jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 02:01 schreef pussycatdoll het volgende:
Hij is toch nog voor 90% maagd omdat hij met de eikel de vagijn had aangeraak?
Wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:01 schreef pussycatdoll het volgende:
Hij is toch nog voor 90% maagd omdat hij met de eikel de vagijn had aangeraak?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:01 schreef pussycatdoll het volgende:
Hij is toch nog voor 90% maagd omdat hij met de eikel de vagijn had aangeraakt?
Zijn haat preken tegen alles wat EU en VS is ,is gevaarlijk. Niet dat je pro-eu of VS hoeft te zijn. Maar deze gast is volledig doorgedraaid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ach ik mag zijn onzin met een glimlach lezen
Maar ik heb eigenlijk ook een hekel aan een groot deel van wat uit de EU en VS afkomstig is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 02:47 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zijn haat preken tegen alles wat EU en VS is ,is gevaarlijk. Niet dat je pro-eu of VS hoeft te zijn. Maar deze gast is volledig doorgedraaid.
Die haat word ooit geuit buiten de zolderkamer, en dan zeggen we allemaal ''we hadden het kunnen weten''
Dat mag zoals ik uitlegquote:Op woensdag 23 juli 2014 02:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik heb eigenlijk ook een hekel aan een groot deel van wat uit de EU en VS afkomstig is?
Nee, al zou hij als cultitem misschien nog weleens kunnen stijgen in waarde. *tipquote:
Waar is BHFH gebleven?quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, al zou hij als cultitem misschien nog weleens kunnen stijgen in waarde. *tip
Ik heb hem nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |