SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
RushCohle (FC Golazo)
Lhyanna (FC Extreme)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Nieuw logo pack: download link
Laatste update: 20 juli 2014
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:![]()
![]()
Fc Umbriaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef YouriNL het volgende:
Zou je van Umbria FC het 'grootste talent' (zie startscherm over Umbria FC) even willen laten zien?![]()
![]()
Zou je voor Sway hetzelfde willen doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Fc Umbria
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]?
![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Zou je voor Sway hetzelfde willen doen?
![]()
Fc sway:![]()
![]()
Een flinke dip voor Stalybrug! Koekenbakkers gaat er van door!
Waar kan ik eigenlijk dat overzicht voor je club vinden in FM?![]()
William?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef 44rdbei het volgende:
Alleen voor de naam zou ik die al willen hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:)![]()
Sterverslaggever Yurri Porter gaat elke dag op zoek naar de echte verhalen binnen de voetbalwereld. Dit doet hij namens het enige echte voetbalblad Borst & Ballen. Dit keer interviewt hij Ike Dubaku, de voorzitter van Dubakunoord.
Op een warme maandagochtend rijd ik voor het eerst Dubakum binnen. Dit is de enige club waar ik nog geen wedstrijd van heb heb bezocht sinds Fokland een professionele voetbaldivise heeft. Dubakum kom je alleen binnen wanneer je door de gele rookpluimen, afkomstig van het industrieterrein, heen rijd. Net voordat ik de stad bereik zie ik een bloemenstal. De verkoopster is een mooie, jonge vrouw. Toch, op het moment dat ik dichterbij kom ruikt ze naar zwavel en blijkt ze groene tanden te hebben. Dit is geen gezonde plek. Ik besluit om me niet te laten kennen, en toch door te rijden. Het stadion wat vervolgens opdoemt is prachtig. En zelfs op een maandagochtend lijkt dit de plek te zijn waar het allemaal gebeurt. Ik zie verschillende etniciteiten door elkaar staan. De een lijkt dronken, de ander slaapt en weer een ander roept tien keer achter elkaar ‘Duuuu-bakuuuu-noooooooooooooord noooooooooord!’. Misschien laat dit direct al zien waar we beland zijn. Dubakunoord is ook qua spelopvatting onnavolgbaar en lelijk en mooi tegelijkertijd. Ik ontmoet Ike Dubaku in de MacDonalds in het centrum van Dubakum. Hij is weliswaar 20 minuten te laat, maar de donkere man met dito grijns steekt vanaf het eerste moment niets onder stoelen of banken. Hij is charismatisch en vrijgevig naar de jonge meisjes die hem binnen 10 minuten al zijn derde big mac komen brengen.
Het interview dan:
In 2012 liet zo’n 78% van de, naar schatting, 5 miljoen inwoners middels een handtekeningen-inzameling aan niet langer te willen toezien hoe zolderkamertjespolitiek hun land verder zou verscheuren. President Sejt snapte dat hij iets moest doen om de inwoners kalm te houden.In 2013 werd dan ook de voetbalcompetitie van Fokland opgezet. De inwoners van het eiland Fokland kregen hierdoor de nodige entertainment en zo leek de rust op het eiland hersteld. Deze competitie werd mede met behulp van extensieve financiering van oliemiljardairs uit met name het Midden- Oosten ingericht en ook was er een onverwachte goedkeuring van Sepp Blatter, om tot de FIFA toe te treden. Jij kreeg de kans deze club onder je hoede te nemen, ondanks dat er veel negatieve publiciteit rondom Fokland hing. Moest je lang nadenken om, als clubvoorzitter, deel te nemen aan deze competitie?
Eigenlijk moest ik niet lang nadenken om Dubakunoord onder mijn hoede te nemen. Als gevluchte miljonair verveelt het maar om steeds maar elke dag je centen te tellen als Dagobert Duck. Gezien mijn passie voor het voetbal wilde ik maar al te graag Dubakunoord onder mijn hoede nemen zodat ik ook wat meer onder de mensen zou zijn.
Waar komt je clubnaam eigenlijk vandaag? Deze is namelijk zo ontzettend geestig?
De naam Dubakunoord komt natuurlijk van mijn achternaam en omdat ik een gigantisch fan ben van Feyenoord Rotterdam. Alleen jammer dat ze geen samenwerkingsverband met ons willen afsluiten.
Je hebt natuurlijk een vrij dubieus verleden en menigeen was niet op de hoogte van je interesse in voetbal. Dit mede doordat je jaren geleden in het weekblad Foktueel aangaf dat je kippengevechten als de meest pure en eerlijke strijd ziet. Kort daarna ben je door het OM aangeklaagd omdat je diverse kippen jarenlang steroïden zou hebben toegediend. Onder andere de kippen Pu Si- Mao, Ziggy Blunt, Do Ping en Kipinjeoog zouden hierdoor onterecht tot kampioen zijn gekroond. Hoe lastig zijn al deze verhalen, die nu weer werden opgerakeld, voor je geweest?
Het OM heeft mede door de Partij van de Dieren deze heksenjacht op mij geopend. In de dierenindustrie zitten de meeste dieren die voor de slacht zijn volgepompt met hormonen en andere troep. Laat ze zich daarmee bezighouden. Wie durft te beweren dat ik met zulke praktijken bezig hou, krijgt een rechtszaak aan de broek wegens smaad en laster!
Je hebt een vrij lastig publiek. Inwoners van Dubakunoord staan bekend om hun anaalfebatissme, hoge werkloosheid en hun feestgedrag. Wat was je ambitie toen je met deze ploeg begon?
Mijn ambitie toen ik deze ploeg begon? Mijn ambitie was om de jeugd van Fokland wat ervaringen bij te brengen van spelers die vanuit het gevestigde Europa kwamen. Verder wilde ik met Dubakunoord vooral veel strijd en passie laten zien voor het voetbal. Dat het niet altijd even fraai uitziet, dan neem ik dan voor lief. Elke speler van Dubakunoord dient altijd alles te geven op het veld!
Je hebt het onmogelijke gepresteerd door een paar grote namen binnen te halen, maar we weten inmiddels ook allemaal dat er een paar dure miskopen bij zaten. Kan je iets vertellen over de samenstelling van je ploeg?
Tja, de samenstelling van de ploeg. Ik begon met een visie samen met het personeel. Na zes wedstrijden moest ik Ulrich van Gobbel ontslaan omdat hij onze visie verkeerd in de praktijk bracht. De spelers liepen als een kip zonder kop op het veld. De trainer die ik daarna aantrok kon het tij niet keren, waardoor we degradeerden. De meeste spelers vertrokken na de degradatie. Alleen Adam Maher, Darren Bent en nog een paar spelers bleven nog. Financieel gezien was dit vertrek goed, omdat een aantal spelers veel verdiende. Onze technisch directeur, Regi Blinker heeft samen met de scouting en de rest een puike prestatie geleverd met het aantrekken van jonge, talentvolle en ervaren spelers. Dat resulteerde in de promotie naar divisie 1. Ik had in gedachte om wat Fokland jeugd in te laten stromen, maar dat heeft nog tijd nodig.
Zijn er spelers die je, ondanks dat de algehele prestaties ondermaats waren, hebben verrast, in positieve zin?
Dan moet ik toch Adam Maher noemen. Waar de rest wegging bij degradatie, bleef hij bij Dubakunoord. Hij begint zich meer te ontwikkelen tot een persoonlijkheid in de kleedkamer.
Hoe kijk je aan tegen het transferbeleid van je technisch manager? Vind je dat hij goed werk heeft geleverd?
Technisch directeur Regi Blinker levert goed werk door zijn doortastend handelen. Hij heeft ons veel geld opgeleverd met goede verkopen en daarvoor haalt hij meestal goede spelers voor terug.
Je wordt genoemd als voorzitter zonder enige visie en criticasters noemen je zelfs ambitieloos. Clubs die beduidend minder uitgaven aan spelers presteerden vanaf dag één stukken beter. Wat zou je achteraf anders hebben gedaan?
Ik moet achteraf toegeven dat ik te veel dure spelers heb binnengehaald. Ik dacht dat zij de jonge spelers wat zouden bijbrengen. Op een enkele uitzondering na brachten ze niks. Als diegene die denken dat ze het beter kunnen, dan daag ik ze hierbij uit. Alleen zijn het arme sloebers, hahaha.
Er wordt weleens beweerd dat je duurbetaalde vedetten nog nooit in je dorp zijn geweest en enkel de wedstrijden per helikopter bezoeken, wat vind je daarvan?
Die bewering dat mijn spelers nog nooit in Dubakum zijn geweest, behalve voor de thuiswedstrijden verwijs ik daar het rijk der fabelen.
Nu je meer ervaring hebt als clubvoorzitter, heb je nu nieuwe ambities die wellicht minder lachwekkend zijn dan toen je begon?
Heb ik nieuwe ambities als voorzitter? Ja, meer jeugd laten doorstromen en Dubakum als voetbalstad op de kaart zetten samen met iedereen van de club en de supporters van de club. Verder wil ik dat Dubakunoord een stabiele middenmoter wordt met positieve uitschieters naar boven.
Welke andere club zie je als voorbeeld en wil je aangeven waarom?
Als voorbeeldclubs zie ik Feyenoord en FC Schweinhund. Feyenoord heeft financieel het roer moeten omgooien vanwege de schulden. Ze moesten met jeugd werken en dat zal op de langere termijn rendament opleveren. De meeste mensen hebben het niet op FC Schweinhund, maar hun trainer krijgt het steeds voor elkaar om zijn spelers goed scherp te krijgen.
Kan je vertellen welke momenten je hebt meegemaakt waar je echt trots op bent?
Er zijn een paar momenten waar ik trots op ben. De promotie naar de Eerste Divisie. We werden afgeschreven door vele mensen, maar ik was zo blij dat wij het tegendeel konden bewijzen. Verder ben ik trots op het werk die men levert bij het tweede elftal en bij onder -19.
En tot slot; wat verwacht je van het nationale team in de toekomst en vind je dat er perse een Foklander voor de groep moet staan?
Het nationale team heeft potentie, maar ze missen soms wat ervaring en gogme van de grote voetballanden. Er moet daarom meer worden geinvesteerd in de jeugdopleiding door de voetbalbond. Als dat gebeurt en er worden goede trainers en goede omstandigheden gecreerd, dan zie ik het nationale elftal eindrondes halen en meespelen om de prijzen Het is zelfs een must dat er een buitenlander aan het hoofd van het nationale team moet staan. Door buitenlandse invloeden zullen de spelers zich meer gaan ontwikkelen in positief opzicht.
Uw verslaggever Yurri Porter
[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscus op 22-07-2014 20:38:45 ]![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:14 schreef Ciscus het volgende:
Sterverslaggever Yurri Porter gaat elke dag op zoek naar de echte verhalen binnen de voetbalwereld. Dit doet hij namen het enige, echte voetbalblad Borst & Ballen. Dit keer interviewt hij Ike Dubaku, de voorzitter van Dubakunoord.
Op een warme maandagochtend rijd ik voor het eerst Dubakum binnen. Dit is de enige club waar ik nog geen wedstrijd van heb heb bezocht sinds Fokland een professionele voetbaldivise heeft. Dubakum kom je alleen binnen wanneer je door de gele rookpluimen, afkomstig van het industrieterrein, heen rijd. Net voordat ik de stad bereik zie ik een bloemenstal. De verkoopster is een mooie, jonge vrouw. Toch, op het moment dat ik dichterbij kom ruikt ze naar zwavel en blijkt ze groene tanden te hebben. Dit is geen ongezonde plek. Ik besluit om me niet te laten kennen, en toch door te rijden. Het stadion wat vervolgens opdoemt is prachtig. En zelfs op een maandagochtend lijkt dit de plek te zijn waar het allemaal gebeurt. Ik zie verschillende etniciteiten door elkaar staan. De een lijkt drunken, de ander slaapt en weer een ander roept tien keer achter elkaar ‘Duuuu-bakuuuu-noooooooooooooord noooooooooord!’. Misschien laat dit direct al zien waar we beland zijn. Dubakunoord is ook qua spelopvatting onnavolgbaar en lelijk en mooi tegelijkertijd. Ik ontmoet Ike Dubaku in de MacDonalds in het centrum van Dubakum. Hij is weliswaar 20 minuten te laat, maar de donkere man met dito grijns steekt vanaf het eerste moment niets onder stoelen of banken. Hij is charismatisch en vrijgevig naar de jonge meisjes die hem binnen 10 minuten al zijn derde big mac geven.
Het interview dan:
In 2012 liet zo’n 78% van de, naar schatting, 5 miljoen inwoners middels een handtekeningen-inzameling aan niet langer te willen toezien hoe zolderkamertjespolitiek hun land verder zou verscheuren. President Sejt snapte dat hij iets moest doen om de inwoners kalm te houden.In 2013 werd dan ook de voetbalcompetitie van Fokland opgezet. De inwoners van het eiland Fokland kregen hierdoor de nodige entertainment en zo leek de rust op het eiland hersteld. Deze competitie werd mede met behulp van extensieve financiering van oliemiljardairs uit met name het Midden- Oosten ingericht en ook was er een onverwachte goedkeuring van Sepp Blatter, om tot de FIFA toe te treden. Jij kreeg de kans deze club onder je hoede te nemen, ondanks dat er veel negatieve publiciteit rondom Fokland hing. Moest je lang nadenken om, als clubvoorzitter, deel te nemen aan deze competitie?
Eigenlijk moest ik niet lang nadenken om Dubakunoord onder mijn hoede te nemen. Als gevluchte miljonair verveelt het maar om steeds maar elke dag je centen te tellen als Dagobert Duck. Gezien mijn passie voor het voetbal wilde ik maar al te graag Dubakunoord onder mijn hoede nemen zodat ik ook wat meer onder de mensen zou zijn.
Waar komt je clubnaam eigenlijk vandaag? Deze is namelijk zo ontzettend geestig?
De naam Dubakunoord komt natuurlijk van mijn achternaam en omdat ik een gigantisch fan ben van Feyenoord Rotterdam. Alleen jammer dat ze geen samenwerkingsverband met ons willen afsluiten.
Je hebt natuurlijk een vrij dubieus verleden en menigeen was niet op de hoogte van je interesse in voetbal. Dit mede doordat je jaren geleden in het weekblad Foktueel aangaf dat je kippengevechten als de meest pure en eerlijke strijd ziet. Kort daarna ben je door het OM aangeklaagd omdat je diverse kippen jarenlang steroïden zou hebben toegediend. Onder andere de kippen Pu Si- Mao, Ziggy Blunt, Do Ping en Kipinjeoog zouden hierdoor onterecht tot kampioen zijn gekroond. Hoe lastig zijn al deze verhalen, die nu weer werden opgerakeld, voor je geweest?
Het OM heeft mede door de Partij van de Dieren deze heksenjacht op mij geopend. In de dierenindustrie zitten de meeste dieren die voor de slacht zijn volgepompt met hormonen en andere troep. Laat ze zich daarmee bezighouden. Wie durft te beweren dat ik met zulke praktijken bezig hou, krijgt een rechtszaak aan de broek wegens smaad en laster!
Je hebt een vrij lastig publiek. Inwoners van Dubakunoord staan bekend om hun anaalfebatissme, hoge werkloosheid en hun feestgedrag. Wat was je ambitie toen je met deze ploeg begon?
Mijn ambitie toen ik deze ploeg begon? Mijn ambitie was om de jeugd van Fokland wat ervaringen bij te brengen van spelers die vanuit het gevestigde Europa kwamen. Verder wilde ik met Dubakunoord vooral veel strijd en passie laten zien voor het voetbal. Dat het niet altijd even fraai uitziet, dan neem ik dan voor lief. Elke speler van Dubakunoord dient altijd alles te geven op het veld!
Je hebt het onmogelijke gepresteerd door een paar grote namen binnen te halen, maar we weten inmiddels ook allemaal dat er een paar dure miskopen bij zaten. Kan je iets vertellen over de samenstelling van je ploeg?
Tja, de samenstelling van de ploeg. Ik begon met een visie samen met het personeel. Na zes wedstrijden moest ik Ulrich van Gobbel ontslaan omdat hij onze visie verkeerd in de praktijk bracht. De spelers liepen als een kip zonder kop op het veld. De trainer die ik daarna aantrok kon het tij niet keren, waardoor we degradeerden. De meeste spelers vertrokken na de degradatie. Alleen Adam Maher, Darren Bent en nog een paar spelers bleven nog. Financieel gezien was dit vertrek goed, omdat een aantal spelers veel verdiende. Onze technisch directeur, Regi Blinker heeft samen met de scouting en de rest een puike prestatie geleverd met het aantrekken van jonge, talentvolle en ervaren spelers. Dat resulteerde in de promotie naar divisie 1. Ik had in gedachte om wat Fokland jeugd in te laten stromen, maar dat heeft nog tijd nodig.
Zijn er spelers die je, ondanks dat de algehele prestaties ondermaats waren, hebben verrast, in positieve zin?
Dan moet ik toch Adam Maher noemen. Waar de rest wegging bij degradatie, bleef hij bij Dubakunoord. Hij begint zich meer te ontwikkelen tot een persoonlijkheid in de kleedkamer.
Hoe kijk je aan tegen het transferbeleid van je technisch manager? Vind je dat hij goed werk heeft geleverd?
Technisch directeur Regi Blinker levert goed werk door zijn doortastend handelen. Hij heeft ons veel geld opgeleverd met goede verkopen en daarvoor haalt hij meestal goede spelers voor terug.
Je wordt genoemd als voorzitter zonder enige visie en criticasters noemen je zelfs ambitieloos. Clubs die beduidend minder uitgaven aan spelers presteerden vanaf dag één stukken beter. Wat zou je achteraf anders hebben gedaan?
Ik moet achteraf toegeven dat ik te veel dure spelers heb binnengehaald. Ik dacht dat zij de jonge spelers wat zouden bijbrengen. Op een enkele uitzondering na brachten ze niks. Als diegene die denken dat ze het beter kunnen, dan daag ik ze hierbij uit. Alleen zijn het arme sloebers, hahaha.
Er wordt weleens beweerd dat je duurbetaalde vedetten nog nooit in je dorp zijn geweest en enkel de wedstrijden per helikopter bezoeken, wat vind je daarvan?
Die bewering dat mijn spelers nog nooit in Dubakum zijn geweest, behalve voor de thuiswedstrijden verwijs ik daar het rijk der fabelen.
Nu je meer ervaring hebt als clubvoorzitter, heb je nu nieuwe ambities die wellicht minder lachwekkend zijn dan toen je begon?
Heb ik nieuwe ambities als voorzitter? Ja, meer jeugd laten doorstromen en Dubakum als voetbalstad op de kaart zetten samen met iedereen van de club en de supporters van de club. Verder wil ik dat Dubakunoord een stabiele middenmoter wordt met positieve uitschieters naar boven.
Als voorbeeldclubs zie ik Feyenoord en FC Schweinhund. Feyenoord heeft financieel het roer moeten omgooien vanwege de schulden. Ze moesten met jeugd werken en dat zal op de langere termijn rendament opleveren. De meeste mensen hebben het niet op FC Schweinhund, maar hun trainer krijgt het steeds voor elkaar om zijn spelers goed scherp te krijgen.
Kun je vertellen welke momenten je hebt meegemaakt waar je echt trots op bent?
Er zijn een paar momenten waar ik trots op ben. De promotie naar de Eerste Divisie. We werden afgeschreven door vele mensen, maar ik was zo blij dat wij het tegendeel konden bewijzen. Verder ben ik trots op het werk die men levert bij het tweede elftal en bij onder -19.
En tot slot; wat verwacht je van het nationale team in de toekomst en vind je dat er perse een Foklander voor de groep moet staan?
Het nationale team heeft potentie, maar ze missen soms wat ervaring en gogme van de grote voetballanden. Er moet daarom meer worden geinvesteerd in de jeugdopleiding door de voetbalbond. Als dat gebeurt en er worden goede trainers en goede omstandigheden gecreerd, dan zie ik het nationale elftal eindrondes halen en meespelen om de prijzen Het is zelfs een must dat er een buitenlander aan het hoofd van het nationale team moet staan. Door buitenlandse invloeden zullen de spelers zich meer gaan ontwikkelen in positief opzicht.
Uw verslaggever Yurri Porter![]()
lees dit eerst maar even, ga ik koffie zetten![]()
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Die Bachetti komt van mij af, en ik krijg niet eens een paar centenquote:!!
Mag ik btw ook zo'n club screenshot van Schnitzeljungs? En graag ook 1tje van de selectie met de waarde van de spelers aub
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
GE-NI-AAL!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:14 schreef Ciscus het volgende:
Sterverslaggever Yurri Porter gaat elke dag op zoek naar de echte verhalen binnen de voetbalwereld. Dit doet hij namens het enige echte voetbalblad Borst & Ballen. Dit keer interviewt hij Ike Dubaku, de voorzitter van Dubakunoord.
Op een warme maandagochtend rijd ik voor het eerst Dubakum binnen. Dit is de enige club waar ik nog geen wedstrijd van heb heb bezocht sinds Fokland een professionele voetbaldivise heeft. Dubakum kom je alleen binnen wanneer je door de gele rookpluimen, afkomstig van het industrieterrein, heen rijd. Net voordat ik de stad bereik zie ik een bloemenstal. De verkoopster is een mooie, jonge vrouw. Toch, op het moment dat ik dichterbij kom ruikt ze naar zwavel en blijkt ze groene tanden te hebben. Dit is geen ongezonde plek. Ik besluit om me niet te laten kennen, en toch door te rijden. Het stadion wat vervolgens opdoemt is prachtig. En zelfs op een maandagochtend lijkt dit de plek te zijn waar het allemaal gebeurt. Ik zie verschillende etniciteiten door elkaar staan. De een lijkt drunken, de ander slaapt en weer een ander roept tien keer achter elkaar ‘Duuuu-bakuuuu-noooooooooooooord noooooooooord!’. Misschien laat dit direct al zien waar we beland zijn. Dubakunoord is ook qua spelopvatting onnavolgbaar en lelijk en mooi tegelijkertijd. Ik ontmoet Ike Dubaku in de MacDonalds in het centrum van Dubakum. Hij is weliswaar 20 minuten te laat, maar de donkere man met dito grijns steekt vanaf het eerste moment niets onder stoelen of banken. Hij is charismatisch en vrijgevig naar de jonge meisjes die hem binnen 10 minuten al zijn derde big mac geven.
Het interview dan:
Kan je vertellen welke momenten je hebt meegemaakt waar je echt trots op bent?
Uw verslaggever Yurri Porter![]()
![]()
![]()
Ik heb dit stuk echt met veel plezier gelezen! De Voorzitter van Volharding mag alleen maar dromen van zo'n mooi interview!![]()
![]()
deze bedoel je denk ik:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die Bachetti komt van mij af, en ik krijg niet eens een paar centen!!
Mag ik btw ook zo'n club screenshot van Schnitzeljungs? En graag ook 1tje van de selectie met de waarde van de spelers aub
Schnitzeljungs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die Bachetti komt van mij af, en ik krijg niet eens een paar centen!!
Had ik hem ook nog goedkoop opgepikt
Ik weet het niet meer.
Mijn TD levert topwerk.![]()
![]()
Je hoeft 'm niet te zippen hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef 44rdbei het volgende:
zoals gevraagd :
http://speedy.sh/seRHR/Fok-als-club-v211.zip![]()
Ieder geval bedankt voor de moeite alvast!![]()
zippen is automatisme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet te zippen hoor![]()
Ieder geval bedankt voor de moeite alvast!![]()
moeite van transferoverzichten bedoel. ja daar moet ik nu mee beginnen.![]()
Danku!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
deze bedoel je denk ik:
Schnitzeljungs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dat zal wel weer jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef stalybridge het volgende:
[..]Had ik hem ook nog goedkoop opgepikt
Ik weet het niet meer.
Mijn TD levert topwerk.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dubbelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
div 1 -24
[ afbeelding ]
div 1 25
[ afbeelding ]![]()
![]()
dan ben ik vergeten om mijn notepad vergeten bij te werken, zo hou ik bij waar ik ben gebleven om te voorkomen dat ik speelrondes mis.![]()
Als je steeds naar de maandagen en vrijdagen simuleert mis je ook bijna nietsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef 44rdbei het volgende:
dan ben ik vergeten om mijn notepad vergeten bij te werken, zo hou ik bij waar ik ben gebleven om te voorkomen dat ik speelrondes mis.![]()
goede tip.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Als je steeds naar de maandagen en vrijdagen simuleert mis je ook bijna niets
in de transfer periode had ik alleen wel erg veel berichten.![]()
mag ik een overzichtje van mijn tactiek. Ik zoek een verklaring voor de wispelturigheid. Tegen goede teams presteer ik beter dan tegen de middenmoot.![]()
Diep van binnen zijn we allemaal een beetje FC BMI fan ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje BMI- fan?
Diep van binnen hopen we stiekem toch allemaal dat FC BMI weer laatste wordt zodat we ze kunnen uitlachen, maar als ze voor play-offs gaan willen we toch ook weer dat ze gaan promoveren
:)![]()
Hoeveel vertrouwen is er nog in manager Coco Roach van KFC? En als hij al ontslagen is, door wie is hij dan vervangen?![]()
Volgens mij is hij eerst nog aan het stoeien bij de teamoverzichten en de transfersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:49 schreef stalybridge het volgende:
44rdbei,
Ronde 24 of 25 van D1 moet nog gepost worden! 1 van de 2 is dubbel gegaan!![]()
Volgens mij heb ik Coco Roach nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:50 schreef Bow het volgende:
Hoeveel vertrouwen is er nog in manager Coco Roach van KFC? En als hij al ontslagen is, door wie is hij dan vervangen?
Ja, dat begrijp ik hoor. Meer als reminderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:50 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Volgens mij is hij eerst nog aan het stoeien bij de teamoverzichten en de transfers![]()
![]()
dat klopt helemaal! BMI mag gewoon nooit een grijze muis worden, dan nog liever de laatste plek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal een beetje FC BMI fan ja.
Diep van binnen hopen we stiekem toch allemaal dat FC BMI weer laatste wordt zodat we ze kunnen uitlachen, maar als ze voor play-offs gaan willen we toch ook weer dat ze gaan promoveren![]()
Wat er ook gebeurt - FC BMI valt tóch altijd op. Of meedraaien voor de laatste plek, of meedraaien voor play-offs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
dat klopt helemaal! BMI mag gewoon nooit een grijze muis worden, dan nog liever de laatste plek.En Gerard Joling.quote::)![]()
Het kan geen toeval zijn dat BMI in de onderste regionen van de tweede divisie speelde en dat nu KFC laatste staat in de eerste divisiequote:![]()
![]()
quote:
Angels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BroskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De KoekenbakkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DubakuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC CremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fc OdinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Rode SokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HamburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopa FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PhoenixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC Red ForestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SC CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SchweinhundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Settle UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StalybrugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SwaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TempeliersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WervelwindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef Hermanna het volgende:
Waarom is Joe Swanson nou de manager van FC Broski..![]()
![]()
Ik snap het verkoopbeleid weer niet. Heb ik een succesvolle voorhoede met Vietto, Fierro en Locadia....en dan worden ze alledrie verkocht voor in totaal 25 miljoen. Gelukkig alleen Locadia naar een ploeg uit Fokland (Stalybug).
Wat me ook opvalt is dat onze binnenlandse transfers qua transferbedragen erg verschillen met in- en uitgaande transfers van/ naar het buitenland.![]()
Anglerfish FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC BMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC ExtremeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FC GolazoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FylaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NigerhavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fc Schnitzeljungs '45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umbria FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VolhardingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stop voor vanavond met hosten.
game is aan het uploaden...
We zitten nu op 20 februari, vanavond gaat de CL verder.![]()
Is het wat? Hij is mij voor de rest nog niet opgevallen in het spel. Ik denk overigens dat hij op de bank beland!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef Ciscus het volgende:
Ik snap het verkoopbeleid weer niet. Heb ik een succesvolle voorhoede met Vietto, Fierro en Locadia....en dan worden ze alledrie verkocht voor in totaal 25 miljoen. Gelukkig alleen Locadia naar een ploeg uit Fokland (Stalybug).
Wat me ook opvalt is dat onze binnenlandse transfers qua transferbedragen erg verschillen met in- en uitgaande transfers van/ naar het buitenland.![]()
Dank voor het hosten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:35 schreef 44rdbei het volgende:
Ik stop voor vanavond met hosten.
game is aan het uploaden...![]()
![]()
quote:![]()
Er staat hier nog een biertje die ik open heb gemaakt om half 7, er is precies 1 slok uit.
hij is nu niet lekker echt meer![]()
![]()
Ik ben voor de gein een alternatieve simulatie aan het doen. Kijken wat daar uit gaat komen. Ik zag net al dat Tempeliers in April 2015 Koeman heeft ontslagen en Cocu heeft aangesteld.![]()
Hij scoort opvallend vaak het doelpunt als ik met 1-0 won. Hij had mogen blijven...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:35 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Is het wat? Hij is mij voor de rest nog niet opgevallen in het spel. Ik denk overigens dat hij op de bank beland!![]()
Schijnbaar op dit moment nietquote:
hoofdmenu en dan open savegamequote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:03 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je de savegame moet openen? Misschien is dat een optie
Ik ga het proberen. Natuurlijk alleen als het mag - ik heb wel een non-officiële versie van FM14 (quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoofdmenu en dan open savegame? Misschien is dat een optie
)
Hebben de spelers wel echte namen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Natuurlijk alleen als het mag - ik heb wel een non-officiële versie van FM14 ()
![]()
Weet niet of er iemand is die het project gestart is, die zal dan wel vertellen of het kan. Maar goed, blijf erbij voor een 10tje heb je hem al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Natuurlijk alleen als het mag - ik heb wel een non-officiële versie van FM14 ()
En volgens mij haal je dat 10tje er echt nog wel uitTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb een savegame opgestart met Dortmund en heb een paar clubs gecheckt en ze hadden allemaal echte namen.quote:
Ik krijg wel een foutmelding als ik de savegame van FOK! Als Club probeer op te starten, dus misschien een andere keer
Nee staat in de OP dat je de officiële versie nodig had, en Sejt had me verteld dat iemand het al geprobeerd had maar het lukte niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of er iemand is die het project gestart is, die zal dan wel vertellen of het kan. Maar goed, blijf erbij voor een 10tje heb je hem al.
En volgens mij haal je dat 10tje er echt nog wel uit:)![]()
Dan maar wachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Nee staat in de OP dat je de officiële versie nodig had, en Sejt had me verteld dat iemand het al geprobeerd had maar het lukte niet.
Waarom wil je hem niet kopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Nee staat in de OP dat je de officiële versie nodig had, en Sejt had me verteld dat iemand het al geprobeerd had maar het lukte niet.![]()
Heb geen creditcardquote:
Ben ook aan het sparen voor een PS4 met een paar spellen dan (ja ik weet een tientje is niet zoveel maar ik heb een smoes nodig):)![]()
Het is dat ik nu bezig ben met een game, anders had ik wel kunnen hosten..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, volgens mij ben ik ook wel een falende host dus dat zou alles erger makengeld?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
CC is niet nodig hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:13 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Heb geen creditcard
Ben ook aan het sparen voor een PS4 met een paar spellen dan (ja ik weet een tientje is niet zoveel maar ik heb een smoes nodig)
You're on the list!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
GE-NI-AAL!![]()
![]()
![]()
Ik heb dit stuk echt met veel plezier gelezen! De Voorzitter van Volharding mag alleen maar dromen van zo'n mooi interview!![]()
Heb je Paypal?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:13 schreef mvdk_ het volgende:
Heb geen creditcard
Ben ook aan het sparen voor een PS4 met een paar spellen dan (ja ik weet een tientje is niet zoveel maar ik heb een smoes nodig)![]()
Ook geen internetbankieren?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Nah maar ik heb ook geen Paysafecard ofzo, alleen cash eigenlijkTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik doe het maar niet, anders zijn gelijk alle Fokkers in Europa uitgeschakeld en staat BMI in de Play Offsquote:![]()
![]()
Wat is er mis met BMI in de play offsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:21 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik doe het maar niet, anders zijn gelijk alle Fokkers in Europa uitgeschakeld en staat BMI in de Play Offs
Mensen ik ga het proberen te fixen, maar ik ben de slechtste host aller tijden dus als ik ga hosten gaat er waarschijnlijk van alles fout
Als dat echt zo is, host dan gewoon nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef mvdk_ het volgende:
Mensen ik ga het proberen te fixen, maar ik ben de slechtste host aller tijden dus als ik ga hosten gaat er waarschijnlijk van alles fout![]()
![]()
Nee nu ben ik het ook niet van plan, ik kan de savegame toch niet laden. Zou wel leuk zijn om mijn spelers even te zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, host dan gewoon niet:)![]()
Interviews met managers van een FOK! Club?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Thanks (to dubaku too)
Wellicht een leuke om er in te houden, voor de afwisseling.:)![]()
Ja dat is wel een goeie, maar niet elke manager zit nog bij zijn fok clubquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Interviews met managers van een FOK! Club?
Ik bedoel eigenaren van een FOK! Clubquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie, maar niet elke manager zit nog bij zijn fok club
Exact, wij: de clubvoorzitters.
Of iemand die zich voordoet als bijvoorbeeld Joling of Raul, en dan hun bevindingen van onze competitie, ofzo![]()
Zoiets lijkt me wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:44 schreef Ciscus het volgende:
Of iemand die zich voordoet als bijvoorbeeld Joling of Raul, en dan hun bevindingen van onze competitie, ofzo:)![]()
Of net OSM, de krant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:44 schreef Ciscus het volgende:
Of iemand die zich voordoet als bijvoorbeeld Joling of Raul, en dan hun bevindingen van onze competitie, ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:44 schreef Ciscus het volgende:
Of iemand die zich voordoet als bijvoorbeeld Joling of Raul, en dan hun bevindingen van onze competitie, ofzo
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
primaquote:
Eerst maar eens kijken hoe enthousiast er gereageerd wordt op het stukkie van Ikedubaku99 en mij :-)![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:56 schreef Ciscus het volgende:
Eerst maar eens kijken hoe enthousiast er gereageerd wordt op het stukkie van Ikedubaku99 en mij :-)
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is al wel genoeg, ik ga ermee door!
Eerst maar eens kijken hoe enthousiast er gereageerd wordt op het stukkie van Ikedubaku99 en mij :-)![]()
![]()
Ik kan ook wel een interview gebruiken om even lekker m'n gal over Odin te spuwen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je kunt de vragen sowieso nu al iets aanpassen en gebruiken! Een boze voorzitter, dat levert wat moois opquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan ook wel een interview gebruiken om even lekker m'n gal over Odin te spuwen![]()
![]()
Ipad op schoot, check....koffie, check......naar de wc geweest, check.....vervelend telefoontje plegen.....o wacht ff.....nog niet beginnen!![]()
Kunnen we dan met die andere savegame verder? of is dan alles anders? dan moeten we die 8 dagen voor lief nemen ..quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef Sejt het volgende:
Ik wil wel hosten, maar krijg constant deze melding als ik de savegame probeer te laden. Andere games laad FM zonder problemen.
[ afbeelding ]
Met de v211 game van 8 dagen eerder heb ik geen problemen.![]()
Volgens mij scheelt het maar een paar mb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef Sejt het volgende:
Ik wil wel hosten, maar krijg constant deze melding als ik de savegame probeer te laden. Andere games laad FM zonder problemen.
[ afbeelding ]
Met de v211 game van 8 dagen eerder heb ik geen problemen.
ik heb ook niks vreemds gedaan met opslaan.![]()
De v212 game begint op 20 februari en lukt niet om te starten.
De v211 game begint op 12 februari en werkt.
Geen idee waarom - heb dit nog niet eerder gezien. Zal ik verder gaan met v211?I love my mispoken words.![]()
ik zou het erg jammer vinden om zover terug te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:05 schreef Sejt het volgende:
De v212 game begint op 20 februari en lukt niet om te starten.
De v211 game begint op 12 februari en werkt.
Geen idee waarom - heb dit nog niet eerder gezien. Zal ik verder gaan met v211?
de versie die ik na de winterstop heb geupload kan je die inladen?
Siebej had er volgens mij geen klachten over.![]()
Ben nu op kantoor, op zijn vroegst word dat 7 uur vanavondquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Mijn zegen heb je, of 44rdbei moet hem opnieuw kunnen uploaden!![]()
Het scheelt maar 1 (of misschien 2) speelrondes toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik zou het erg jammer vinden om zover terug te gaan.
de versie die ik na de winterstop heb geupload kan je die inladen?
Siebej had er volgens mij geen klachten over.![]()
inderdaad ik heb hem even opgezocht:quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Het scheelt maar 1 (of misschien 2) speelrondes toch?
http://speedy.sh/seRHR/Fok-als-club-v211.zip![]()
2 Speelrondes scheelt het. Er is een midweekse ronde tussen 12 en 20 februari.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Het scheelt maar 1 (of misschien 2) speelrondes toch?I love my mispoken words.![]()
Dan zeg ik persoonlijk: Pech gehad, accepteren en doorgaan?
Weet niet wat de rest vind ( mijn resultaten zijn toch niet om over naar huis te schrijven)
![]()
Je moet de foutmelding even opzoeken op Google. Ik had dat een keer met FM 12. Zover ik weet zal dit elke keer gebeuren nadat een save game een bepaalde grootte overschrijdt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Met de v211 game van 8 dagen eerder heb ik geen problemen.![]()
Al gezocht, maar no luck tot nu toe. Ik heb games gespeeld van 150mb. Deze is 95mb. Ik denk eerder dat het een memory leak is door een of andere reden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Super-B het volgende:
[..]
Je moet de foutmelding even opzoeken op Google. Ik had dat een keer met FM 12. Zover ik weet zal dit elke keer gebeuren nadat een save game een bepaalde grootte overschrijdt.
Enige suggestie die ik kan vinden is het updaten van m'n GPU drivers. Maar die is up-to-date:
I love my mispoken words.![]()
Die twee wedstrijden... Jammer dan. Ik zeg doorgaan vanaf 12 februariquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:10 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Weet niet wat de rest vind ( mijn resultaten zijn toch niet om over naar huis te schrijven)
![]()
Mijn resultaten zijn ronduit slecht, maar daar gaat opnieuw simuleren echt geen verandering in aanbrengenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:10 schreef Hobbel_Rob het volgende:
![]()
ik ga de save sowieso vanavond zelf even downloaden en proberen in te laden, al is het maar voor mezelf. ik heb ook gezien dat hij goed was geupload, stond netjes waar die moest staan.
dodelijk irritant dat die file corrupt is, van mij mag je verder gaan vanaf de winterstop![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef superniger het volgende:
Anders beginnen we toch gewoon weer helemaal bij seizoen 1.![]()
Is net zo eerlijk.
Anyway, verder vanaf 12 februari.
Ronde 26 - Midweekse inhaalronde in 1e Divisie
Match of the week: Stalybrug vs. CiscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ondertussen host ik het FOK! als Speler-topic!
GAM / [FM 14 - Het FOK! als speler topic] #25 't is stil in dit topicHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ronde 27 in 2e Divisie:
MotW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 27 in 1e Divisie:
MotW: non-Fok ploeg wordt ingemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef Sejt het volgende:
Ronde 27 in 2e Divisie:
[ afbeelding ]
MotW:Een verliespartij bij de reset. JE VERWACHT HET NIET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clasie icoon voor Settle United?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:23 schreef Sejt het volgende:
Ronde 27 in 2e Divisie:
[ afbeelding ]
MotW:Ik wil een herstart. Deze had ik eerst gewonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapje, dit is waarschijnlijk toch al een verloren seizoen.![]()
Fok! Cup halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere halve finale wordt over 2 weken pas gespeeld.I love my mispoken words.![]()
Ik hoop dattie crasht...en dan nog een keer vanaf 12 feb.
Hoe kan ik nou met 4-0 van hamburger verliezen???![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:30 schreef Sejt het volgende:
Fok! Cup halve finale:
[ afbeelding ]FinaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere halve finale wordt over 2 weken pas gespeeld.![]()
![]()
Europees voetbal, met kraker voor Henk's Angels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Settle speelde op de vrijdag met uitblinkende keeper. (één van m'n originele spelers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 28 in 2e Divisie.
MotW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 28 in de 1e Divisie:
Ondertussen zijn we verder dan v212 hoor. Het waren maar 2 rondes die overnieuw gespeeld werden.quote:I love my mispoken words.![]()
Weet ik!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we verder dan v212 hoor. Het waren maar 2 rondes die overnieuw gespeeld werden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:40 schreef Sejt het volgende:
Ronde 28 in de 1e Divisie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MotW:Holy fuck 3 blessures en twee rode kaarten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Door die twee rondes zitten mijn jongens in een mentale dip. Waar is Sjaak Troost??quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we verder dan v212 hoor. Het waren maar 2 rondes die overnieuw gespeeld werden.
(Maar mooi dat het zo opgelost kon worden hoor)![]()
Europees voetbal, return wedstrijden 1e knockout ronde. Wie gaat er door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Oja, sorry Schweinhund!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:55 schreef stalybridge het volgende:
3 van de 5 door he!
De andere uitgeschakeld door Arsenal en Valencia.
Prima, denk ik!![]()
Ronde 29 in 2e Divisie:
Ronde 29 in 1e Divisie:
2e Halve finale in Fok! Cup. Kan Angels cupfighter suprème eruit knikkeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:04 schreef Sejt het volgende:
2e Halve finale in Fok! Cup. Kan Angels cupfighter suprème eruit knikkeren?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een bazen
![]()
Ronde 30 in 2e Divisie:
MotW, FC BMI tegen koploper Nigerhaven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 30 in 1e Divisie:
MotW, top tegen elkaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ligt het niet aan de manier van saven dan, waarom we nu dat probleem hebben?
nja probleem is opgelost eigenlijk
1e Divisie, standen & statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e Divisie, standen & statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:11 schreef Sejt het volgende:
Ronde 30 in 1e Divisie:
[ afbeelding ]
MotW, top tegen elkaar:Dikverdiende overwinning voor FC CrèmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef Sejt het volgende:
1e Divisie, standen & statistieken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e Divisie, standen & statistieken:RTL kan weer promoveren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europees voetbal voor Foklandse ploegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Nieuwe trainer voor Hamburger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Ronde 31 in 2e Divisie:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef Sejt het volgende:
Ronde 31 in 2e Divisie:
[ afbeelding ]
MotW:Dat is mooi terug komen voor Hobbel en Co. Donderpreekje in de rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronde 31 in 1e Divisie:
MotW: Gevecht om de topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:30 schreef Sejt het volgende:
Ronde 31 in 1e Divisie:
[ afbeelding ]
MotW: Gevecht om de topSettle gaat lekker dit seizoen. Steeds een paar stapje omhoog lijkt het wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Divisie 1 wederom weer enorm spannend.
Koekenbakkers verliest en blijft hangen op 59pnt. Tempeliers verliest en blijft hangen op 56pnt. Settle Utd en FC Creme de la Creme winnen en hebben beide 56pnt.![]()
Wordt FC Creme de la Creme dit jaar dan eindelijk kampioen, of wordt het weer een net-niet scenario voor Fc Creme de la Creme?![]()
Ik heb hetzelfde idee over de Tempeliers. Elk seizoen er dicht bij zitten, maar toch steeds naast de pot pissenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:36 schreef Super-B het volgende:
Wordt FC Creme de la Creme dit jaar dan eindelijk kampioen, of wordt het weer een net-niet scenario voor Fc Creme de la Creme?![]()
Klopt, Koekenbakkers laat te vaak punten liggen en ik verwacht dan ook dat Crème of Tempeliers uiteindelijk kampioen wordt. De top drie speelt vanaf dit seizoen CL dacht ik, dus zolang Koekenbakkers in de top drie eindigt vind ik het primaquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:38 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee over de Tempeliers. Elk seizoen er dicht bij zitten, maar toch steeds naast de pot pissen![]()
![]()
Ja dat is mij ook opgevallen. Tempeliers is, net als FC Creme, al een aantal seizoenen titelkandidaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:38 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee over de Tempeliers. Elk seizoen er dicht bij zitten, maar toch steeds naast de pot pissen
Koekenbakkers was in de eerste paar seizoenen een middenmoter, voor zover ik mij kan herinneren, maar de afgelopen twee a drie seizoenen doet de Koekenbakkers het verrassend goed!![]()
Koekenbakkers is al een keer kampioen geworden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, Koekenbakkers laat te vaak punten liggen en ik verwacht dan ook dat Crème of Tempeliers uiteindelijk kampioen wordt. De top drie speelt vanaf dit seizoen CL dacht ik, dus zolang Koekenbakkers in de top drie eindigt vind ik het prima![]()
![]()
Europees voetbal, return wedstrijden in 2e knockout ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Kan iemand het hosten overnemen? Ik heb het ineens even druk.
Game v213: download link
[ Bericht 35% gewijzigd door Sejt op 23-07-2014 12:09:15 ]I love my mispoken words.![]()
Dat is geen reden om het niet nog een keer te wordenquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef Super-B het volgende:
[..]
Koekenbakkers is al een keer kampioen geworden.![]()
![]()
Ik heb voor de grap een nieuwe game opgestart en 10 jaar gesimuleerd. De UEFA Cup blijkt te winnen en de CL-finale blijkt te halen te zijn![]()
![]()
Overigens, de jeugdteams worden nog altijd niet gevuld met regens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:18 schreef Bow het volgende:
Ik heb voor de grap een nieuwe game opgestart en 10 jaar gesimuleerd. De UEFA Cup blijkt te winnen en de CL-finale blijkt te halen te zijn
Ik heb weinig verstand van de editor, maar is er ergens een datum voor de doorstroom van jeugdspelers ingesteld?![]()
Ik heb al gezocht, maar kon er niks over vinden. Wel krijgt de host 1 of 2 keer per jaar veel meldingen over jeugdspelers die een professioneel contract tekenen. (hangt van de subscriptions af) Dus er gebeurt wel wat en we zien ook fungerende jeugdcompetities en nationale elftallen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef Bow het volgende:
[..]
Overigens, de jeugdteams worden nog altijd niet gevuld met regens.
Ik heb weinig verstand van de editor, maar is er ergens een datum voor de doorstroom van jeugdspelers ingesteld?I love my mispoken words.![]()
Linkquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat is de nieuwste versie van het logopack? Die in de OP?I love my mispoken words.![]()
Er is wel degelijk een instroom van jeugdspelersquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef Bow het volgende:
[..]
Overigens, de jeugdteams worden nog altijd niet gevuld met regens.
Ik heb weinig verstand van de editor, maar is er ergens een datum voor de doorstroom van jeugdspelers ingesteld?
Misschien dat de clubs gewoon geen geld er aan uit willen geven?
We hebben echter ook al verschillende foklanders gezien in de eerste elftallen![]()
Ok ik kijk net even bij 1 team, maar dat -19 team zit gewoon vol met jeugdspelers hoor
(let niet op de logo's, heb net FM opnieuw moeten installeren)![]()
![]()
Topscorer van de -19 groep 1 competitie (26 goals uit 31 wedstrijden)
Topscorer van de -19 groep 2 competitie (31 goals uit 30 wedstrijden)![]()
![]()
Hm, heb ik dan de oude db waardoor het niet lukte met mijn alternatieve simulatie?
edit: denk het gevonden te hebben: instroom is in maart, maar bijna alle spelers vertrekken op 1-7 (vermoedelijk geen jeugdcontract gekregen)
[ Bericht 48% gewijzigd door Bow op 23-07-2014 13:42:27 ]![]()
Hij kan beter naar de Grolsch Veste gaan.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de Grolsch Veste gaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij kan beter naar de Grolsch Veste gaan.![]()
![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat ga je daar toen. Daar valt toch nooit wat te vieren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Bow het volgende:
ik zal even verder hosten, niet al te lang want ik ga zo nog naar De Kuip![]()
Feyenoorder ben je niet voor je lolquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat ga je daar toen. Daar valt toch nooit wat te vieren.![]()
Divisie 2, ronde 32
Match of the DaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1e divisie, ronde 32:
Match of the Day:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronde 33
Match of the DaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Match of the DaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ronde 34 van de 1e divisie
Wedstrijd van de weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hier de laatste tussenstand![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef Bow het volgende:
Ronde 34 van de 1e divisie
[ afbeelding ]
Wedstrijd van de weekWat spannend! De kampioen kan Koekenbakkers worden, maar ook Settle utd of FC Creme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hier de laatste tussenstand
[ afbeelding ]![]()
Zelfs Staly zou met een sterke reeks nog kunnen winnenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Super-B het volgende:
[..]
Wat spannend! De kampioen kan Koekenbakkers worden, maar ook Settle utd of FC Creme.![]()
![]()
Hohohooo wat errug. Heb alleen Rossi nogquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze hadden er de kracht niet meer voor XD
Finale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:33 schreef Bow het volgende:
Finale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eindelijk, hopelijk is hun geluk nu ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Finale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Een memorabele dag voor de FOK!-clubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Finale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]WIJ GAAN EUROPA IN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOEKOEK RATATATATATATATATATA JUICHEN![]()
IK BEN ZO BLIJ VOOR JE KAN ME TRANE NAUWLIJKS BEDWINGEquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:35 schreef superniger het volgende:
[..]
WIJ GAAN EUROPA IN.
KOEKOEK RATATATATATATATATATA JUICHENHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ronde 35 divisie 2:
MotD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Finale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die spelers hebben allebei bij Volharding gespeeld! Graag gedaan Nigerhaven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Bow het volgende:
Ronde 35 divisie 2:
[ afbeelding ]
MotD:Dat is wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JUICHEN!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
IK BEN ZO BLIJ VOOR JE KAN ME TRANE NAUWLIJKS BEDWINGE![]()
Sjonge, met Sheva nog op de 8e plaats. En nu door die griek weer 19e. FC Extreme doet het weer extreem slecht...![]()
Het blijft spannend
MotD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SC Ciscus is een grijze muis aan het worden. De eerder behaalde 5e plek lijkt een uitschieter. Thuis van de roze sokjes verliezen....het is een schande![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Bow het volgende:
Ronde 35 divisie 2:
[ afbeelding ]
MotD:Hoppa, schnitzeljungs staan weer eens op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef Bow het volgende:
Het blijft spannend
[ afbeelding ]
MotD:Mooi! Settle utd loopt nu 2 punten achter! FC Creme loopt nu, op puntentelling, gelijk met De Koekenbakkers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het FC Creme de la Creme dan eindelijk lukken om kampioen te worden?![]()
![]()
![]()
MotD:
Anglerfish doet mee voor promotie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan nogquote:
![]()
MotD
Ongelooflijk spannend boveninSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: