Vas had liever een efficiëntere, Oekraïense afhandeling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.
Wat een stereotypequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet! voor een normale suri gaan dingen al snel veel te gehaast
Doe normaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vas had liever een efficiëntere, Oekraïense afhandeling.
Dat is Maxima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Doodse stilte op een pratende journaliste (waarschijnlijk) op de achtergrond na.
Echt he, en nu terug krabbelen ;s dat dit kan in nederland ;sssquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij moet normaal doen, met je 'ik vind het te traag gaan'.
In Argentinie zijn ze ook niet meer zo onder de indruk van mensen die uit de lucht komen vallen.quote:
Meende dat ook te horen ja. Of dat geschreeuw en gehuil toen die eerste kist eruit kwamquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Doodse stilte op een pratende journaliste (waarschijnlijk) op de achtergrond na.
Waarom?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In Argentinie zijn ze ook niet meer zo onder de indruk van mensen die uit de lucht komen vallen.
Herkenbaar, in a way. Denk de agressieve erotische manier van lichamelijke communicatie icm haar stemquote:
Wtf, ze komt over alsof ze mentaal 6 jaar oud is. Beetje à la Kloontje.quote:
Kloontjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, ze komt over alsof ze mentaal 6 jaar oud is. Beetje à la Kloontje.
Haha zoiets ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaar, in a way. Denk de agressieve erotische manier van lichamelijke communicatie icm haar stem
Of jij, met je high standards ;squote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent echt niet goed bij je appel als je dit aantrekkelijk vind in any kind of way.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent echt niet goed bij je appel als je dit aantrekkelijk vindt in any kind of way.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kloontje![]()
Heb ik dat verhaal al ooit verteld dat ik " Prins van de Dag " was @ Land van Ooit?
'99, mi gadoquote:Het Land van Ooit is in diepe rouw. De zwarte ridder, gespeeld door de Poolse stuntman Radek Kulon, is dood. In de nacht van zondag op maandag bezweek de 31-jarige acteur in het ziekenhuis aan zijn verwondingen die hij vrijdag opliep tijdens de laatste vechtscène van het riddertoernooi waarin hij dagelijks optrad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwt-om-ridder.dhtml
quote:
Sorry hoor, dat ik gewoon totaal niet val op Chai-like average girls.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet eens wat anders nemen joh dan je 13 in een dozijn bubblebutt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |