quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef Snowballed het volgende:
Winkels morgen dicht dus..?![]()
Jezus... anders geven ze even fatsoenlijke info....
Nee, ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef Snowballed het volgende:
Winkels morgen dicht dus..?![]()
Jezus... anders geven ze even fatsoenlijke info....
http://www.zerohedge.com/(...)7-missile-trajectoryquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef Persefoneia het volgende:
Oke, oke, ik weet het is de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nfo_vliegramp__.html
Maar is hier al iets bekend over?
Het is leed wat veel NLers toch wel lijken te voelen. Ik krijg ook tranen in mijn ogen van bepaalde beelden en verhalen, en ik ben geen nabestaande. Zelf heb ik niet zo de neiging om het openbaar te beleven. Maar anderen kennelijk wel. Daar heb ik respect voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat van deze tijd lijkt is dus juist dat men beetje neppig overdreven wil doen. Men is juist meer apatisch geworden voor leed, maar tegelijkertijd wil men juist wel met meer poespas leed wat er is tonen.
Ik weet niet, misschien zit ik er naast, maar ik heb beetje het idee dat het allang niet meer echt puur om leed van de nabestaanden gaat.
Rusland is ook al het kwaad. Dit keer dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het zeer ergerlijk dat de media standaard Rusland als aanstichter van al het kwaad aanwijst; terwijl er ook maar geen enkele twijfeling over het westen of amerika of dat soort niet te vertrouwen stokertjes is.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Ze schieten zichzelf in de voet, daar hoef je geen mening over te vormen, is helaas werkelijkheid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat het al afdoet als onzin dan sta je er niet voor open, je hebt je mening namelijk al gevormd. Overigens is de US Intelligence extreem betrouwbaar, echter wat ze naar buiten brengen strookt niet altijd met de werkelijkheid.
Gelukkig hebben we zelfstandige heldere denkers zoals jij om het gepeupel de les te lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het zeer ergerlijk dat de media standaard Rusland als aanstichter van al het kwaad aanwijst; terwijl er ook maar geen enkele twijfeling over het westen of amerika of dat soort niet te vertrouwen stokertjes is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_slachtoffers__.htmlquote:Slechts 200 lichamen aan boord van trein
De trein met stoffelijke overschotten van de slachtoffers van rampvlucht MH17 bevat slechts 200 lichamen. Pro-Russische separatisten hadden beweerd dat er 282 lichamen aan boord waren.
Ja weet ik het..? als ik rouw dan rouw ik.. dan doe ik dus geen winkel open.. dan jank ik zeg maar...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.
Zeg het zelf ook als aflassenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is zeker Achterhoeks? Ik lees dat het afgelasten moet zijn, nooit geweten. Excuseer mij voor mijn taalfout.
Net zo'n vent op tv gezien en die pleit voor meerdere sancties en dat we Russisch gas niet meer moeten afnemen. Oké de prijs van energie zal wel flink stijgen maar dat is de prijs die wij moeten betalen om Rusland naar de afgrond te brengen....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Voor gas hoef je al helemaal niet bang te zijn.
Je denkt teveel vanuit jezelf, als ik dit doe, dan doet de rest dat ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja weet ik het..? als ik rouw dan rouw ik.. dan doe ik dus geen winkel open.. dan jank ik zeg maar...
Als het nationale rouw is dan heb ik geen idee.. de laatste keer was 20 jaar voor mn geboorte?
Ik spreek mezelf juist niet tegen, in tegenstelling. Ik geef aan dat de US Intelligence juist erg betrouwbaar is en dat klopt, voor hun regering wat wij te horen krijgen is niet altijd de echte waarheid maar dat doet niets af aan de betrouwbaarheid van de US intelligence dat heeft enkel invloed op de betrouwbaarheid van de informatie die naar buiten wordt gebracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Ze schieten zichzelf in de voet, daar hoef je geen mening over te vormen, is helaas werkelijkheid.
Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zo'n vent op tv gezien en die pleit voor meerdere sancties en dat we Russisch gas niet meer moeten afnemen. Oké de prijs van energie zal wel flink stijgen maar dat is de prijs die wij moeten betalen om Rusland naar de afgrond te brengen....![]()
![]()
Wat een flapdrol
Ik heb ook geen idee, maar ik ga morgen gewoon naar mijn werk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja weet ik het..? als ik rouw dan rouw ik.. dan doe ik dus geen winkel open.. dan jank ik zeg maar...
Als het nationale rouw is dan heb ik geen idee.. de laatste keer was 20 jaar voor mn geboorte?
Dan duwen ze er maar wat rebellen bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_slachtoffers__.html
Allemaal de schuld van de joden en MSMquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Vond het allemaal al iets te gemakkelijk gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_slachtoffers__.html
Ik zou het wel eens serieus doorgerekend willen zien worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zo'n vent op tv gezien en die pleit voor meerdere sancties en dat we Russisch gas niet meer moeten afnemen. Oké de prijs van energie zal wel flink stijgen maar dat is de prijs die wij moeten betalen om Rusland naar de afgrond te brengen....![]()
![]()
Wat een flapdrol
Diequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Je denkt teveel vanuit jezelf, als ik dit doe, dan doet de rest dat ook.
twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:04:22Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules tail nr G-781 as NAF22 airborne Eindhoven heading Charkiv Ukraine #MH17 reageer retweet
twitter:FMCnl twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:05:31Netherlands Air Force Lockheed C-130H Hercules G-781 as NAF22 working 128.350 MHz Dutchmil heading Charkiv Ukraine #MH17 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |