Is voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
Hypocriete gedoe met dat herdenken krijg je toch een slappe zak van
niet alleen een slappe zakquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
Hypocriete gedoe met dat herdenken krijg je toch een slappe zak van
hahaahhahhahaha ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het gewoon super cool, wauw.
Die actrice wie is dat ook alweer? vind haar wel cool.quote:
Ja, het draait wel wat door...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg allemaal maar dit is werkelijk wel het toppunt van kansloosheid. Als dit nu afgelopen vrijdag was geweest maar nu zijn we bijna een week verder...
quote:
Kristen Wiig van SNL (en Bridesmaids)quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die actrice wie is dat ook alweer? vind haar wel cool.
Oja van SNLquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kristen Wiig van SNL (en Bridesmaids)
Je weet haar naam niet eens, laat staan of ze tof is. Godverdomme man.quote:
Oh ik heb een shirt met dit eropquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Heb er speciaal zwart T-shirt voor aangetrokken.
Lijkt me vrij zwaar zo'n t-shirt met een vliegtuig en een vlag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik heb een shirt met dit erop
[ afbeelding ]
Eigen design? Zou er nog een mooie tekst opzetten of zo om het compleet te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik heb een shirt met dit erop
[ afbeelding ]
17-07-2014 never forgetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigen design? Zou er nog een mooie tekst opzetten of zo om het compleet te maken.
Was inderdaad verdomd lekkere salade die 17e juli.quote:
Pas, wat is het, anderhalf jaar.quote:
ben ook tijd weggeweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas, wat is het, anderhalf jaar.
hij zegt net nog dat ie een zwart shirt heeft aangetrokken...quote:
Verbroedert zo lekker 't land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef remi1986 het volgende:
ja maak er een knutsel en spelletjesmiddag van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |