Vast welquote:
Spook500 geloof ik.quote:
Ik wou dit serieus ook zeggenquote:
Nieuwe user die al met bekende FOK!-termen smijt en daarnaast gewoon hetzelfde gedrag vertoont. Vrouwenicoontje. Ja, dat is Nikonloverquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou dit serieus ook zeggenmaar wist dit niet zeker.
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehja pff.. Deze stad sloopt je haha. Vannacht helemaal deraf gegaan..
Canadeze vrouwen
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nieuwe user die al met bekende FOK!-termen smijt en daarnaast gewoon hetzelfde gedrag vertoont. Vrouwenicoontje. Ja, dat is Nikonlover
pls noquote:
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
Blij dat ik niet hoef te werken. Zit lekker een long way round marathon te kijken. En heb mij afgesloten van televisiekanalen en facebook
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegtuig is neergeschoten door CNN om nieuws te genereren tijdens komkommertijd
hahaha date.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;p
Ik vind het heel erg allemaal maar dit is werkelijk wel het toppunt van kansloosheid. Als dit nu afgelopen vrijdag was geweest maar nu zijn we bijna een week verder...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
FP nu tho
13:17 Molens in rouwstand voor slachtoffers vliegramp
13:14 Spijt Broertjes over opmerking dochter Poetin
13:12 Pretparken leggen attracties stil
13:08 Rechtbanken schorsen zittingen om vliegramp
13:05 KNVB wil wachten met discussie over WK in Rusland
12:59 Ook treinen een minuut stilgezet
11:48 'Minuut stilte niet op vluchtstrook'
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;p
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehja pff.. Deze stad sloopt je haha. Vannacht helemaal deraf gegaan..
Canadeze vrouwen
Vanwaar dat sarcasme, snijd je string soms in je bilnaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha zo cool dat je zo onverschillig bent.
echt heh 300 mensen dood al dat hypocriete gedoe bah zeg hee mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
Hypocriete gedoe met dat herdenken krijg je toch een slappe zak van
Huh? Ik vind het gewoon super cool, wauw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vanwaar dat sarcasme, snijd je string soms in je bilnaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |