quote:
Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Kyubey het volgende:[..]
Hoi, ik ben Kyubey

Meisje van net achttien jaar en ben aankomend studente. Komende week is een spannende week: ik heb dan de introductieweek om kennis te maken met de verenigingen en natuurlijk veel te zuipen. Het probleem is dat ik nog nooit ben uitgegaan en snel de weg kwijtraak

dus ik vraag me af of alles wel goed komt.
quote:
Senorita, niet direct grommen alhoewel je hebt gelijk ik ben erg laat. Maar mijn excuses ik had ook allerlei nieuwe dingen. We gaan de kaarten raadplegen.
De wereld XXI
II Pentacles
III van zwaarden
Niet een al te beste lezing....
De wereld je hebt een hoofdstuk afgesloten het is goed gegaan en je gaat aan iets nieuws beginnen een nieuwe wereld in. Een fase van je leven is klaar, maar dat weten we al want je gaat studeren dus ik zal de kaart dan ook als zodanig beschouwen.
Twee van pentacles,
Moeite een balans te houden. Je bent aan het jongleren met taken en weet niet zo goed wat je nu echt moet doen. Het resultaat je doet dingen misschien half of zo. Maar het kan ook dat dingen saai gaan worden omdat het moetjes zijn. Misschien sta je straks alleen in de hoek saai onder de pretense van oh ja ik moet gezellig meedoen want dit moet om hier een goeie start te maken. Maar de twee van pentacles kan ook betekenen dat je je tijd beter moet gebruiken en inplannen. En tijd voor jezelf moet pakken.
Drie van zwaarden:
Een verlies, stress en bedroefd zijn kunnen hier bijkomen misschien heimwee?

Het kan zijn dat je een relatie of situatie moet loslaten. Geen beste kaart dus, de drie is dan ook afgebeeld als een hart met drie zwaarden in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets je zorgen worden laat het gaat, het kan ook betekenen dat je iets moet laten doen een gaatje laten vullen bij de tandarts etc rare kaart de deze.
Hopelijk had je er wat aan, de rest volgt voor 9 uur heb ik alle lezingen gedaan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.