#WaarIsJulis....?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
later was er nog een user msnk met nog een meisje.zg en julis bijv en dan nog zoveel van andere subfora
Mama en zusje afgezet op het vliegveld van Brussel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Viel mij idd ook op![]()
Wat heb je daar gedaan?
Dit was nog voor de tijd dat msnk en die Roemeense chick iets hadden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
later was er nog een user msnk met nog een meisje.zg en julis bijv en dan nog zoveel van andere subfora
Was jij er ALTIJD ofzo!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit was nog voor de tijd dat msnk en die Roemeense chick iets hadden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
2009 was ik er ook evenNoem mn username maar niet.
en anders nog altijd islamdating.comquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Er is dus nog hoop voor mij mijn trouwpartner te vinden.
Allah is groot.
Nee manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en anders nog altijd islamdating.com
ahahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Er is dus nog hoop voor mij mijn trouwpartner te vinden.
Allah is groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeslagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef Crip het volgende:
Wollah ik voel mij zo levenloos nu. Zo vaak heb ik niet eens 's gereageerd op die pagina ;[Even jouw foto's checken. *kwijlsmileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me een keer ingeschreven bij muslima.com voor de lol.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
uhu..voor de lol. Voor de nikah zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had me een keer ingeschreven bij muslima.com voor de lol.
Hhhhhhh! Ik was echt benieuwd of er mooie mannen met baardjes waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
uhu..voor de lol. Voor de nikah zal je bedoelen.
Alleen mutwa sis. Lusten zonder lasten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en ik niet zouden trouwen?
en?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh! Ik was echt benieuwd of er mooie mannen met baardjes waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |