat die is opgerot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Vond Broski een mooiere club
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Welke speler heeft bij meeste wedstrijden gespeeld? FC BMI.![]()
![]()
SC Ciscus stond 19e, slechts 3 punten verwijderd van de rode lantaarn-positie...en dan opeens 12 punten uit 4 wedstrijden. Jammer genoeg niet met een andere trainer.
Elk seizoen is verdomd spannend, zowel onderin als bovenin! Jammer dat je op den duur geen enkele originele speler meer hebt, ik vind het verloop per seizoen wel heel erg groot. Wat dat betreft zou de competitie de volgende keer misschien een betere reputatie moeten hebben.
Volgens mij heb ik alleen mijn keeper nog. Mag ik een screen van hem? (Leali)![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Alexandru Chipciu![]()
Waar is hij nu eigenlijk?
![]()
![]()
Meteen je bepalende spelerquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:17 schreef Ciscus het volgende:
SC Ciscus stond 19e, slechts 3 punten verwijderd van de rode lantaarn-positie...en dan opeens 12 punten uit 4 wedstrijden. Jammer genoeg niet met een andere trainer.
Elk seizoen is verdomd spannend, zowel onderin als bovenin! Jammer dat je op den duur geen enkele originele speler meer hebt, ik vind het verloop per seizoen wel heel erg groot. Wat dat betreft zou de competitie de volgende keer misschien een betere reputatie moeten hebben.
Volgens mij heb ik alleen mijn keeper nog. Mag ik een screen van hem? (Leali)![]()
![]()
Die is dus ook bijna weg. Sowieso geen international en wel een beetje stoer doen. Weg met die diklip.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:19 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Meteen je bepalende speler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Swaytje, hoe doet/deed Settle United het in de knockout ronde(s) van de Champions League?I love my mispoken words.![]()
Zijn nog niet weer begonnen, altijd pas na de transferperiodes weer hequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:25 schreef Sejt het volgende:
Swaytje, hoe doet/deed Settle United het in de knockout ronde(s) van de Champions League?
Ben nu overzicht aan het maken van alle transfers van clubs![]()
Veiligquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:25 schreef Ciscus het volgende:
hoeft geen screen hoor, maar hoe is mijn financiele situatie?![]()
winnen van de nummer 2quote:
voor de eerste keer een goede uitgaande transfer! Is er nog een vervanger gehaald voor slavchev? Bij Kopa dus?quote:
Verval is er wel ingeslagen, maar ik mag niet klagen met plaats 6. Nog steeds hopen op Europees voetbal![]()
Dat is waar. Ik was wat te ongeduldig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Zijn nog niet weer begonnen, altijd pas na de transferperiodes weer he
Ben nu overzicht aan het maken van alle transfers van clubs
Teams winterstop 2018/2019
Henk's Angels (Roceco)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopabowana Football Club (Bow)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orde van de Tempeliers (SiebeJ)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rio de Aguero Anglerfish (Aguero)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RKVV Volharding (Hobbel_Rob)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle United (Sejt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport Club Ciscus (Ciscus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporting Nigerhaven (superniger)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FC (YouriNL)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubakunoord (IkeDubaku99)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Broski (Hermanna)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Creme de la Creme (Super-B)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC De Koekenbakkers (Jorwol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Fylax (Fylax)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Odin (Drizzt_DoUrden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red Forest (DeHovenier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode Sokken (44rdbei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schweinhund (ambiance)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Sway (Swaytje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hamburger FC (HamburgerHenk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Bruno Martins Indi (mvdk_)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Schnitzeljungs '45 (Nick-GizMo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Wervelwind (TornadoDK)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phoenix United (Happel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL Sterrenteam (PierreTT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stalybrug Celtic FC (stalybridge)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik een screentje van Velev? (schnitzeljungs) Want ik koop hem en hij zit nog niet bij de selectie![]()
En ook graag een screentje van Deretti, want die is 3.6 mil waard en speelt niet
Sorry heb hem net afgesloten!
Voor de volgende host
https://www.dropbox.com/s(...)20club%20-%20v216.fm![]()
Het is FC Rode Sokkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende:
Ruben Duarte voor 40k naar Roze Sokjes....ongelooflijk, wat een mismanagement.![]()
niet fc roze sokje of fc rode cijfers![]()
![]()
en bedankt voor de speler, ik zal hem nodig hebben![]()
FC Rode Aardbeiquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is FC Rode Sokken![]()
![]()
en bedankt voor de speler, ik zal hem nodig hebben:)![]()
O, verkeerd gelezen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is FC Rode Sokken![]()
![]()
en bedankt voor de speler, ik zal hem nodig hebben
Ik heb al sinds het begin der dagen een speler (Tim Robin Becker) die structureel wordt uitgeleend. Dat is toch sneu voor zo'n jongen?![]()
Wil de volgende host even kijken hoe goed Samba Niang is ( Volharding) Is verkocht, maar wordt ngo wel gehuurd door ze) Sowieso huurt Volharding 1miljoen spelers..quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
O, verkeerd gelezen!
Ik heb al sinds het begin der dagen een speler (Tim Robin Becker) die structureel wordt uitgeleend. Dat is toch sneu voor zo'n jongen?![]()
^mijn versiequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb al sinds het begin der dagen een speler (Ryo Miyaichi) die structureel wordt uitgeleend. Dat is toch sneu voor zo'n jongen?![]()
Mag ik een screen van Allione, hij schijnt gekocht te zijn van Newell's, maar ik had Allione gekozen aan het begin van de serie. Is dit een andere of is hij tussendoor een keer verkocht?![]()
volgens de laatste save game heb je hem al verkocht:quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mag ik een screentje van Velev? (schnitzeljungs) Want ik koop hem en hij zit nog niet bij de selectie![]()
En ook graag een screentje van Deretti, want die is 3.6 mil waard en speelt niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Wil de volgende host even kijken hoe goed Samba Niang is ( Volharding) Is verkocht, maar wordt ngo wel gehuurd door ze) Sowieso huurt Volharding 1miljoen spelers..![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef Hermanna het volgende:
L. Suarez speelt trouwens bij Real Madrid bij deze save![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: