Doe niet zo rebels. Wat is een minuutje nou?quote:
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo rebels. Wat is een minuutje nou?
hahahahhahahaaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.
JOngeee ik kan toch wel mensen 'kennen' zonder hun naam te weten toch gvd joh klaploper ludoquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet haar naam niet eens, laat staan of ze tof is. Godverdomme man.
wat betekent mfw? mwf ken ik wel.quote:
Dankquote:
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.
Jonge, dat zijn dan slechts vermoedens dat ze tof is én dat zei je niet. Vuil stuk vreten dat ge er zeit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JOngeee ik kan toch wel mensen 'kennen' zonder hun naam te weten toch gvd joh klaploper ludo
Het was hypothetisch en kan het me zo voorstellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?
Hebben wel veel tijd het een beetje schoon te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was hypothetisch en kan het me zo voorstellen.
Rozen zijn rood, je hoerenmoeder is blauw. Kijk me aan brilsmurf, wats met jou.quote:
Rozen zijn roodquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, je hoerenmoeder is blauw. Kijk me aan brilsmurf, wats met jou.
Niet!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?
[..]
Jonge, dat zijn dan slechts vermoedens dat ze tof is én dat zei je niet. Vuil stuk vreten dat ge er zeit.
Weet je, ik kan er niet mee zitten. Dood is net als leven maar dan zonder al die poespas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Blanken zijn wit
Negers zijn zwart
Jij hebt alvleesklierkanker
[..]
Niet!!
Nietttt!!
Ik vind haar leuk, ja!
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je, ik kan er niet mee zitten. Dood is net als leven maar dan zonder al die poespas.
Kan mijn bronnen niet prijsgeven.quote:
Snap ik, jammer. Was benieuwd naar de feiten des levens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan mijn bronnen niet prijsgeven.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |