http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-nieuw-seizoen.dhtmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als dat echt Drenthe is en dat echt zo is (waar ik niet vanuit ga) dan heeft dat juist een domme tegengesteld effect.
Eerlijk wie wilt die gast nou zo.
Geen idee, ik zou er een Jambers docu over maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Royston Drenthe is echt een beetje de weg kwijt aan het raken. Hoe kan het in godsnaam dat een voetballer met zoveel potentie(want dat had hij bij Feyenoord) zo op het verkeerde pad komen?
Wat een droplulletje is die jochie toch ookquote:
ja tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.
Wel hard dit naar chai toequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, haar stuitend gebrek aan swag i.c.m. een bek alsof ze een beroerte heeft gehad = definitieve afnapper.
[..]
Die details. Vond de serie op TV altijd veel vetter dan het park zelf, Drievliet was mijn favo park
.
Of dat er nu keihard een zwarte swift door die stoet knaltquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend als al die 40 lijkwagens straks onder begeleiding als enige over de snelweg rijden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of dat er nu keihard een zwarte swift door die stoet knalt
Die gast was dat jaren geleden al hoor, jen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Royston Drenthe is echt een beetje de weg kwijt aan het raken. Hoe kan het in godsnaam dat een voetballer met zoveel potentie(want dat had hij bij Feyenoord) zo op het verkeerde pad komen?
Wat ben jij ook een lompe knol hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een lompe knol hè.
Dude ga srs even janken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Alsof ik dat snap. Heb nooit gevlogenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Relax pik, ik gooide er nog even een (poging tot) extra slechte grap bij.
Is toch niet zo raar? Ik heb ook nog nooit gevlogen.quote:
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.quote:
Oh ja, als je nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt kun je geen levenservaring hebben, dat was ik even vergeten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een lompe knol hè.
Dat zijn dezelfde mensen die in de bios klappen als de film is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.
Haha ja alles is een leugen ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken. En dat stilstaan op de andere rijbaan. Vieze marktplaatsersquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens vond ik het wel lomp dat er mensen gewoon op de snelweg zijn gaan staan. Blijf lekker achter die vangrail. Kom op man.
wow :s :s het ging zo goed vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja alles is een leugen ;p
Maar je moet hebben gevlogen om wat te weten des levens, idd.
Heb ook geen zolder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |