Apple is marktleider op het gebied van laptops.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Krampachtig topic zeg. Werken met een Mac is voor de meeste mensen een groot plezier en je klinkt nu als zo'n 13-jarige die loopt te kankeren op MacBooks 'omdat Apple'. Veel succes met je maturity goals van 2014. Met je Acer.
Bustedquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit. Goed zoekwerk TS:
KLB / De iPad 3 die waarschijnlijk in maart komt
ik heb niks opgezocht, ik heb het zo vaak moeten lezen dat ik de tekst herken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit. Goed zoekwerk TS:
KLB / De iPad 3 die waarschijnlijk in maart komt
TS is voor Topic Starter, niet jou hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:23 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ik heb niks opgezocht, ik heb het zo vaak moeten lezen dat ik de tekst herken.
apple is ook een merk voor simpele mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Krampachtig topic zeg. Werken met een Mac is voor de meeste mensen een groot plezier en je klinkt nu als zo'n 13-jarige die loopt te kankeren op MacBooks 'omdat Apple'. Veel succes met je maturity goals van 2014. Met je Acer.
sorry, ik heb me daar ff in vergistquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
TS is voor Topic Starter, niet jou hoor.
En "goed zoekwerk" was cynisch bedoeld (ook voor TS)
Als je je blindstaart op specs behoor je sowieso niet tot de doelgroep van Apple.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef GhpH het volgende:
Mijn PC: 1100 eur.
Mac met dezelfde specs: 2000+
Er is geen tegenargument.
Om nog maar te zwijgen over de hardware!!!
Specs vertellen je juist hoe goed je PC is. Een besturingssysteem kan je altijd nog erop zetten. Daarvoor hoef je niet 2x zoveel te betalen. Het gaat om wat er in zit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je je blindstaart op specs behoor je sowieso niet tot de doelgroep van Apple.
Fixed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:13 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Apple is marktleider de kanker op het gebied van laptops.
Nee dan moet je een hipster zijn zonder ICT kennis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je je blindstaart op specs behoor je sowieso niet tot de doelgroep van Apple.
Nee want t oog wil ook wat natuurlijk want hoe cool ben je wel niet als je met je te hoog geknoopte blouse, korte broek met bretels en je hipster longboard in de starbucks/coffee company gaat zitten om gezellig een bakje te doen en de schrijver uit gaat hangen op je blog/vlog. Mensen moeten wel kunnen zien dat je een apple gebruikt want dan ben je cool.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En wat is die doelgroep dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ok, ik vind t gewoon chille laptops.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Nee want t oog wil ook wat natuurlijk want hoe cool ben je wel niet als je met je te hoog geknoopte blouse, korte broek met bretels en je hipster longboard in de starbucks/coffee company gaat zitten om gezellig een bakje te doen en de schrijver uit gaat hangen op je blog/vlog. Mensen moeten wel kunnen zien dat je een apple gebruikt want dan ben je cool.
Top en we leven in een vrij land dus dat mag. Wat vind je er chill aan dan? Voor de specs moet je t niet doen dus ik ben wel nieuwsgierig.. en wat vind je van de prijzen, betaal je liever ¤500 extra puur voor...?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ok, ik vind t gewoon chille laptops.
Maar natuurlijk. Hoger cijfertje dus beter!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Specs vertellen je juist hoe goed je PC is. Een besturingssysteem kan je altijd nog erop zetten. Daarvoor hoef je niet 2x zoveel te betalen. Het gaat om wat er in zit.
Uhuh, want onder de motorkap bij Apple is het doodsimpel allemaal zo'n OS.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee dan moet je een hipster zijn zonder ICT kennis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |