Interesse is er wel, maar de tijd niet echtquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:27 schreef Sejt het volgende:
Is er iemand die dit in FM15 wil starten?
Ik heb ook vakantie (wel druk met kerst en familiebezoek in NL), maar ik kan uitleggen hoe het werkt met de database. FM15 heb ik niet origineel, dus ik kan de database niet bouwen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef HamburgerHenk het volgende:
Er komt een kerst vakantie aan voor mij iig. Dus ik zou eventueel wel kunnen hosten. Of opzetten ook lukt geen idee, nog nooit echt met de editor gespeeld.
Werkte bij FM14 in ieder geval niet, alleen met een originele versie.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef aleco99 het volgende:
Ik wil ook graag meedoen. Zou ook wel een paar dagen kunnen simuleren, maar heb alleen de piratenbaai versie dus weet niet of dat werrukt. Was altijd wel vermakelijk dit topic
Vanwege de updates ofzo? Dat is wel jammer. Heb net de officiele editor gedownload en wilde daar eens mee gaan spelen. Maar dan heeft het dus helaas weinig zinquote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Werkte bij FM14 in ieder geval niet, alleen met een originele versie.
Zou kunnen dat het met FM15 wel kan, geen idee. Het is het proberen waard.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:40 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Vanwege de updates ofzo? Dat is wel jammer. Heb net de officiele editor gedownload en wilde daar eens mee gaan spelen. Maar dan heeft het dus helaas weinig zin
Laten we het proberen iig. Welke editor gebruikte jij om de database te maken? FMRTE of de reguliere editor die je er tegenwoordig bij kunt kopen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het met FM15 wel kan, geen idee. Het is het proberen waard.
De reguliere die je via Steam kon openen. FMRTE is alleen voor tijdens het spel, naar mijn weten.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Laten we het proberen iig. Welke editor gebruikte jij om de database te maken? FMRTE of de reguliere editor die je er tegenwoordig bij kunt kopen?
Dat was dan ook echt enorm bazig! Alessandro Ferrari di Lamborghini (ofsowietsquote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Sejt het volgende:
quote:
Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Laten we het proberen iig. Welke editor gebruikte jij om de database te maken? FMRTE of de reguliere editor die je er tegenwoordig bij kunt kopen?
De reguliere die je via Steam kon openen. FMRTE is alleen voor tijdens het spel, naar mijn weten.
Ik denk dat doelpunten uploaden best lang gaat duren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:26 schreef Sejt het volgende:
Ik heb een aantal ideeën als verbeterpunten - wat is jullie opinie:
• Scenario met wijdere range PA (bv. 150-200)
• Punten verdelen over attributen volgens de oude manier (x punten over vrije aantal attributen) óf op een manier, dat je over meerdere attributen alleen een minimum (van x punten) mag zetten. Idee erachter is om het mogelijk te maken bijvoorbeeld een gebalanceerde middenvelder te maken.
• Naast screens in het topic ook doelpunten uploaden. Duurt iets langer, maar voegt wel wat persoonlijks toe.
• Meer?
Niet alle doelpunten, maar af en toe een extraatje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik denk dat doelpunten uploaden best lang gaat duren.
Wat ik vorige ronde miste was het forum waar de screenshots neergezet werden. Dat was fijn om je speler toch nog te kunnen volgen terwijl je even afwezig was.
Vind alle 3 de punten goede punten!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:26 schreef Sejt het volgende:
Ik heb een aantal ideeën als verbeterpunten - wat is jullie opinie:
• Extra scenario met wijdere range PA, dus 3 scenario's voor de PA: vast op 170, variabel tussen 155 en 185, en variabel tussen 140 en 200. Voor de professionele gokkers.
• Punten verdelen over attributen volgens de oude manier (x punten over vrije aantal attributen) óf op een manier, dat je over meerdere attributen alleen een minimum (van x punten) mag zetten. Idee erachter is om het mogelijk te maken bijvoorbeeld een gebalanceerde middenvelder te maken.
• Naast screens in het topic ook doelpunten uploaden. Duurt iets langer, maar voegt wel wat persoonlijks toe.
• Meer?
Ik heb net even gezocht op google naar 'gratis forum' en daar zit wel wat tussenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Niet alle doelpunten, maar af en toe een extraatje.
En eens w.b. het forum. Als iemand iets kan regelen of één beschikbaar heeft, is het een stuk overzichtelijker en minder spam-achtig hier op fok!
Of gewoon een subreddit aanmakenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:33 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb net even gezocht op google naar 'gratis forum' en daar zit wel wat tussen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |