Het ging er in eerste instantie om als Rusland 'ons' gas zou afsluiten. Proberen Rusland naar de afgrond te brengen door geen gas meer af te nemen is inderdaad debiel ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zo'n vent op tv gezien en die pleit voor meerdere sancties en dat we Russisch gas niet meer moeten afnemen. Oké de prijs van energie zal wel flink stijgen maar dat is de prijs die wij moeten betalen om Rusland naar de afgrond te brengen....![]()
![]()
Wat een flapdrol
Ik denk ook niet dat je baas het zou appreciëren als je morgen niet op komt dagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar ik ga morgen gewoon naar mijn werk.
Alleen is dat geen winkel, dus daar heb je niets aan.
Dit kan gewoon gebeuren, als je straalbezopen gaat tellen wordt er wel eens wat dubbel geteld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_slachtoffers__.html
Ik dacht dat dat vliegtuig al in Charkov stond?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Kirov het volgende:
twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:04:22Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules tail nr G-781 as NAF22 airborne Eindhoven heading Charkiv Ukraine #MH17 reageer retweet
twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:05:31Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules G-781 as NAF22 working 128.350 MHz Dutchmil heading Charkiv Ukraine #MH17 reageer retweet
Even kijken, wij exporteren 6-7 miljard naar Rusland, die handel valt stil. De mensen hier krijgen minder te besteden omdat de energieprijs omhoog gaat. Lekker je eigen economie naar de klote helpen misschien?quote:
Het is meer dat ik dan nu even naar de winkel moet...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar ik ga morgen gewoon naar mijn werk.
Alleen is dat geen winkel, dus daar heb je niets aan.
Ja, dan heb je het er wel over als alleen Nederland dat zou doen, als er meer Europese landen meegaan is de situatie heel anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Even kijken, wij exporteren 6-7 miljard naar Rusland, die handel valt stil. De mensen hier krijgen minder te besteden omdat de energieprijs omhoog gaat. Lekker je eigen economie naar de klote helpen misschien?
Niets te zien op flightradar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Kirov het volgende:
twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:04:22Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules tail nr G-781 as NAF22 airborne Eindhoven heading Charkiv Ukraine #MH17 reageer retweet
twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:05:31Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules G-781 as NAF22 working 128.350 MHz Dutchmil heading Charkiv Ukraine #MH17 reageer retweet
Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Separatist die verklaard heeft dat ze het verkeerde vliegtuig neergehaald hebben. Die gaat een probleem hebben.
Militaire vlucht komt daar niet op, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef agter het volgende:
[..]
Niets te zien op flightradar.
http://www.flightradar24.com/49.92,35.59/8
Dan gaat het ons nog steeds geld kosten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het er wel over als alleen Nederland dat zou doen, als er meer Europese landen meegaan is de situatie heel anders.
Ja, als wij geen gas meer krijgen van Rusland, gaat onze economie he-le-maal naar de filistijnen. Kapot, en alles. Zonder Rusland zijn wij niets, stellen wij niets voor. Wat zeg ik? We kunnen ons beter aansluiten bij Rusland, als 1 man staan wij sterk en krijgen we gaskorting.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Even kijken, wij exporteren 6-7 miljard naar Rusland, die handel valt stil. De mensen hier krijgen minder te besteden omdat de energieprijs omhoog gaat. Lekker je eigen economie naar de klote helpen misschien?
Een 2e, er komt ook nog een C17 uit Australië bijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vliegtuig al in Charkov stond?
Die heeft er geen enkel probleem mee...als ik daar 8u verlof voor opneem en zorg dat vrijdag alles af is wat af moet zijn deze weekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je baas het zou appreciëren als je morgen niet op komt dagen.
Hoe wil je bovenstaande gebeurtenissen teniet doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het er wel over als alleen Nederland dat zou doen, als er meer Europese landen meegaan is de situatie heel anders.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als wij geen gas meer krijgen van Rusland, gaat onze economie he-le-maal naar de filistijnen. Kapot, en alles. Zonder Rusland zijn wij niets, stellen wij niets voor. Wat zeg ik? We kunnen ons beter aansluiten bij Rusland, als 1 man staan wij sterk en krijgen we gaskorting.
Opdat hij lekker gemarteld mag worden. Evenals alle overige separatisten die verantwoordelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Separatist die verklaard heeft dat ze het verkeerde vliegtuig neergehaald hebben. Die gaat een probleem hebben.
Heldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als wij geen gas meer krijgen van Rusland, gaat onze economie he-le-maal naar de filistijnen. Kapot, en alles. Zonder Rusland zijn wij niets, stellen wij niets voor. Wat zeg ik? We kunnen ons beter aansluiten bij Rusland, als 1 man staan wij sterk en krijgen we gaskorting.
Hoezo? Alsof hij persoonlijk verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
Opdat hij lekker gemarteld mag worden. Evenals alle overige separatisten die verantwoordelijk zijn.
Dit was ook eerder in de Nederlandse media te vinden. Met google vind je het zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |