quote:Op woensdag 23 juli 2014 05:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt het diplomatisch aanpakken dat je tijdje alleen wilt zijn om jezelf terug te vinden.
Zo doen vrouwen dat ook.
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:16 schreef trovey het volgende:
Dat gaat fijn samenwerken worden elke donderdag.
Dat zit er niet meer in. We gingen in juni een ruime week op vakantie en toen schrok ik wel van haar andere kant. Ik heb geprobeerd om te kijken of ik nog steeds gevoelens voor haar had, maar dat is steeds minder geworden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 04:45 schreef Zelus het volgende:
Je hoeft de relatie niet gelijk uit te maken, je kan ook je mening geven over de situatie en kijken wat haar reactie is. Misschien even een time-out aan beide kanten, of iets rustiger aan?
Mochten bovenstaande opties niet werken, dan rest er maar 1 manier:
DUMPEN, de schat.
Heeft echt niks met de leeftijd te makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 05:55 schreef getfitbysmith het volgende:
Moet je ook niet met oudere vrouwen gaan
Wat bedoel je? Is ze ook lesbisch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:39 schreef VitDijk88 het volgende:
Dat zit er niet meer in. We gingen in juni een ruime week op vakantie en toen schrok ik wel van haar andere kant. Ik heb geprobeerd om te kijken of ik nog steeds gevoelens voor haar had, maar dat is steeds minder geworden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Is ze ook lesbisch?
Straks is het een vrouw die op bad boys/hufters valt. Dan wordt ze alleen nog maar gekker op hem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef fathank het volgende:
Gewoon als een hufter gedragen en zorgen dat zij het uitmaakt.
Goedzo. Dan is dat ook maar weer gebeurd. Op naar de volgende.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef VitDijk88 het volgende:
Het is inmiddels vrijdagavond en ik heb een punt achter de relatie gezet. Ze reageerde behoorlijk heftig! Uitgelegd waarom, maar ze geloofde me niet. Meerdere malen gezegd, sleutels ingeleverd en zij ook en toen kon ik gaan...
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef VitDijk88 het volgende:
Het is inmiddels vrijdagavond en ik heb een punt achter de relatie gezet. Ze reageerde behoorlijk heftig! Uitgelegd waarom, maar ze geloofde me niet. Meerdere malen gezegd, sleutels ingeleverd en zij ook en toen kon ik gaan...
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |