quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Toon dat maar eens aan dan, de economie zat al lang in zwaar weer voor 9/11. Het tegenovergestelde van wat jij stelt is namelijk het geval, de economie groeide juist na 9/11.
Gelukkig is hij even op vakantie. Hoop dat hij al zijn mogelijkheden om op internet te komen thuisgelaten heeft. Kan hij eens goed nadenken waar hij mee bezig is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:15 schreef floodz het volgende:
[..]
Echt wat die vrijland betreft ik vind het diep triest en respectloos hoe hij over de slachtoffers praat als "stomme verbrande plasti poppen ". Ook veel dingen die hij verteld als je even goed met je eigen hersenen nadenkt weet je zelf ook wel wat een lulkoek deze gast verkoopt.
Precies, hij gaat heel erg ver op een aantal vlakken, dat ik beledigend vind voor de familieleden van de overledenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is hij even op vakantie. Hoop dat hij al zijn mogelijkheden om op internet te komen thuisgelaten heeft. Kan hij eens goed nadenken waar hij mee bezig is.
Ja daar zie je het dieptepunt in augustus 2001 en een stijging na september. Hoe lees jij eigenlijk grafieken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]Je weet dat we toen een crisis hadden tot ver in 2003? 2003 was juist het dieptepunt, zie je eigen grafiek.
Jij slaat alleen de plank volledig mis, er was geen crisis na 9/11 maar een licht (tijdelijk) herstel zelfs terwijl de teruggang allang ingezet was voor 9/11 , een echte crisis zie je in 2009.quote:Jij verwisselt trouwens de hausse van 1997 (waarvan de gevolgen maar zeer licht waren) met de crisis van 9/11 erna. Maar dat doet ook niet terzake. Wat terzake doet is het punt in de OP, en dat het neerschieten van MH17 wel eens het begin zou kunnen zijn van een nieuwe crisis.
Ik weet niet wat jij een stijging noemt, maar een trendlijn is wat anders dan een piekje hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja daar zie je het dieptepunt in augustus 2001 en een stijging na september. Hoe lees jij eigenlijk grafieken?
Jij slaat de plank compleet mis, want je mist helemaal waar de OP over gaat.quote:[..]
Jij slaat alleen de plank volledig mis, er was geen crisis na 9/11 maar een licht (tijdelijk) herstel zelfs terwijl de teruggang allang ingezet was voor 9/11 , een echte crisis zie je in 2009.
Kortom je OP slaat nergens op.
Even op vakantie terwijl volgens hem WO3 aan het ontvouwen is, tuurlijk. Die houdt gewoon z'n blog even stil tot de shitstorm is overgewaaid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is hij even op vakantie. Hoop dat hij al zijn mogelijkheden om op internet te komen thuisgelaten heeft. Kan hij eens goed nadenken waar hij mee bezig is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij een stijging noemt, maar een trendlijn is wat anders dan een piekje hoor.
[..]
Jij slaat de plank compleet mis, want je mist helemaal waar de OP over gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |