Daag me niet uit om smerige verhalen te vertellen die zich tot in de eeuwigheid in je geheugen zullen nestelen tot je je laatste adem uitblaast.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef Blocko het volgende:
TIL: Stimorol- is 30+.
Dan mag je zo over deze shit praten. Als je jonger bent kan dat niet. Stimorol is immers toch niet meer "op de markt".
Ekt pauper is het daar he.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Even op en neer naar België geweest. Was alweer lang geleden. Dacht even naar Tsjetsjenië geteleporteerd te zijn in plaats van een West-Europees land.
Beschimmeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet meer op de markt
Is je moeder dat ook?quote:
http://www.liveleak.com/johnfuckinmayerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daag me niet uit om smerige verhalen te vertellen die zich tot in de eeuwigheid in je geheugen zullen nestelen tot je je laatste adem uitblaast.
Zo werkt dat niet Ablaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is je moeder dat ook?![]()
Neyse, hoor dit vaker. Ik begrijp dat er een bepaalde beeld heerst bij vrouwen van 30. Had ik tenslotte ook.
Ik ben nog jong en weet soms niet wat ik zeg Bortecinem. Je moet dat soms gewoon door de vingers zien.quote:
Jongerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Er was hier nog een Turkse user van begin 30 die een andere Turkse user van een paar jaar jonger hosselde. Ze zijn nu getrouwd.
Dat was voor mijn tijd ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Er was hier nog een Turkse dames user van begin 30 die een andere Turkse user van een paar jaar jonger hosselde. Ze zijn nu getrouwd.
Zoals ik al zei; je bent nog klein. Neem jou niet heel serieusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en weet soms niet wat ik zeg Bortecinem. Je moet dat soms gewoon door de vingers zien.
Alhoewel dat natuurlijk in het moment best wel een snuggere opmerking is snap ik dat dat niet leuk is voor de ontvanger.
Mijn excuses.
Volgens mij wel. Ze zijn toen allebei gestopt met het posten in het Turken topic. En daarna kwam jij.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; je bent nog klein. Neem jou niet heel serieus
Allemaal fokrelatiesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ze zijn toen allebei gestopt met het posten in het Turken topic. En daarna kwam jij.
Meteen bij het oversteken van de grens als 4 gaten in het wegdek. Daarna nog minimaal 3 auto's met klapband en een helemaal total loss gereden auto aan de kant van de weg gezien. Bruggen die er uitzien alsof ze gaan instorten wanneer je er onderdoor rijdt. Etcetera, etcetera.quote:
Viel mij idd ook opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meteen bij het oversteken van de grens als 4 gaten in het wegdek. Daarna nog minimaal 3 auto's met klapband en een helemaal total loss gereden auto aan de kant van de weg gezien. Bruggen die er uitzien als of ze gaan instorten wanneer je er onderdoor rijdt. Etcetera, etcetera.
later was er nog een user msnk met nog een meisje.zg en julis bijv en dan nog zoveel van andere subforaquote:
#WaarIsJulis....?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
later was er nog een user msnk met nog een meisje.zg en julis bijv en dan nog zoveel van andere subfora
Mama en zusje afgezet op het vliegveld van Brussel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Viel mij idd ook op![]()
Wat heb je daar gedaan?
Dit was nog voor de tijd dat msnk en die Roemeense chick iets hadden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
later was er nog een user msnk met nog een meisje.zg en julis bijv en dan nog zoveel van andere subfora
Was jij er ALTIJD ofzo!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit was nog voor de tijd dat msnk en die Roemeense chick iets hadden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
2009 was ik er ook evenNoem mn username maar niet.
en anders nog altijd islamdating.comquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Er is dus nog hoop voor mij mijn trouwpartner te vinden.
Allah is groot.
Nee manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en anders nog altijd islamdating.com
ahahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Er is dus nog hoop voor mij mijn trouwpartner te vinden.
Allah is groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeslagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:50 schreef Crip het volgende:
Wollah ik voel mij zo levenloos nu. Zo vaak heb ik niet eens 's gereageerd op die pagina ;[Even jouw foto's checken. *kwijlsmileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me een keer ingeschreven bij muslima.com voor de lol.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
uhu..voor de lol. Voor de nikah zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had me een keer ingeschreven bij muslima.com voor de lol.
Hhhhhhh! Ik was echt benieuwd of er mooie mannen met baardjes waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
uhu..voor de lol. Voor de nikah zal je bedoelen.
Alleen mutwa sis. Lusten zonder lasten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en ik niet zouden trouwen?
en?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh! Ik was echt benieuwd of er mooie mannen met baardjes waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |