Helemaal niets mis met Windows Phone 8.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:57 schreef _GdR_ het volgende:
Yes een Apple vs Microsoft & Apple vs Samsung topic.
Dat Bill Gates nog niet gestenigd is voor zn waardeloze kut software is een wonder.
En dat er uberhaubt fans zijn van de plastiek klote telefoontjes is me ook een raadsel.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Op alle fronten sneller? Bron met eerlijke test please.
Bron + eerlijke test vraag ik nogmaals. Ik kan net zogoed zeggen dat samsung sneller is. Dan is het jouw woord vs mijn woord. Dan winnen de cijfers nog steeds.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even gezocht, de QUAD core 1,9Ghz 2GB ram S4 is in de benchmarks net een fractie sneller dan de dual core A6 op 1Ghz. Echt verwaarloosbaar.
De 5s is vele malen sneller.
Zie je. Als je de discussie niet aan KAN ga hem dan ook niet AANquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn 'fanboy' mening en ik wens je verder veel sterkte met jouw 'waarheid'.
Een vergelijking met de s5 zou eerlijker zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2424668,00.asp
Ik kan whatsappen, internetten, bellen, muziek luisteren, youtuben en mijn mail lezen. Dusse... ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef GhpH het volgende:
En wie maakt er nu telefoons van metaaldat gaat veel sneller kapot.
En kan je bij iPhone de batterij vervangen? Kan je op een iPhone doen wat je wil?
En daar moet je dan per sé de laatste iphone voor hebben?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan whatsappen, internetten, bellen, muziek luisteren, youtuben en mijn mail lezen. Dusse... ja.
Who cares?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar moet je dan per sé de laatste iphone voor hebben?En ik bedoelde met 'wat je wil' dat er geen grenzen gesteld worden door de fabrikant. Ooit van een jail gehoord? Of ga je jailbreaken om zo het hele principe van apple te doorbreken?
Waarom zou ik iets vernachelen wat voor mij prima en snel werkt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar moet je dan per sé de laatste iphone voor hebben?En ik bedoelde met 'wat je wil' dat er geen grenzen gesteld worden door de fabrikant. Ooit van een jail gehoord? Of ga je jailbreaken om zo het hele principe van apple te doorbreken?
Het typische zinnetje wat gebruikt wordt als iemand geen argumenten meer heeft. Probeer het de volgende keer beter jongen. Zomaar afhaken is gewoon zwak. Geef dan toe dat de ander gelijk had.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het typische zinnetje wat gebruikt wordt als iemand geen argumenten meer heeft. Probeer het de volgende keer beter jongen. Zomaar afhaken is gewoon zwak. Geef dan toe dat de ander gelijk had.
Hoeft niet maar het is nogal dom dat je er veel voor betaalt terwijl er andere mobiels zijn die ook kunnen wat jij nodig hebt (en meer) voor een lagere prijs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets vernachelen wat voor mij prima en snel werkt?
Zijn er ook andere telefoons met iOS? Volgens mij alleen apple. Maar verder, als ik het prima vind, waarom zou je dan ook maar ene neuk geven? Ik doe het niet, waarom zou jij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoeft niet maar het is nogal dom dat je er veel voor betaalt terwijl er andere mobiels zijn die ook kunnen wat jij nodig hebt (en meer) voor een lagere prijs.
Maarja als jij geld met bakken in de sloot wil gooien, ik hou je niet tegen, maar het is wel zonde.
Waarom zou er per sé dan iOS op moeten staan? Ik zie niet wat iOS wel heeft dat die anderen niet hebben. Of is het zodat je kan zeggen dat je een apple product hebt, want daar lijkt het eerder op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn er ook andere telefoons met iOS? Volgens mij alleen apple. Maar verder, als ik het prima vind, waarom zou je dan ook maar ene neuk geven? Ik doe het niet, waarom zou jij?
Omdat ik iOS snap en het werkt. Waarom zou ik dan over stappen, als ik iets heb wat prima werkt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom zou er per sé dan iOS op moeten staan? Ik zie niet wat iOS wel heeft dat die anderen niet hebben. Of is het zodat je kan zeggen dat je een apple product hebt, want daar lijkt het eerder op.
Android is net zo simpel. Als je niet zou kunnen omgaan met zowel android als iOS dan ben je van 1800. Daar valt toch niets aan te snappen? Het is gewoon tikken op wat je nodig hebt en klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik iOS snap en het werkt. Waarom zou ik dan over stappen, als ik iets heb wat prima werkt?
Of ik blijf bij wat ik ken, of ik doe iets anders en het kost me (ook al is het minimaal) tijd, voor iets wat me niet boeit. Waarom zou ik dat dan doen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Android is net zo simpel. Als je niet zou kunnen omgaan met zowel android als iOS dan ben je van 1800. Daar valt toch niets aan te snappen? Het is gewoon tikken op wat je nodig hebt en klaar.
Nee, want de post waar je op reageert gaat over een S4quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een vergelijking met de s5 zou eerlijker zijn.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, neem de iPhone 5 en Galaxy s4, die ik allebei heb. De galaxy heeft een dikke quad core en 2GB ram, de iPhone slechts een dual core, laaggeklokt, en 1GB ram
En toch is de iPhone op ALLE fronten sneller, dus daar heb je je bewijs.
Newbies moeten uit discussies voor professionals blijven.
quote:En ik zie geen link van een test. Enkel een tabelletje dat ik ook kan maken.
Eh jaquote:
Alle mensen in Franse auto's zijn tering honden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
Wat is dit voor kansloze discussie, mensen?
Nee die Duitse nazi-auto's dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle mensen in Franse auto's zijn tering honden.
Allemaal kut kwaliteit als er geen olie onder het blok ligt betekend dat dat je droog gereden hebt dit dat zus zo bla bla.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |