abonnement Unibet Coolblue
pi_143173776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef Silv het volgende:

[..]

Maar dan is card draw best wel belangrijk natuurlijk. Heb het gevoel dat je je tegenstander dan voordeel kan geven als hij bijv direct removal heeft. Allebei een kaart kwijt, maar hij mag er een extra pakken. :P
Er zijn niet zoveel kaarten die hem direct killen.
pi_143173807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Er zijn niet zoveel kaarten die hem direct killen.
Dat is dan ook weer waar. Blijf het wel een beetje een tricky kaart vinden, maar dat maakt hem ook wel leuk.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_143173913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Silv het volgende:

[..]

Dat is dan ook weer waar. Blijf het wel een beetje een tricky kaart vinden, maar dat maakt hem ook wel leuk.
Ik vind die 2/8 trickier. :P
Bam ragnaros in your face ;(
pi_143174601
Net tegen een priest met mijn shaman _O-
Turn 4 een baron rivendare
Turn 5 far sight (een faceless manipulator)
Turn 6 Faceless mijn baron + ancestral spirit + reincarnate = 4 baron rivendares

Helaas daar na echt alleen maar troep getrokken, dus alsnog niet gewonnen. Maar het was wel vet om te doen.
pi_143179182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net tegen een priest met mijn shaman _O-
Turn 4 een baron rivendare
Turn 5 far sight (een faceless manipulator)
Turn 6 Faceless mijn baron + ancestral spirit + reincarnate = 4 baron rivendares

Helaas daar na echt alleen maar troep getrokken, dus alsnog niet gewonnen. Maar het was wel vet om te doen.
Jammer dat het aantal beesten met deathrattle niet zo heel groot is, kom op 15 kaarten incl baron en de reincarnate. :P
Geen faceless tho. Oja sommige deathrattle kaarten tel ik niet mee zoals dancing swords, dat is nou niet echt handig om dan te spelen _O-
pi_143187577
Fail van de avond: ik was met Priest aan het kloten (heeft me een rank gekost :') ) en een Paladin heeft overweldigend bord en lethal binnen 1 beurt. Hij heeft 4hp en 1 Truesilver charge. Ik zit al een beurt of 3 te proberen hem in Holy Fire range te houden.

U raadt het al: hij healed niet. :') Dank u.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143231598
A pox upon Miracle Rogues. Dat ze maar een pijnlijke in-game dood mogen sterven, liever vorig jaar dan nu.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143235652
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:52 schreef Omentuva het volgende:
A pox upon Miracle Rogues. Dat ze maar een pijnlijke in-game dood mogen sterven, liever vorig jaar dan nu.
Ow hoi :@
pi_143248642
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow hoi :@
:P

Miracle is gewoon een keiharde counter voor mijn deck, net zoals mijn deck dat is voor bijna alle control decks (als ik mijn scores mag geloven). Vanmiddag potje of 3 op rij miracle en daardoor uit rank 5 gebounced. :')

Nu weer terug in rank 5. :)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143252330
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef Omentuva het volgende:

[..]

:P

Miracle is gewoon een keiharde counter voor mijn deck, net zoals mijn deck dat is voor bijna alle control decks (als ik mijn scores mag geloven). Vanmiddag potje of 3 op rij miracle en daardoor uit rank 5 gebounced. :')

Nu weer terug in rank 5. :)
Oooow zo hoog zit ik niet haha _O-
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:04:40 #286
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_143257187
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:44 schreef Omentuva het volgende:

[..]

:P

Miracle is gewoon een keiharde counter voor mijn deck, net zoals mijn deck dat is voor bijna alle control decks (als ik mijn scores mag geloven). Vanmiddag potje of 3 op rij miracle en daardoor uit rank 5 gebounced. :')

Nu weer terug in rank 5. :)
Met welk deck rank je?
pi_143258116
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:04 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Met welk deck rank je?
Kolento Midrange Hunter. Kan ook zijn dat ik gewoon niet tegen Miracle kan spelen of dat ik de truc nog niet door heb, maar het is vreselijk lastig om voldoende damage op het bord te knallen voordat de GGZ langskomt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143262742
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:27 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Kolento Midrange Hunter. Kan ook zijn dat ik gewoon niet tegen Miracle kan spelen of dat ik de truc nog niet door heb, maar het is vreselijk lastig om voldoende damage op het bord te knallen voordat de GGZ langskomt.
Alles maar dan ook alles aan doen om de gadgetzan auctioneer weg te krijgen mocht hij hem al in beurt 5 op het veld gooien.
  zondag 10 augustus 2014 @ 22:47:42 #289
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_143282504
Heerrlijke TopDeck

Hunter Vs Hunter

Mijn bord is leeg, mijn hand is Leeroy, HP net naar 4

Tegenstander op 8 HP. Hij versterkt na de aanval zijn bord met Scavenging Hyena, Haunted Creeper en Taz'Dingo. Heeft verder een Webslinger, een Silenced Highmane en een Kodo.

opties voor direct removal Taz'Dingo:
Deadly Shot - 1 op 6 kans. Niet waarschijnlijk
Owls - Al gespeeld
Kill Command - Geen beast, niet sterk genoeg

Draw... Unleash the Hounds _O_
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_143283703
Het is dat ik geen Shieldmasta run, maar anders omschrijf je een van mijn twee losses van daarstraks redelijk goed (unleash + Leeroy).

Rank 3, 2-ster. :) Legend in zicht.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:16:07 #291
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_143283940
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Omentuva het volgende:
Het is dat ik geen Shieldmasta run, maar anders omschrijf je een van mijn twee losses van daarstraks redelijk goed (unleash + Leeroy).

Rank 3, 2-ster. :) Legend in zicht.
GL!
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:42:46 #292
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_143285308
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Omentuva het volgende:
Het is dat ik geen Shieldmasta run, maar anders omschrijf je een van mijn twee losses van daarstraks redelijk goed (unleash + Leeroy).

Rank 3, 2-ster. :) Legend in zicht.
Sterkte..
Ik zit op een PR.. Rank 14 (gisteren moeite rank 18 te behouden, vandaag nog niet verloren)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  zondag 10 augustus 2014 @ 23:56:34 #293
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_143285886
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Omentuva het volgende:
(unleash + Leeroy).

heb je er een lijst van? ben nieuwsgierig hoe je deck eruit ziet :)
pi_143286707
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

heb je er een lijst van? ben nieuwsgierig hoe je deck eruit ziet :)
Ik heb geen Leeroy in mijn deck hangen (kan ik er op zich wel in doen, zijn een aantal kaarten die niet heel sterk zijn in de huidige meta). Mijn deck is compleet gejat van Kolento (streamer), maar het werkt uitstekend:



De zwakkere kaarten hierin zijn vooral Kodo tegen Zoo of andersoortig aggro - je wilt niet dat 0/2 ei of de 1/2 spider poppen als je 't kan helpen, en de Oasis Snapjaw, die de pineut is door andermans Kodos en pas echt goed wordt met Houndmaster. Hij's dan wel weer decent tegen zoo en als stofzuiger van allerlei tokens. :P Tracking x2 is voorkeur - als secrets weer populairder worden komt er waarschijnlijk een tweede Flare in ipv de tweede Tracking.

Hoe zeer ik ook afgeef op Miracle - dit is een miracle hunter. De key combo is natuurlijk Buzzard-Unleash, of de betere Buzzard-Unleash-Timber Wolf, maar met de hoeveelheid low-mana Beasts die je in het deck hebt (6x 1 mana, 4x 2 mana behalve de Buzzard) kan je ook prima zelf een soort van draw starten later. 2 kaarten is goed, 3 is uitstekend en 4-5 geeft je hoge kans dat je de antwoorden gewoon vindt, punt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  maandag 11 augustus 2014 @ 00:28:57 #295
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_143287012
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Ik heb geen Leeroy in mijn deck hangen (kan ik er op zich wel in doen, zijn een aantal kaarten die niet heel sterk zijn in de huidige meta). Mijn deck is compleet gejat van Kolento (streamer), maar het werkt uitstekend:

[ afbeelding ]

De zwakkere kaarten hierin zijn vooral Kodo tegen Zoo of andersoortig aggro - je wilt niet dat 0/2 ei of de 1/2 spider poppen als je 't kan helpen, en de Oasis Snapjaw, die de pineut is door andermans Kodos en pas echt goed wordt met Houndmaster. Hij's dan wel weer decent tegen zoo en als stofzuiger van allerlei tokens. :P Tracking x2 is voorkeur - als secrets weer populairder worden komt er waarschijnlijk een tweede Flare in ipv de tweede Tracking.

Hoe zeer ik ook afgeef op Miracle - dit is een miracle hunter. De key combo is natuurlijk Buzzard-Unleash, of de betere Buzzard-Unleash-Timber Wolf, maar met de hoeveelheid low-mana Beasts die je in het deck hebt (6x 1 mana, 4x 2 mana behalve de Buzzard) kan je ook prima zelf een soort van draw starten later. 2 kaarten is goed, 3 is uitstekend en 4-5 geeft je hoge kans dat je de antwoorden gewoon vindt, punt.
ha! oké, duidelijk! naxx mid range van kolento :) die ken ik ja. speelt goed dus? mooi man! Hunter ligt me niet echt helemaal. ik ben meer van de druid en rogue ;-)
pi_143287532
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

ha! oké, duidelijk! naxx mid range van kolento :) die ken ik ja. speelt goed dus? mooi man! Hunter ligt me niet echt helemaal. ik ben meer van de druid en rogue ;-)
Speelt prima. Sure, er zijn games waar je soms zo hard de mist in gaat omdat je gewoon niet de goede kaarten hebt (Zoo kan hilarisch fout gaan, maar welk deck heeft dat niet, maar ook de mirror is een enorm kat-en-muis spel met unleashes en draws), maar als je lang genoeg leeft kan je die draws vaak al afdwingen.

Word to the wise, en iets dat ik dit weekend meerdere malen tegen ben gekomen: kill eerst de buzzard, dan de Highmane als het kan. Ik krijg twee gratis kaarten anders, en hoe goed je ruil ook is, dat is problematisch als het spel lang doorgaat. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_143358296
Pff pot na pot verlies ik, wat is up with that ;(
  woensdag 13 augustus 2014 @ 00:15:16 #298
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_143363847
Construct is open...

Morgen proberen..
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_143425754
Man man man, shaman deathrattle is lomp. Ik zou haast zeggen: overpowered.

Dit dus:



[ Bericht 22% gewijzigd door Molurus op 14-08-2014 21:04:22 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143459518
Dit soort dingen bijvoorbeeld. 8-)

Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')