Ik las dat die nog tegengewerkt worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de experts snel verder.
Hebben en tonen is twee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Fossieltje het volgende:
Ik verwacht trouwens wel een beetje dat de directeur van de Amerikaanse veiligheidsdiensten vanavond niet aankomt met een paar opgevangen social media berichtjes. Het lijkt mij dat ze de exacte locatie van die raketinstallaties weten en daar ook satellietfoto's van hebben.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat dit een jaarlijks 'evenement' gaat worden.
topquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef karwin het volgende:
[..]
ze hebben de exacte plek gevonden van de video waar de BUK met 3 raketten richting rusland gereden word
"richting" Rusland ja. Maar als ik in Amsterdam met m'n auto sta en ik rijd daarna de A1 op wil dat toch ook niet zeggen dat ik "naar Duitsland" rij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef karwin het volgende:
[..]
waren meerdere fotos-videos van het moment dat ze dachten dat de BUK richting rusland werd gereden.
als je duidelijk hebt waar de fotos videos genomen zijn krijg je een beeld van welke route er gereden is.
of het voldoende bewijs is Nee, maar wel stukje van de puzzel
Ik ben een beetje de lijn in de berichtgeving kwijt, vandaag niet alles kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik las dat die nog tegengewerkt worden?
https://www.google.com/ma(...)ta=!3m1!1e3?hl=nl-NLquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is de exacte plek? Volgens de Russen was het filmpje namelijk fake, en opgenomen in Krasnoarmeysk.
Bij Enschede met Duitse raketinstallatie wordt wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"richting" Rusland ja. Maar als ik in Amsterdam met m'n auto sta en ik rijd daarna de A1 op wil dat toch ook niet zeggen dat ik "naar Duitsland" rij?
Dus, doe je er niet aan mee, en laat iedereen die er wel aan mee wil doen in zijn waardequote:
Ik vind het een loze kreet.quote:
Nee, dat is niet wat er morgen gaat gebeuren. Winkels open, etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Winkels (eerder) dicht, evenementen worden verplaatst, etc.
yeahquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Fucking naïef bedoel je denk ik, want doorgaan zal het toch wel. Over 4 jaar lopen we gewoon met z'n allen te zeiken dat we Qatar moeten boycotten. Oh wacht, dat doen we nu al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |