quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
toen ik haar oppikte in Breda.
nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:33 schreef blek het volgende:
Je hebt 4 kinderen en bent je vrouw een beetje zat ?
Had je ook zo'n knettergek exemplaar dat ineens in opperste woede kon ontvlammen, enorm bezitterig was en haar exen met messen bedreigde?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
e dat was toen ik haar oppikte in Breda.
Verdomme maar vier keer mee geneukt en die shit achtervolgt me
Nou ja, ze is limburgse en die praten natuurlijk al raar dus ik dacht dat dat normaal was in Limburg. Ze was zelfs maagd.quote:
nee dat niet, dat heeft mijn neef gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had je ook zo'n knettergek exemplaar dat ineens in opperste woede kon ontvlammen, enorm bezitterig was en haar exen met messen bedreigde?
Die regel ken ik inmiddels. Die overschrijdt je maar 1 keer, neem dat van mij aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Gravereaper het volgende:
Heb je nooit van de 3x regel gehoord ? Als je een wijf vaker als 3x neukt dan denken ze dat je hun vriend bent. Met de 4e keer heb je de regel overgschreven.
Ik heb de regel 2x overschreden (buiten relaties om) maar toen kon ik makkelijk de verdwijntruc uitvoeren omdat ik in het buitenland zat. Zolang ze niet weten waar je woont/werkt/telefoon/familie/email etc dan kan je er geen last van hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die regel ken ik inmiddels. Die overschrijdt je maar 1 keer, neem dat van mij aan.
Zaten er ook nog alcoholproblemen bij?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee dat niet, dat heeft mijn neef gehad.
Deze blijft maar terugkomen. Stort zich steeds in een abusive relatie en wanneer dat klapt zoekt ze mij weer op tot op het ziekelijk stalkerige af. Heeft voor de deur gestaan, brieven gestuurd, opmijn werk geweest jankend. Soms met pauzes tot 1,5 jaar.
Dat zou ik ook voor haar regelen als ze mij zo lastig bleef vallenquote:Ik moet er wel bij zeggen dat ze vlak na mij door meerdere jongens tegelijk is verkracht en sindsdien alleen maar gekke shit heeft.
De mijne dacht dat al toen we nog niet eens geneukt haddenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:44 schreef Gravereaper het volgende:
Heb je nooit van de 3x regel gehoord ? Als je een wijf vaker als 3x neukt dan denken ze dat je hun vriend bent. Met de 4e keer heb je de regel overschreden.
ja wat moet ik zeggen. Een keer tijdens carnaval in Breda gehosseld, ze komt uit zuid Limburg. Die avond geneukt in een maisveld. Beetje contact gehouden en nog een paar pure seksdates gehad. Vervolgens kreeg ik een vaste relatie en wordt zij soort van verkracht door 4 man geloof ik en sindsdien heeft ze alleen relaties waar ze geslagen, belazerd, opgesloten, anaal verkracht met voorwerpen of anderszins misbruikt wordt en steeds als zo'n relatie uit gaat heeft ze een periode dat ze mij weer wil en gaat me stalken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helaas wel waar, Maar ts vertel eens een beetje backstory.
Ahahaha daar ben je mooi mee genaaid figuurlijk dan want neuken mocht nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De mijne dacht dat al toen we nog niet eens geneukt haddenHow's that for being born under a good sign
o op vakantie heb ik me daar ook wel schuldig aan gemaakt. Maar toen heeft een meid het ook weleens bij mij gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:54 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Ik heb de regel 2x overschreden (buiten relaties om) maar toen kon ik makkelijk de verdwijntruc uitvoeren omdat ik in het buitenland zat. Zolang ze niet weten waar je woont/werkt/telefoon/familie/email etc dan kan je er geen last van hebbenAls je een vaste locatie hebt is het inderdaad niet handig om een chick vaker als 3x te neuken anders ga je er problemen mee krijgen.
nee ze zuipt niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zaten er ook nog alcoholproblemen bij?
[..]
Dat zou ik ook voor haar regelen als ze mij zo lastig bleef vallen
Dat was die ex van me ook, maar het was gewoon creepy om te zien hoe ze van het ene op het andere moment kon veranderen in een complete woesteling. Viel niet meer mee te praten, niks.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee ze zuipt niet.
Het is wel zo'n gewillige slet die meegaat in al je perverse voorstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |