Nee, daar staat Lang Nekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Pfff dus hij staat er nog gewoon in de Efteling?
Boterkuipjesquote:
Nee gewoon zo'n kuipje boter van de blueband.quote:
Das geen boter, is margarine en dat is niet goed voor je!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n kuipje boter van de blueband.
Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Vroeguh toen je een kikkertje kocht voor 5 gulden cent
Ohquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Das geen boter, is margarine en dat is niet goed voor je!
Jaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:09 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijdSnoepzakjes voor een gulden in van die boterhamzakjes met een kikkertje, colaflesje, banaantje en een schuimblok
Man man bij de Kruidvat een hele zak vol voor 2 gulden of een rijksdaalder nu diezelfde zak vol 5 euro.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:09 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijdSnoepzakjes voor een gulden in van die boterhamzakjes met een kikkertje, colaflesje, banaantje en een schuimblok
De enige reden dat ik nog een paar maanden op korfbal heb gezeten als kind, de snoepzakjes in de kantinequote:
Dat waren tijdenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Vroeguh toen je een kikkertje kocht voor 5 gulden cent
Sommige sportkantines verkoopt nog steeds snoepzakjes, maar het is het toch niet zeg maar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog een paar maanden op korfbal heb gezeten als kind, de snoepzakjes in de kantine
Ik weet nog dat ooit een zakje m&m's 50 cent was toen een gulden en toen de euro kwam, ineens een euro. Nu halen ze het al in hun hoofd om zoiets te verkopen voor 1,50 of 2 euro... Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Sommige sportkantines verkoopt nog steeds snoepzakjes, maar het is het toch niet zeg maar.
Andere soorten snoepjes en uiteraard veel te duur
In Amersfoortquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Pfff dus hij staat er nog gewoon in de Efteling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |