Ik vind het wel sneu voor je dat je handicap je vermogens de quote knop te vinden aantast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb ik een steekje los? Het kan altijd erger denk ik dan maar
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel danquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor je dat je handicap je vermogens de quote knop te vinden aantast.
Dat vraag ik me bij jou dan nog maar af.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel dan
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel dan
vind ik toch wel mooi, dat ik jou al tijdje daarmee bezig hou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou dan nog maar af.
speciaal voor je vaderquote:
PADUM TSJSJSJquote:
Hehehquote:
Dit.quote:
Oh? niks van gezien danquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was toch een tijdje weg of wat meer op de achtergrond getreden? Wat een minkukel
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? niks van gezien dan![]()
Denk ik.
Hij is in elk geval nog te veel aanwezig jammer genoeg
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internetquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internet
En dan te bedenken dat dat de snelste zaadjes waren![]()
Ja, waarschijnlijk dezelfde maar dan onder een andere naam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zal binnenkort toch wel een nieuw figuur opstaan?
Heeft Nikonlover al een kloontje?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dezelfde maar dan onder een andere naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |