quote:Dinsdag was aangekondigd dat de VS informatie zouden vrijgeven over de toedracht van de ramp. Maar de diensten hebben geen ''technische bewijs'' vrijgegeven dat het vliegtuig is getroffen door een zogeheten SA-11-raket, zoals eerder is gezegd, of dat de raket is afgevuurd door pro-Russische separatisten.
Haha geen idee, zou best wel eens kunnen inderdaad, maar bedankt in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zal het niet te zien zijn via sbs gemist ofzo?
Ik zal proberen te gillen
Russische legerplaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:28 schreef ellevehC86 het volgende:
Weet iemand uit welk land dit kenteken komt?
[ afbeelding ]
Als je een oorlog voert, ga je natuurlijk niet roepen dat er mensen gedeserteerd zijn naar de separatisten en dat ze een BUK hebben meegenomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:24 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze de precieze locaties van al die dingen, en was er niet één vermist, of afgevuurd vanuit Oekraïne.
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand nog éénmaal de link van de CNN stream?
Adblock op je tv...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:28 schreef Deckard het volgende:
Kunnen mensen morgen in ieder geval meemaken hoe het vroeger was op de Nederlandse tv.
Sowieso opflikkeren met 3FMquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:24 schreef Snowballed het volgende:
Ik was even weg..
Is deze al gepost?
21:58 uur
Geen reclame op radio en televisie
Er wordt morgen op de dag van nationale rouw op geen enkele radio- of televisiezender van de publieke omroep reclame uitgezonden. Verder is er geen amusement op de tv-zenders en worden er op de radio geen spelletjes gespeeld. Ook wordt de muziek aangepast.
http://nos.nl/liveblog/67(...)-onderzoek-mh17.html
Dat word vage radio op 3fm...
Ik heb wel eens met een Flycatcher gespeeld. Een vergelijkbaar radar systeem van HSA. Dat ding was niet moeilijk te gebruiken hoor. Al die extra's die er op zitten zijn communicatiemiddelen. Het richten en afschieten ging echter met een scherm, een trackball en twee knoppen die tegelijkertijd ingedrukt moesten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:25 schreef youri123 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit de binnenkant van een dashboard hebt gezien van een buk lanceersysteem maar de kans dat je een jumbo kan vliegen door een op 1 van de knopjes te drukken is groter dan dat je uberhaupt het lichtknopje kan vinden in zo een cabine van zo een lanceercontrole systeem.
Oekraine is andere tijdzone.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Vliegtuig was toch aan de linkerkant geraakt? Waarom op het filmpje aan de rechterkant?
Ehm, niet echt.quote:
Die zijn ook nog steeds in oorlog met leger van Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Rusland stuurt nog steeds wapens naar de separatisten volgens hetWitte Huis
Wat is hier eigenlijk op te zien behalve wat 'paint' gepruts?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Vallon het volgende:
Bekende foto, is al 8 uur oud. http://twitter.com/barbar(...)153559932928/photo/1
Ze hinten er indirect wel naar....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is nou het hele nieuws, dat Rusland dat ding aan die separatisten gegeven heeft?
Voor 4:00 gaan slapenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Duidelijk te zien dat die basis is uitgebouwd
Daarvan weten ze op de millimeter nauwkeurig na waar dat ding nu staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef Midnight_snack het volgende:
Hmm als ze kunnen zien dat rusland nog steeds wapens levert, zouden ze dan ook meer weten over die Buk launcher met de missende raket?
ik lees het net ook:quote:
Naast dat gebleken is dat de separatisten qua controles op wegen best grondig zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ik lees het net ook:
http://en.wikipedia.org/w(...)ion_plates_of_Russia
The Armed Forces have white characters on a black background and the format is NNNN LL for vehicles and LL NNNN for trailers. In this case the two digits on the right are not a regional code but a code for the Armed forces branch or service and go with a certain letter combination. For example, #### CA|14 rus is a vehicle belonging to the Railroad Troops; #### BC|27 rus denotes the Air Defence Force, #### TO|18 rus denotes the Ministry of Emergency Situations etc
Dus, even een "oekraine heeft het gedaan scernario bijstellen"
dan heeft het Oekrainse leger rogue bij daglicht dit systeem naar Luhansk weten te rijden, en later zelfs naat Terez, onopgemerkt door seperatisten, om vervolgens op een gestolen Russische legervrachtwagen geladen met Russisch kenteken, richting Rusland gereden te worden?, en dat allemaal onopgemerkt door maximaal 50 man van het Oekrainse leger?
Mijn awesomeheid zou een nieuw niveau hebben bereikt als dit kan
Bedoel je dat sarcastisch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daarvan weten ze op de millimeter nauwkeurig na waar dat ding nu staat.
us dan zijn die seperatisten dubbelspionnen die in werkelijkheid voor de Oekraine werken en hebben zo die vrachtwagens kunnen doorlaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Naast dat gebleken is dat de separatisten qua controles op wegen best grondig zijn
Nee, daar hebben ze geen aanwijzingen voor zoals reeds gezegd door woordvoerder van het Pentagon op 18 juli.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is nou het hele nieuws, dat Rusland dat ding aan die separatisten gegeven heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |