quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooie vraag en wat gemakkelijker, laten we het doen.
Ook voor jou geldt ik ben nogal lam vandaag dus geen idee of je hier iets aan hebt laat het me gewoon eerlijk weten.
We beginnen met de zon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon is vooral warmte, een goeie kaart positief, misschien dat je even vrede ermee kon vinden of even een goed moment had? Of iemand ontmoet die jouw zon is een radiant iemand een warm iemand, een liefde of zo? In ieder geval de zon is positief en er moet dus iets geweest zijn?
Daarna gaan we naar de twee van staven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaart spreekt al voor zich op zich een verward iemand die alle kanten op kan en maar niet weet waarheen. Daarom vraag je vast nu ook deze vraag je weet het zelf misschien even niet? De kaart betekend vooral een beetje verdoemd voelen niet weten waarheen, of niet kunnen kiezen tussen paden of wegen. Veel druk voelen, beetje moe beetje negatief. Niet echt de vastbeslotenheid beschikken iets te doen, of dit pad in te slaan. Het kan ook beteken dat je soms jezelf voor de gek houdt iets maar half doet met de Franse slag, of jezelf wat wijsmaakt. Misschien kun je geen houding aannemen in iets, en blijf je neutraal?
De koning der kopjes:Heel raar misschien, maar ik herken de eerste 2 wel, de laatste niet echt, tenzij ik mezelf als die koning moet zien, niet als iemand die ik ontmoet of gekend heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zachste koning die er is, koningen zijn vuur, staven zijn vuur dus koning van staven is dubbel de kracht, dit is echter de koning der water. Overigens hadden we hiervoor de zon en de 2 van staven wat beide vuur is. Water en vuur verzwakken elkaar. Kan beteken dat de zon niet zo zwaar weegt als hij zou moeten wegen dankzij de koning van water. Maar deze koning is de vader waar iedereen op rekent. De gezellige man die gebak meeneemt die aan tafel het vlees snijdt en populair is in de familie. Hij leest verhaaltjes voor als hij de kinderen naar bed doet, hij plakt de pleisters en geeft het vaderlijke advies. Hij offert veel op en doet veel voor zijn gezin.
Hij is goed met emoties en houdt van vrede dat iedereen verantwoordelijkheid neemt etc, maar hij is ook gevoelig en kan zichzelf goed in de schoenen van een ander zetten. Hij kan ook zacht zijn en heel sentimenteel soms heb je dan zo'n vader die zijn kind een hand boven het hoofd blijft houden maakt niet uit wat die doet. En met hem kun je dan ook niet erover praten dan krijg je alleen maar meer ruzie. Hij kan richting alocholisme of depressief hangen/leunen. Maar op zijn best is hij de gene in de buurt die iedereen als 'pa' ziet.
Hopelijk had je er wat aan. Wat in jouw situatie betekend dit:
Je zat op het goeie pad wellicht zon? Raakte ontmoedigd of verward en weet het niet meer de 2 van staven. Maar op zich die koning dat betekend dat je nu een probleem hebt gehad met misschien een ouder die een ander voortrok, of misschien komt er zo'n koning in je leven iemand die advies kan geven goed vaderlijk advies? Wie weet? Ook jij zult zelf even moeten kijken wat je eraan hebt de woorden laten bezinken en dan eens zien... Wat je zou kunnen doen. Laat het me maar weten allemaal!
Genoeg om over na te denken iig dank je wel!Help me teach her how to fly......![]()
Maakt niet uit, hoor maakt helemaal niet uit. Ik vind het alleen fijn als men zich even voorstelt want anders zou je net zo goed een tarot lezing via een generator kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:52 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Sorry, eerste keer, nieuw voor me .
Effe kijken ; Danielle, 38, gevoel vast te zitten .
En dat vast zitten heeft betrekking op relatie , werk , locatie ed.
Alles hangt natuurlijk samen ; werk met locatie , locatie met vriend en dat levert stress op in relatie.
Alles bij elkaar heel hoop onrust in mijn lijf.
Ik weet even niet waar te beginnen qua vinden van rust ...
Alvast bedankt , meer info nodig geef je een gilBeetje persoonlijkheid kan geen kwaad, ik ga nu de kaarten voor je doen.
Aas van kopjes sprong eruit maar ik doe daar even niets mee.
Tien van kopjes en de zes van kopjes met 16 de toren. Nouja aan het werk:
Tien van kopjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kaart zou moeten zeggen dat je een tijdje terug of in het verleden wel een moment van content zijn had? Of iets belangrijks in je leven hebt afgesloten, kan dat kloppen? Anders moet ik even een boek raadplegen maar normaal is dit wel een positieve kaart en dat het nu niet goed gaat wilt niet zeggen dat het altijd slecht ging dus laat me dit even weten, als je dat wilt.
Zes van kopjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaan we al wat serieuzer worden. Nostalgie kaart blijven hangen in het oude, dit sluit wel aan bij de tien van kopjes/kelken. Alles was vroeger beter etc. Maar het gevoel van door oude foto's gaan en terugdenken aan tijden die niet meer zijn. Deze kaart waarschuwt niet te lang te blijven hangen in de gevoelens van vroeger. Ook is het een kaart die zegt, blijf niet hangen in alles wat je weet durf ook eens verder te gaan. We kunnen niet blijven rekenen op het oude, we moeten soms iets nieuws proberen. Voorlopig is het belangrijk iets te vinden of te zoeken waar jij blij van kan worden of ergens je hart uitstorten zodat je weer wat zuiverder kan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toren, beetje jammeren kaart dat deze hierna moet komen de toekomst staat niet vast maar het kan wel zijn dat de toren al in het effect is. Nouja de kaart zegt al genoeg, de toren is eigenlijk de waarschuwing dat wat we aan het bouwen waren of alles waar we voor stonden misschien deceptie was van onszelf. Misschien houden we onszelf voor de gek? Dingen die we dachten storten opeens in. De dingen waar we in geloven etc, het kan zijn dat je hierdoor een beetje schrik kan vrijkomen maar het leid wel weer tot een betere realisatie. Dus hoe pijnlijk het ook kan zijn soms dingen te verliezen dingen waar we in geloven of aan vasthouden, als we het weg kunnen doen zien we wat er echt nog is onder al die dingen. Zoals Kierkegaard zei: Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen.
Heb je er wat aan? Als ik de aas van kelken erbij pak in deze lezing wilt die vooral zeggen dat je misschien beter ook van jezelf af kan schrijven, probeer dan eens of geniet eens van wat muziek? Maar laat je hart eens vrij gaan koel af en pak wat tijd voor jezelf.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Jazeker jij kan ook het figuur de koning zijn op de kaart is het een koning, maar dat wilt niet zeggen dat jij dat niet kan zijn. Maar zou je alle kaarten vrouw maken tja de mannen? Zou je alle kaarten man maken de vrouwen dan? Daarom zijn ridders vaak man, en koningen schildknapen ook wel, maar zijn soms ook vrouw. Koninginnen altijd vrouw uiteraard. Maar het kan ook zijn dat jij die eigenschappen van die koning hebt? Maar kan ook zien dat je zo iemand nog tegen moet komen of dat als je problemen hebt een vaderlijk figuur het best om advies kan vragen. Het is heel breed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Heel raar misschien, maar ik herken de eerste 2 wel, de laatste niet echt, tenzij ik mezelf als die koning moet zien, niet als iemand die ik ontmoet of gekend heb.
Genoeg om over na te denken iig dank je wel!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Ja ik snap wel dat je niet alles man of vrouw kunt maken. Dan denk ik dat de kaart op mij slaat. Tenzij ik in de toekomst nog zo'n persoon tegen ga komen. Een vaderlijk figuur heb of ken ik niet (ook niet gehad overigens)quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jazeker jij kan ook het figuur de koning zijn op de kaart is het een koning, maar dat wilt niet zeggen dat jij dat niet kan zijn. Maar zou je alle kaarten vrouw maken tja de mannen? Zou je alle kaarten man maken de vrouwen dan? Daarom zijn ridders vaak man, en koningen schildknapen ook wel, maar zijn soms ook vrouw. Koninginnen altijd vrouw uiteraard. Maar het kan ook zijn dat jij die eigenschappen van die koning hebt? Maar kan ook zien dat je zo iemand nog tegen moet komen of dat als je problemen hebt een vaderlijk figuur het best om advies kan vragen. Het is heel breed.Help me teach her how to fly......![]()
http://www.aeclectic.net/tarot/learn/meanings/king-of-cups.shtmlquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je niet alles man of vrouw kunt maken. Dan denk ik dat de kaart op mij slaat. Tenzij ik in de toekomst nog zo'n persoon tegen ga komen. Een vaderlijk figuur heb of ken ik niet (ook niet gehad overigens)
Herken je jezelf hier in? Lees het eens rustig door!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Moet even alles laten bezinken, maar je zit behoorlijk goed in de buurt .quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hoor maakt helemaal niet uit. Ik vind het alleen fijn als men zich even voorstelt want anders zou je net zo goed een tarot lezing via een generator kunnen doen.Beetje persoonlijkheid kan geen kwaad, ik ga nu de kaarten voor je doen.
Aas van kopjes sprong eruit maar ik doe daar even niets mee.
Tien van kopjes en de zes van kopjes met 16 de toren. Nouja aan het werk:
Erg confronterend .
Even adem halen .
Kom er vanavond of morgen even op terug .
Al vast heel erg bedankt !See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too![]()
Zo try 2 kijken of dit beter is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:24 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Wow idd heftige kaarten. Specifieke vriendschappen waar het over ging hebben al wel hobbels gekend in het verleden, maar niets dramatisch zoals de kaart lijkt te suggereren.
Open blijven staan, ja dat is dus moeilijk, wilde me eigenlijk iets meer afsluiten om 'drama' te voorkomen. Blijkbaar is dat toch niet mijn pad.
Jammer dat de zeven van zwaarden wel lijkt te zeggen dat ik weer op mijn bek zal gaan. Het zal wel iets zijn wat niet te voorkomen valt.
Zeven van staven viel de eerste keer bij jou eruit, maar toen deed ik er niets mee hij is er nu weer uitgevallen dus ik ga hem gewoon in gedachten houden.
Hoge priesteresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intuïtie, empathie, wijsheid, geduld en begrip. De hoge priesteres grijpt niet direct in als ze haar zin niet krijgt soms laat ze dingen vanzelf uitspelen. ze begrijpt dat ze dan eens een goeie periode heeft en dan eens een slechte. Ze is sereen kan zich goed inzetten voor anderen. Is goed op de hoogte van haar gevoelens en innerlijke stem. In haar slechte vorm kan ze manipulatief zijn en of in een depressie vallen. Wel grappig dat hier direct weer een kaart is die manipulatief kan zijn, daar die vorige kaarten ook veel daarmee te maken hadden.
Twee van muntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balanceren zoals je ziet hij probeert op een been te staan en die schijven te jongleren. Dit is dus een balans kaart. In het echt moeten we ook jongleren met financiën, een baan, relaties en rollen die we spelen in de maatschappij. Doe soms eens wat tijd voor jezelf pakken of met je vriend als je dat prettig vindt en vergeet niet dat je buiten alles wat we moeten doen ook nog mens zijn, en niet constant moeten jongleren. Dat houden we ook niet vol....
vijf van wandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een strijd, en vooral met anderen vaak om iets te winnen. In de middeleeuwen de hand van een vrouw in deze wereld tja wie weet? Een baan etc er is altijd competitie en conflict. Maar ook het twijfelen aan onszelf speelt een rol zo kunnen we als kind denken dat we een talent hebben of goed zijn en iets waarop we later erachter komen dat we helemaal niet zo geweldig zijn. De vijven gaan sowieso vaak over trots en een klap die we zullen moet incasseren qua trots. Het is misschien tijd eens iets anders proberen, dit slaat ook wel terug naar die schildknaap die kijkt vooruit, hier is het meer de boodschap probeer eens iets anders. Een boek dat ik even raadpleegde kan ook beteken dat het meer speelvechten is, niet agressief. Maar dat het aan jou is om duidelijk te krijgen waar je nu precies voor staat.
De zeven van wanden ik doe hem erbij omdat hij 2x eruit sprong wat tja, dan geloof ik toch altijd in toeval als dat gebeurt. Als de kaart eruit flipped bij 2x proberen dan wilt hij duidelijk wat zeggen of schreeuwt hij om aandacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeven van wanden
Dit is de 'ik word belegerd kaart.' Iemand verdedigt zich en het ziet er niet goed uit. Maar de energie die we hebben om te beschermen wat we gemaakt hebben is er. Deze kaart betekend vaak ook conflict het niet eens zijn met een andere, in ieder geval zijn ze hier agressiever dan in de 5 van staven. Maar het kan ook betekenen dat we in conflict zijn en het misschien wel winnen omdat we op de betere grond staan. In ieder geval laat je niet klein krijgen dat is wat deze kaart wilde zeggen en hij sprong er steeds uit misschien puur om dat te zeggen, 'laat je niet klein krijgen.'Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Geen probleem denk maar eens rustig na over alles. Neem de tijd als er meer vragen zijn kun je ze altijd vragen maar ik zal vanavond waarschijnlijk geen lezingen meer doen. Rond 9 uur sluit ik vaak de computer af morgen ben ik er dan weer. Succes en sterkte! Vragen mag altijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:24 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Moet even alles laten bezinken, maar je zit behoorlijk goed in de buurt .
Erg confronterend .
Even adem halen .
Kom er vanavond of morgen even op terug .
Al vast heel erg bedankt !Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Morgen gaan we kijken zou je je wel even willen voorstellen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef gridjuh het volgende:
Ik voel mij erg onrustig, is daar een rede toe?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
ben Ingrid, 27 jaar sinds april een abonnement bij het ziekenhuis. Ik trouw op 13-02-2015 met mijn liefde waarmee ik op dat moment 10 jaar heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Morgen gaan we kijken zou je je wel even willen voorstellen?
ik denk dat het angst is aangezien het ziekenhuis nog steeds niet weet wat ik mankeer. Daarbij denk ik nog steeds dat het tussen mijn oren zit, dat ik iets mankeer, kan niet goed uitleggen wat ik bedoel.
Het enige dat ze weten zijn opgezette lymfeklieren in het buikvlies.
ik slaap of heel weinig of heel veel op dit moment
[ Bericht 6% gewijzigd door gridjuh op 06-08-2014 00:34:34 ]![]()
Hoi zeer ingewikkeld ik ga eens doen wat de kaarten zeggen, maar het is een lastige kwestie. Overigens heb ik een nieuw dek eruit gehaald, het is bij lange mijn favoriete dek maar een verzendtijd met achterstanden heeft me 2 weken doen laten wachten, ik hoop dat de energie goed is.
4 van Pentacles
We beginnen met de 4 van de pentacles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal de 'ik ben gierig' kaart. Je ziet hoe hij daar zit in zijn kasteel en alles goed vasthoudt. Er zijn ook momenten dat we ons goed moeten vasthouden aan iets. En soms is het niet de tijd om opeens een groot risico te nemen. Het is goed om een stabiele rekening te hebben en goed in je schoenen te staan. Maar misschien hou je teveel vast en iets of ben je bang iets los te laten? Dat hoeft niet geld te zijn pentacles gaat vaak over materialisme maar het kan ook iets anders zijn. Misschien dat dit ook je onrust beïnvloed.
KrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kracht gaat over de kanten die we hebben, de leeuw kan voor onze driften staan en de jonge vrouw voor puurheid. Je ziet in de achtergrond twee mensen fluisteren die noemen de vrouw misschien gek dat ze met die leeuw zit te spelen. Kracht kan ook betekenen dat we kracht nodig hebben of iets in onszelf opsluiten dat ons kracht kan geven. Diep in ons zit een leeuw onze driften etc Maar alleen is de vrouw vatbaar en zwak, met leeuw bij haar, is ze sterk. Soms moeten we het beest tam maken en soms hebbben we het beest nodig. Kracht betekend twee krachten gebruiken om zwakheid te overkomen. Een boodschap kan zijn houdt moed.
Koning van wandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De koning is vrij lastig, hij is iemand met charisma, en hij kan iemand zijn of energieën die jij hebt representeren vaak als ik ze uitleg in dit topic krijg ik wel mensen die het dan niet snappen meestal geef ik ze dan een link en oh! Dan rolt het balletje: Dit is die van de koning der staven:
As an Adult Man: Call him "The Preacher." He fills a room when he walks in, expansive, full of energy, charisma, fun. You know this man; he's the motivational speaker, the charismatic church leader, the great innovator who can turn a company around, with employees working overtime to please him. He is the warm politician, the idea man, the bullying coach who transforms losers into winners. He loves danger, adventure, challenges.
This is Alexander the Great, Julius Caesar, Henry V. He always has to lead the charge and he hasn't friends so much as worshippers; people either love him or hate him, and the same goes for his family. Not that he doesn't love his family; he fell in love with his wife at first sight and wooed her till she loved him back; and he's great with kids. No dad was ever so inventive or fun. But he fully expects his family to come with him, wherever he goes - be it on African Safari or to the President's mansion. They must support whatever he does. If they don't, his other side can come to the surface, one that is jealous, impatient, tyrannical. It is not surprising that sometimes his wife or children will rebel against him, or leave him altogether. At his best, however, he is as adored by his off-spring as he is by his people. His praise and approval is worth more to them than fame or fortunes, and they will go above and beyond the call of duty to please him.
Vragen etc help ik je graag. De koning der staven kan voor energie staan voor passies een houding die je kan aanmeten maar het kan ook iemand zijn die zo is.
Hopelijk had je er wat aan.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:44 schreef Spongeboss het volgende:
Hoi zeer ingewikkeld ik ga eens doen wat de kaarten zeggen, maar het is een lastige kwestie. Overigens heb ik een nieuw dek eruit gehaald, het is bij lange mijn favoriete dek maar een verzendtijd met achterstanden heeft me 2 weken doen laten wachten, ik hoop dat de energie goed is.
4 van Pentacles
We beginnen met de 4 van de pentacles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal de 'ik ben gierig' kaart. Je ziet hoe hij daar zit in zijn kasteel en alles goed vasthoudt. Er zijn ook momenten dat we ons goed moeten vasthouden aan iets. En soms is het niet de tijd om opeens een groot risico te nemen. Het is goed om een stabiele rekening te hebben en goed in je schoenen te staan. Maar misschien hou je teveel vast en iets of ben je bang iets los te laten? Dat hoeft niet geld te zijn pentacles gaat vaak over materialisme maar het kan ook iets anders zijn. Misschien dat dit ook je onrust beïnvloed.
KrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kracht gaat over de kanten die we hebben, de leeuw kan voor onze driften staan en de jonge vrouw voor puurheid. Je ziet in de achtergrond twee mensen fluisteren die noemen de vrouw misschien gek dat ze met die leeuw zit te spelen. Kracht kan ook betekenen dat we kracht nodig hebben of iets in onszelf opsluiten dat ons kracht kan geven. Diep in ons zit een leeuw onze driften etc Maar alleen is de vrouw vatbaar en zwak, met leeuw bij haar, is ze sterk. Soms moeten we het beest tam maken en soms hebbben we het beest nodig. Kracht betekend twee krachten gebruiken om zwakheid te overkomen. Een boodschap kan zijn houdt moed.
Koning van wandenik laat het even bezinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De koning is vrij lastig, hij is iemand met charisma, en hij kan iemand zijn of energieën die jij hebt representeren vaak als ik ze uitleg in dit topic krijg ik wel mensen die het dan niet snappen meestal geef ik ze dan een link en oh! Dan rolt het balletje: Dit is die van de koning der staven:
As an Adult Man: Call him "The Preacher." He fills a room when he walks in, expansive, full of energy, charisma, fun. You know this man; he's the motivational speaker, the charismatic church leader, the great innovator who can turn a company around, with employees working overtime to please him. He is the warm politician, the idea man, the bullying coach who transforms losers into winners. He loves danger, adventure, challenges.
This is Alexander the Great, Julius Caesar, Henry V. He always has to lead the charge and he hasn't friends so much as worshippers; people either love him or hate him, and the same goes for his family. Not that he doesn't love his family; he fell in love with his wife at first sight and wooed her till she loved him back; and he's great with kids. No dad was ever so inventive or fun. But he fully expects his family to come with him, wherever he goes - be it on African Safari or to the President's mansion. They must support whatever he does. If they don't, his other side can come to the surface, one that is jealous, impatient, tyrannical. It is not surprising that sometimes his wife or children will rebel against him, or leave him altogether. At his best, however, he is as adored by his off-spring as he is by his people. His praise and approval is worth more to them than fame or fortunes, and they will go above and beyond the call of duty to please him.
Vragen etc help ik je graag. De koning der staven kan voor energie staan voor passies een houding die je kan aanmeten maar het kan ook iemand zijn die zo is.
Hopelijk had je er wat aan.
ben afgelopen nacht ontzettend ziek geweest en het is op dit moment iets teveel tekst voor mij.
maar alvast bedankt![]()
Je had gelijk en ik heb los gelatenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen probleem denk maar eens rustig na over alles. Neem de tijd als er meer vragen zijn kun je ze altijd vragen maar ik zal vanavond waarschijnlijk geen lezingen meer doen. Rond 9 uur sluit ik vaak de computer af morgen ben ik er dan weer. Succes en sterkte! Vragen mag altijd.
Maakt dat nog iets uit voor de kaarten ?
in ieder geval hardstikke bedankt!See I'd like to share your point of view
Oh mijn god dit meen je toch niet![]()
Je toekomst laten voorspellen door kaartjes![]()
Ik dacht dat we in de 21ste eeuw leefden..![]()
Heb je de OP gelezen? :quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:58 schreef Fanest het volgende:
Ik dacht dat we in de 21ste eeuw leefden..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
Wat ik dus niet doe: Toekomst voorspelling ook is dit geen wedstrijd voor mij om te zien of ik alle pijltjes in de roos gooi, .1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
Nee hoor, maar soms is het makkelijk als iemand anders verwoord wat je zelf eigenlijk ook wel weet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:58 schreef Fanest het volgende:
Ik dacht dat we in de 21ste eeuw leefden..
Maar iets weten en aan je zelf toegeven is niet altijd makkelijk .See I'd like to share your point of view
En jij denkt serieus dat iemand anders weet wat jij voelt aan de hand van wat kaarten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms is het makkelijk als iemand anders verwoord wat je zelf eigenlijk ook wel weet.
Maar iets weten en aan je zelf toegeven is niet altijd makkelijk .It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
de discussie over de (on)werkzaamheid van dit soort activiteiten mag best ergens anders, maar hou dit topic schoon04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Verplaats het dan naar TRU, daar loopt nota bene een reeks van zo'n topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:38 schreef Re het volgende:
de discussie over de (on)werkzaamheid van dit soort activiteiten mag best ergens anders, maar hou dit topic schoonIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Uit maakt het niets. Zolang jezelf er goed bij voelt follow up vragen etc kan altijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Je had gelijk en ik heb los gelaten
Maakt dat nog iets uit voor de kaarten ?
in ieder geval hardstikke bedankt!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Moet denk ik mijn vraag anders stellen en het is gewoon uit interesse;quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Uit maakt het niets. Zolang jezelf er goed bij voelt follow up vragen etc kan altijd.
Als je nu kaarten zou leggen , komen er dan andere uit?
Zo als ik al eerder zei , heb er geen ervaring mee , gewoon nieuwschierige interesse..
MerciSee I'd like to share your point of view
Jazeker, jij veranderd toch constant? Ik ben nu niet de persoon die ik 5 minuten geleden was. Als ik nu in een rivier stap en ik stap eruit en ik stap er weer in sta ik in een heel andere rivier, zo beweerde een oud filosoof nog voordat Socrates er was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:00 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Moet denk ik mijn vraag anders stellen en het is gewoon uit interesse;
Als je nu kaarten zou leggen , komen er dan andere uit?
Zo als ik al eerder zei , heb er geen ervaring mee , gewoon nieuwschierige interesse..
Merci
Ook de toekomst in kaarten staat niet vast het is wel een spreid van verleden heden toekomst, maar de toekomst staat niet vast die kunnen wij beïnvloeden. Als je de dood trekt in toekomt bij de vraag ga ik veilig met het vliegtuig dan kun je ervoor kiezen er niet op te stappen. Als je er zo zwaar in doet geloven, maar ik doe geen toekomst voorspellingen.
Maar goed de kaarten veranderen altijd. Maar ik had laatst op mijn vraag 3 koninginnen getrokken er zitten er 4 in het spel en het zijn 78 kaarten wat zijn de kansen dat je 3 trekt?Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Hoi spongeboss,
Ik ben Poeke. Ik wil zou graag een algemene lezing willen zonder vraag. Kan dat?Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Dat kan morgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Poeke het volgende:
Hoi spongeboss,
Ik ben Poeke. Ik wil zou graag een algemene lezing willen zonder vraag. Kan dat?Prima als je ook even gedag zegt en je voorstelt dat mag net zo lang als dat van Poeke zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Kyubey het volgende:
Mag ik ook een lezing? Ben benieuwd wat er uitkomtHet leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Hoi, ik ben Kyubeyquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan morgen.
[..]
Prima als je ook even gedag zegt en je voorstelt dat mag net zo lang als dat van Poeke zijn.Meisje van net achttien jaar en ben aankomend studente. Komende week is een spannende week: ik heb dan de introductieweek om kennis te maken met de verenigingen en natuurlijk veel te zuipen. Het probleem is dat ik nog nooit ben uitgegaan en snel de weg kwijtraak
dus ik vraag me af of alles wel goed komt.
Helemaal super.![]()
Heb het laten bezinken.
de eerste kaart klopt best wel.
ik hou mij aan veel dingen vast en vindt het moeilijk iets los te laten. Ik moet dat nog echt gaan leren.
de tweede kaart. Ik houd zeker moed. Ben soms een zwak persoon, en zonder bepaalde steun van bepaalde mensen ben ik zwak.
de derde kaart...lastig. Ik heb op dit moment wel een passie waaraan ik veel werk/zit wat op dit moment erg belangrijk is. Daar gaat veel energie inzitten.![]()
Toevoeging op mijn voorstelling.Dankjewel. Ik heb nog even nagedacht over een eventuele vraag. Ik ga binnenkort alleen op reis en moet daarna een belangrijke keuze maken. Het is een persoonlijke keuze, heeft niets te maken met relaties of werk, maar iets in mezelf. Ik zou daar graag inzichten in krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat kan morgen.
[..]
Prima als je ook even gedag zegt en je voorstelt dat mag net zo lang als dat van Poeke zijn.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Erg klein .....lmaoquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jazeker, jij veranderd toch constant? Ik ben nu niet de persoon die ik 5 minuten geleden was. Als ik nu in een rivier stap en ik stap eruit en ik stap er weer in sta ik in een heel andere rivier, zo beweerde een oud filosoof nog voordat Socrates er was.
Ook de toekomst in kaarten staat niet vast het is wel een spreid van verleden heden toekomst, maar de toekomst staat niet vast die kunnen wij beïnvloeden. Als je de dood trekt in toekomt bij de vraag ga ik veilig met het vliegtuig dan kun je ervoor kiezen er niet op te stappen. Als je er zo zwaar in doet geloven, maar ik doe geen toekomst voorspellingen.
Maar goed de kaarten veranderen altijd. Maar ik had laatst op mijn vraag 3 koninginnen getrokken er zitten er 4 in het spel en het zijn 78 kaarten wat zijn de kansen dat je 3 trekt?
En statistiek was nooit een van mijn favoriete wiskunde onderwerpen .See I'd like to share your point of view
Excuses ik heb het erg druk momenteel, morgen ga ik de lezingen doen en aanpakken! Mijn excuses alvast!Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Gromquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef Spongeboss het volgende:
Excuses ik heb het erg druk momenteel, morgen ga ik de lezingen doen en aanpakken! Mijn excuses alvast!Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoi, ik ben KyubeyMeisje van net achttien jaar en ben aankomend studente. Komende week is een spannende week: ik heb dan de introductieweek om kennis te maken met de verenigingen en natuurlijk veel te zuipen. Het probleem is dat ik nog nooit ben uitgegaan en snel de weg kwijtraak
dus ik vraag me af of alles wel goed komt.
Senorita, niet direct grommen alhoewel je hebt gelijk ik ben erg laat. Maar mijn excuses ik had ook allerlei nieuwe dingen. We gaan de kaarten raadplegen.quote:
De wereld XXI
II Pentacles
III van zwaarden
Niet een al te beste lezing....
De wereld je hebt een hoofdstuk afgesloten het is goed gegaan en je gaat aan iets nieuws beginnen een nieuwe wereld in. Een fase van je leven is klaar, maar dat weten we al want je gaat studeren dus ik zal de kaart dan ook als zodanig beschouwen.
Twee van pentacles,
Moeite een balans te houden. Je bent aan het jongleren met taken en weet niet zo goed wat je nu echt moet doen. Het resultaat je doet dingen misschien half of zo. Maar het kan ook dat dingen saai gaan worden omdat het moetjes zijn. Misschien sta je straks alleen in de hoek saai onder de pretense van oh ja ik moet gezellig meedoen want dit moet om hier een goeie start te maken. Maar de twee van pentacles kan ook betekenen dat je je tijd beter moet gebruiken en inplannen. En tijd voor jezelf moet pakken.
Drie van zwaarden:
Een verlies, stress en bedroefd zijn kunnen hier bijkomen misschien heimwee?Het kan zijn dat je een relatie of situatie moet loslaten. Geen beste kaart dus, de drie is dan ook afgebeeld als een hart met drie zwaarden in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets je zorgen worden laat het gaat, het kan ook betekenen dat je iets moet laten doen een gaatje laten vullen bij de tandarts etc rare kaart de deze.
Hopelijk had je er wat aan, de rest volgt voor 9 uur heb ik alle lezingen gedaan.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
2 van zwaarden en 9 van zwaarden met een ridder van zwaarden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Poeke het volgende:
Toevoeging op mijn voorstelling.
[..]
Dankjewel. Ik heb nog even nagedacht over een eventuele vraag. Ik ga binnenkort alleen op reis en moet daarna een belangrijke keuze maken. Het is een persoonlijke keuze, heeft niets te maken met relaties of werk, maar iets in mezelf. Ik zou daar graag inzichten in krijgen.
Ze is blind en zit daar met twee zwaarden, links of rechts? Ze moet een keuze maken. Een dilemma waar je geen keuze kan maken. Je hart of je hoofd wat moet je volgen? Je staat schaakmat, Maar je moet je emoties goed onder controle houden. Misschien scherm je jezelf af met je hersenen zodat je de problemen niet onder ogen hoeft te komen. Of misschien wacht je passief. Of steek je je hoofd in het zand, maar het probleem gaat niet weg en je moet ooit kiezen. Je moet gaan vragen wat je echt wilt en wat je gevoel je zegt.
9 van zwaarden
de pieker kaart of nachtmerrie kaart. Misschien houdt het je wakker de keuze? Of denk je er vaak aan in bed of pieker je. Misschien is er twijfel heb je zorgen of voel je je schuldig of iets anders. Maar het zal goed komen er zijn problemen of je hebt ze maar het zal met de tijd weg gaan. Het kan ook betekenen dat andere in je leven letterlijk lijden of iets dergelijks.
Ridder van kelken:
Een situatie met conflict, je gaat er snel in met gedrevenheid en spanning. Maar het passeert weer vrij gauw, uit je leven. Je zult actief zijn en zoals de ridders en vooral zwaarden voor voorwaartse energieën staan. Zwaarden zijn ook vooral kaarten die met onze gedachten van doen hebben mentaal. Zwaarden hebben het vaak over een strijd of een strubbeling, waarin je snelle and ferme actie moet nemen. Een sterke assertieve kerel de ridder kan in je leven komen, maar het kan ook zijn dat je zelf sterk moet zijn, je hoofd moet vertrouwen dus wat je denkt in plaats van je hart. Zet je in voor je doel en rij voort zonder terug t e kijken. Wees sterk en beslisvol. Proffesioneel advies kan een verschil maken dat wel, zwaarden wijzen vaak op moeilijkheden vooral met relaties etc. Maar de ridder waarschuwt ook tegen stomme impulsieve dom doordachte acties van handelen.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: