Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een open bèta en is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Die worshippers.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef Tokus het volgende:
sjesus. de hero-power van Grand Widow Faerlina is echt niet leuk.
Dat heeft geen zak te maken met bugs. Maar met het simpele feit dat er opeens debiel veel mensen (weer) spelen en de server het allemaal niet meer trekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Tokus het volgende:
wow. de hoeveelheid bugs is met deze expansion ook een heel stuk gestegen. Net de 1e boss gewonnen en gelijk klapt het spel er uit. Hopelijk is het wel onthouden dat ik gewonnen heb.
maar ja, inloggen gaat nu al niet meer.
Hierna kan je 'm toch moeilijker zetten jonguhquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef KrentebolHooft het volgende:
weer uit gekicked net nadat ik maexxana dood heb.
Ik vind het concept vet maar de AI was wel weer diep triest
het moeilijkste aan naxxramas vind ik tot nu toe de login, kan dat niet wat makkelijker?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hierna kan je 'm toch moeilijker zetten jonguh
Geen idee wsup. Zelfs D3 kom ik nu niet meer opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
het moeilijkste aan naxxramas vind ik tot nu toe de login, kan dat niet wat makkelijker?
Blizzard weet niet hoe ze moeten servers.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee wsup. Zelfs D3 kom ik nu niet meer op
[ afbeelding ]
Zou toch niet aan mij moeten liggen dan :/ Maar het lijkt me ook sterk dat de servers van zowel HS als D3 kut doen atm
HS & D3 hebben allebei een update gehad vandaag, gok dat daar wat fout bij is gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee wsup. Zelfs D3 kom ik nu niet meer op
[ afbeelding ]
Zou toch niet aan mij moeten liggen dan :/ Maar het lijkt me ook sterk dat de servers van zowel HS als D3 kut doen atm
Geen update gezien bij D3 :0 waddan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:26 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
HS & D3 hebben allebei een update gehad vandaag, gok dat daar wat fout bij is gegaan.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen update gezien bij D3 :0 waddan?
twitter:BlizzardCS twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 17:17:53[NA] Maintenance has completed for #D3 & #Hearthstone. You'll be able to battle the undead in Naxxramas soon, heroes! Stay tuned! reageer retweet
Da's NAquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef b4kl4p het volgende:
[..]twitter:BlizzardCS twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 17:17:53[NA] Maintenance has completed for #D3 & #Hearthstone. You'll be able to battle the undead in Naxxramas soon, heroes! Stay tuned! reageer retweet
Deze moeje hebben voor EUquote:
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:41:14We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. #Hearthstone reageer retweet
dank je hihiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef DjUntzUntz het volgende:
opeens, iedereen aan de hearthstone ;o stoertjes
Ik wil wel maar hij wil me niet meer inloggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef DjUntzUntz het volgende:
opeens, iedereen aan de hearthstone ;o stoertjes
Is ook zoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
ach jongens...laten we eerlijk wezen. Het was leuk jullie weer even voor een week te spreken straks, en dan is iedereen weer weg :-P XDLOL
hoe gaat het eigenlijk op D3 Hugey? welk level is je paragon? en hoe bevalt de PTR? 2.1 wordt groot?quote:
2.1 is wel aight. Ben nu 644quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:01 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk op D3 Hugey? welk level is je paragon? en hoe bevalt de PTR? 2.1 wordt groot?
en ik kom niet eens onlinequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:23 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb alle drie bosses inmiddels verslagen (in een keer). Daarna twee keer verloren () met de Druid challenge. Heb net nog de Rogue challenge gedaan/gewonnen en die is veel makkelijker dan de Druid challenge. Wel tussendoor een paar keer geDCed.
Ik probeerde het ook 5+ x op verschillende tijden voordat het weer een keertje lukt.quote:
wtf is deze?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:34 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook 5+ x op verschillende tijden voordat het weer een keertje lukt.
Druid challenge zojuist tijdens de derde poging ook simpel gehaald.Had nu betere draws + zij had veel minder minions e.d..
Nu is er alleen nog de Heroic mode over. De eerste boss heeft i.i.g. al een 4/4 als hero power.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |