Jij hebt Jezus nog gedapped.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:35 schreef krioro het volgende:
[..]
De middeleeuwen nog meegemaakt, damn, you old.
Definieer geforceerd, zie bijna nergens geforceerd gedrag.quote:
Kanquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was toch een tijdje weg of wat meer op de achtergrond getreden? Wat een minkukel
Haten op mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? niks van gezien dan![]()
Denk ik.
Hij is in elk geval nog te veel aanwezig jammer genoeg
Misschien zijn het users die wel een mening hebben en daarover durven uit te komen ipv saai iedereen elke dag bashen en flamen om persoonlijke eigen redenen en lullen met mensen die je wel mag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangen
Denk dat een Spongeboss het er daar niet om doet, verre van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internet
En dan te bedenken dat dat de snelste zaadjes waren![]()
De titel van professor komt voor de doctor titelquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Definieer geforceerd, zie bijna nergens geforceerd gedrag.
[..]
Kan
[..]
Haten op mensen.
[..]
Misschien zijn het users die wel een mening hebben en daarover durven uit te komen ipv saai iedereen elke dag bashen en flamen om persoonlijke eigen redenen en lullen met mensen die je wel mag.
Persoonlijk vind ik het eerste beter dan het tweede op lullen met mensen je wel mag na.
[..]
Denk dat een Spongeboss het er daar niet om doet, verre van.
Spongeboss heeft gewoon zijn eigen door sommige gezien als een aparte mening of trolls en sommige vinden het leuk om hem te bashen op zeer ongrappige wijzes of hem proberen te kwetsen omdat ze hem niet mogen immers is hij anders.
Met vriendelijke groet,
Dr. Prof. Psycholoog. Adil Nibou (erkens WA KLB SC psycholoog)
Eerder gehoord, kan geen neuk vinden om te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De titel van professor komt voor de doctor titel
Enigste.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef wickedmen het volgende:
Enigste verschil is dat ik niet op mensen haat en doen alsof ze erg minderwaardig zijn.
Wij ook niet, doei.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:42 schreef wickedmen het volgende:
Nog steeds geen neuk gevonden om te geven.
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend als al die 40 lijkwagens straks onder begeleiding als enige over de snelweg rijden.
Huh?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.
Kut Moslims.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.
Dit is Drenthe ja. Hij heeft zijn baard rood geverfd om zo in de '' picture '' te komen bij clubs. De niggakapper heeft hij nog niet gevondenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi conjo mi papi, is dat Drenthe? Hij heeft z'n niggakapper gevonden in Vladikavkaz zie ik.
Ja, waar doel je nou op? Op hoe de lichamen op de rampplek zijn behandeld?quote:
Wat anders, hoe de kalveren in het weiland ernaast worden gemolken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, waar doel je nou op? Op hoe de lichamen op de rampplek zijn behandeld?
Als dat echt Drenthe is en dat echt zo is (waar ik niet vanuit ga) dan heeft dat juist een domme tegengesteld effect.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is Drenthe ja. Hij heeft zijn baard rood geverfd om zo in de '' picture '' te komen bij clubs. De niggakapper heeft hij nog niet gevonden
Hij heeft een shirtje van Reading aan dus ik denk niet zijn zoektocht in Vladikavkaz erg succesvol was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi conjo mi papi, is dat Drenthe? Hij heeft z'n niggakapper gevonden in Vladikavkaz zie ik.
Het had een anti-leger opmerking kunnen zijn, over de mensen die die kisten dragen. Dat heb ik namelijk ook al voorbij zien komen. Snap niet hoe je daarover kunt zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat anders, hoe de kalveren in het weiland ernaast worden gemolken?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-nieuw-seizoen.dhtmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als dat echt Drenthe is en dat echt zo is (waar ik niet vanuit ga) dan heeft dat juist een domme tegengesteld effect.
Eerlijk wie wilt die gast nou zo.
Geen idee, ik zou er een Jambers docu over maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Royston Drenthe is echt een beetje de weg kwijt aan het raken. Hoe kan het in godsnaam dat een voetballer met zoveel potentie(want dat had hij bij Feyenoord) zo op het verkeerde pad komen?
Wat een droplulletje is die jochie toch ookquote:
ja tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.
Wel hard dit naar chai toequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, haar stuitend gebrek aan swag i.c.m. een bek alsof ze een beroerte heeft gehad = definitieve afnapper.
[..]
Die details. Vond de serie op TV altijd veel vetter dan het park zelf, Drievliet was mijn favo park
.
Of dat er nu keihard een zwarte swift door die stoet knaltquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend als al die 40 lijkwagens straks onder begeleiding als enige over de snelweg rijden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of dat er nu keihard een zwarte swift door die stoet knalt
Die gast was dat jaren geleden al hoor, jen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Royston Drenthe is echt een beetje de weg kwijt aan het raken. Hoe kan het in godsnaam dat een voetballer met zoveel potentie(want dat had hij bij Feyenoord) zo op het verkeerde pad komen?
Wat ben jij ook een lompe knol hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een lompe knol hè.
Dude ga srs even janken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Alsof ik dat snap. Heb nooit gevlogenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Relax pik, ik gooide er nog even een (poging tot) extra slechte grap bij.
Is toch niet zo raar? Ik heb ook nog nooit gevlogen.quote:
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.quote:
Oh ja, als je nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt kun je geen levenservaring hebben, dat was ik even vergeten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een lompe knol hè.
Dat zijn dezelfde mensen die in de bios klappen als de film is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.
Haha ja alles is een leugen ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken. En dat stilstaan op de andere rijbaan. Vieze marktplaatsersquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens vond ik het wel lomp dat er mensen gewoon op de snelweg zijn gaan staan. Blijf lekker achter die vangrail. Kom op man.
wow :s :s het ging zo goed vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja alles is een leugen ;p
Maar je moet hebben gevlogen om wat te weten des levens, idd.
Heb ook geen zolder.
Slechts in functie van het grapje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, als je nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt kun je geen levenservaring hebben, dat was ik even vergeten.
Dat stilstaan snap ik nog wel, gewoon beetje medeleven tonen als er aan de andere kant 40 lijkwagens voorbij rijden. Dat vind ik persoonlijk niet zo raar. Maar dat mensen bijna op de rijbaan staan waar de colonne rijdt, vind ik onbegrijpelijk. Heb een beetje fatsoen man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken. En dat stilstaan op de andere rijbaan. Vieze marktplaatsers
Beetje de tendens in de samenleving heh, je moet er boven op staan, of dat nou op de snelweg is in eigen persoon of op het vliegveld in Charkov door middel van een camera, ik vind het allemaal wat onbegrijpelijk als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
Dat stilstaan snap ik nog wel, gewoon beetje medeleven tonen als er aan de andere kant 40 lijkwagens voorbij rijden. Dat vind ik persoonlijk niet zo raar. Maar dat mensen bijna op de rijbaan staan waar de colonne rijdt, vind ik onbegrijpelijk. Heb een beetje fatsoen man.
Rijkswaterstaat heeft expliciet afgeraden dit te doen. Dus ja, raar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat stilstaan snap ik nog wel, gewoon beetje medeleven tonen als er aan de andere kant 40 lijkwagens voorbij rijden. Dat vind ik persoonlijk niet zo raar. Maar dat mensen bijna op de rijbaan staan waar de colonne rijdt, vind ik onbegrijpelijk. Heb een beetje fatsoen man.
Echt van die mensen.quote:
Nog wel hoor. Foutje is zo gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wow :s :s het ging zo goed vandaag
Ja maar goed, als al het verkeer ineens langzaam gaat rijden of stil gaat staan, dan moet je daar gewoon op anticiperen toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat heeft expliciet afgeraden dit te doen. Dus ja, raar.
Verkeersveiligheid alles.
[..]
Echt van die mensen.
[..]
Nog wel hoor. Foutje is zo gemaakt natuurlijk.
Ja zeker. Het gebeurd ook wel. En mensen verwachten het ook natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar goed, als al het verkeer ineens langzaam gaat rijden of stil gaat staan, dan moet je daar gewoon op anticiperen toch.
Haha gvdquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
Zag je dat groot stuk water bij Den Bosch dwc? Was onze standaard smokespot op donderdag.
Ja, vind ik ook. Vooral als je bedenkt dat die stoet eigenlijk 4/5 keer zo lang is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker. Het gebeurd ook wel. En mensen verwachten het ook natuurlijk.
Hetblijft indrukwekkend allemaal.
Heel eiland voor jezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nog nooit zoiets gezien. Hopelijk ook nooit weer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Vooral als je bedenkt dat die stoet eigenlijk 4/5 keer zo lang is.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel eiland voor jezelf.poste jij deze laatst ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poste jij deze laatst ook?
[ afbeelding ]
ja dacht ik al toen ik hem hier wou zetten. Mooi diequote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik mijn relatie met chloro voorstel.
[ afbeelding ]
hahaquote:
Wat lief dat je daarover fantaseert.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik mijn relatie met chloro voorstel.
[ afbeelding ]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief dat je daarover fantaseert.
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef chroestjov het volgende:
Mooie beelden wel, soort Nederland van Boven.
Ze zouden wel nog wat meer van de omgeving moeten laten zien.
Doet me denken aan die Daquan meme.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poste jij deze laatst ook?
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik ook. :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$
http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.
Keer iets over gelezen dat het op Nederland 2 kwam ofzoiets.
Ja, het is een serie: http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.
Keer iets over gelezen dat het op Nederland 2 kwam ofzoiets.
Niet heel erg mee gekregen maar die black humor shit is sws altijd vet mooiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Daquan meme.
wowquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$
Zo straks op de radio ook zo een.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God nu weer zo'n ouwe kut die over zichzelf moet vertellen dat zij die en die is verloren blabla, mensen die helemaal niet bij het ongeluk betrokken waren.
Mens, het gaat niet om jou.
Wow wow wowwww :squote:
Nee, ben wel toe aan wat genegenheid. :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lieg niet, jij denkt alleen maar aan die bekkensloper van krio ;s
Weet je op wie jij lijkt trouwensquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wow wowwww :s
Is het de bril? Of mijn symmetrische wenkbrauwen?
Wow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je op wie jij lijkt trouwens.
[ afbeelding ]
Vooral door die neusgaten van je.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik een chick was zat ik nu te janken door die muziek op CNN/Ned 2.
nee manquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vage kennis van de buurjongen van een jeugdvriend van de achternicht van mijn buurman zat in dat vliegtuig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God nu weer zo'n ouwe kut die over zichzelf moet vertellen dat zij die en die is verloren blabla, mensen die helemaal niet bij het ongeluk betrokken waren.
Mens, het gaat niet om jou.
FB privilegesquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee man
Neusgaten wel![]()
Had je pic van tli gezien btw?
Wow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
you better get your nails done and your hair did
M'n reaction gif zei genoegquote:
#saladekkcondoekoeslowtrainquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vage kennis van de buurjongen van een jeugdvriend van de achternicht van mijn buurman zat in dat vliegtuig.
Het heeft me echt diep geraakt
Adder die je bent ;s die jongen laat zijn echte zelf zien en jij spuugt erop, walgelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Adder die je bent ;s die jongen laat zijn echte zelf zien en jij spuugt erop, walgelijk.
quoted directly from random Carry Slee boek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |