abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:20:52 #226
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_143277744
Mag ik ook een lezing? Ben benieuwd wat er uitkomt :P
Helemaal super.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:33:07 #227
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143278389
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef Poeke het volgende:
Hoi spongeboss,

Ik ben Poeke. Ik wil zou graag een algemene lezing willen zonder vraag. Kan dat?
Dat kan morgen.
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Kyubey het volgende:
Mag ik ook een lezing? Ben benieuwd wat er uitkomt :P
Prima als je ook even gedag zegt en je voorstelt dat mag net zo lang als dat van Poeke zijn.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:58:36 #228
383398 Kyubey
pi_143279690
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat kan morgen.

[..]

Prima als je ook even gedag zegt en je voorstelt dat mag net zo lang als dat van Poeke zijn.
Hoi, ik ben Kyubey ;) Meisje van net achttien jaar en ben aankomend studente. Komende week is een spannende week: ik heb dan de introductieweek om kennis te maken met de verenigingen en natuurlijk veel te zuipen. Het probleem is dat ik nog nooit ben uitgegaan en snel de weg kwijtraak _O- dus ik vraag me af of alles wel goed komt.
Helemaal super.
pi_143279963
Heb het laten bezinken.
de eerste kaart klopt best wel.
ik hou mij aan veel dingen vast en vindt het moeilijk iets los te laten. Ik moet dat nog echt gaan leren.

de tweede kaart. Ik houd zeker moed. Ben soms een zwak persoon, en zonder bepaalde steun van bepaalde mensen ben ik zwak.

de derde kaart...lastig. Ik heb op dit moment wel een passie waaraan ik veel werk/zit wat op dit moment erg belangrijk is. Daar gaat veel energie inzitten.
  zondag 10 augustus 2014 @ 22:18:36 #230
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_143280825
Toevoeging op mijn voorstelling.
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat kan morgen.

[..]

Dankjewel. Ik heb nog even nagedacht over een eventuele vraag. Ik ga binnenkort alleen op reis en moet daarna een belangrijke keuze maken. Het is een persoonlijke keuze, heeft niets te maken met relaties of werk, maar iets in mezelf. Ik zou daar graag inzichten in krijgen.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_143281433
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Jazeker, jij veranderd toch constant? Ik ben nu niet de persoon die ik 5 minuten geleden was. Als ik nu in een rivier stap en ik stap eruit en ik stap er weer in sta ik in een heel andere rivier, zo beweerde een oud filosoof nog voordat Socrates er was.

Ook de toekomst in kaarten staat niet vast het is wel een spreid van verleden heden toekomst, maar de toekomst staat niet vast die kunnen wij beïnvloeden. Als je de dood trekt in toekomt bij de vraag ga ik veilig met het vliegtuig dan kun je ervoor kiezen er niet op te stappen. Als je er zo zwaar in doet geloven, maar ik doe geen toekomst voorspellingen.

Maar goed de kaarten veranderen altijd. Maar ik had laatst op mijn vraag 3 koninginnen getrokken er zitten er 4 in het spel en het zijn 78 kaarten wat zijn de kansen dat je 3 trekt?
Erg klein .....lmao
En statistiek was nooit een van mijn favoriete wiskunde onderwerpen .
See I'd like to share your point of view
As long as it's my view too
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:06:04 #232
419250 Spongeboss
pi_143389349
Excuses ik heb het erg druk momenteel, morgen ga ik de lezingen doen en aanpakken! Mijn excuses alvast!
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 15:53:13 #233
383398 Kyubey
pi_143415641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef Spongeboss het volgende:
Excuses ik heb het erg druk momenteel, morgen ga ik de lezingen doen en aanpakken! Mijn excuses alvast!
Grom
Helemaal super.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 18:07:11 #234
419250 Spongeboss
pi_143419848
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Kyubey ;) Meisje van net achttien jaar en ben aankomend studente. Komende week is een spannende week: ik heb dan de introductieweek om kennis te maken met de verenigingen en natuurlijk veel te zuipen. Het probleem is dat ik nog nooit ben uitgegaan en snel de weg kwijtraak _O- dus ik vraag me af of alles wel goed komt.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Grom
Senorita, niet direct grommen alhoewel je hebt gelijk ik ben erg laat. Maar mijn excuses ik had ook allerlei nieuwe dingen. We gaan de kaarten raadplegen.

De wereld XXI

II Pentacles

III van zwaarden

Niet een al te beste lezing....

De wereld je hebt een hoofdstuk afgesloten het is goed gegaan en je gaat aan iets nieuws beginnen een nieuwe wereld in. Een fase van je leven is klaar, maar dat weten we al want je gaat studeren dus ik zal de kaart dan ook als zodanig beschouwen.

Twee van pentacles,

Moeite een balans te houden. Je bent aan het jongleren met taken en weet niet zo goed wat je nu echt moet doen. Het resultaat je doet dingen misschien half of zo. Maar het kan ook dat dingen saai gaan worden omdat het moetjes zijn. Misschien sta je straks alleen in de hoek saai onder de pretense van oh ja ik moet gezellig meedoen want dit moet om hier een goeie start te maken. Maar de twee van pentacles kan ook betekenen dat je je tijd beter moet gebruiken en inplannen. En tijd voor jezelf moet pakken.

Drie van zwaarden:
Een verlies, stress en bedroefd zijn kunnen hier bijkomen misschien heimwee? :P Het kan zijn dat je een relatie of situatie moet loslaten. Geen beste kaart dus, de drie is dan ook afgebeeld als een hart met drie zwaarden in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iets je zorgen worden laat het gaat, het kan ook betekenen dat je iets moet laten doen een gaatje laten vullen bij de tandarts etc rare kaart de deze.

Hopelijk had je er wat aan, de rest volgt voor 9 uur heb ik alle lezingen gedaan.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 18:23:28 #235
419250 Spongeboss
pi_143420269
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Poeke het volgende:
Toevoeging op mijn voorstelling.

[..]

Dankjewel. Ik heb nog even nagedacht over een eventuele vraag. Ik ga binnenkort alleen op reis en moet daarna een belangrijke keuze maken. Het is een persoonlijke keuze, heeft niets te maken met relaties of werk, maar iets in mezelf. Ik zou daar graag inzichten in krijgen.
2 van zwaarden en 9 van zwaarden met een ridder van zwaarden.

Ze is blind en zit daar met twee zwaarden, links of rechts? Ze moet een keuze maken. Een dilemma waar je geen keuze kan maken. Je hart of je hoofd wat moet je volgen? Je staat schaakmat, Maar je moet je emoties goed onder controle houden. Misschien scherm je jezelf af met je hersenen zodat je de problemen niet onder ogen hoeft te komen. Of misschien wacht je passief. Of steek je je hoofd in het zand, maar het probleem gaat niet weg en je moet ooit kiezen. Je moet gaan vragen wat je echt wilt en wat je gevoel je zegt.

9 van zwaarden

de pieker kaart of nachtmerrie kaart. Misschien houdt het je wakker de keuze? Of denk je er vaak aan in bed of pieker je. Misschien is er twijfel heb je zorgen of voel je je schuldig of iets anders. Maar het zal goed komen er zijn problemen of je hebt ze maar het zal met de tijd weg gaan. Het kan ook betekenen dat andere in je leven letterlijk lijden of iets dergelijks.

Ridder van kelken:

Een situatie met conflict, je gaat er snel in met gedrevenheid en spanning. Maar het passeert weer vrij gauw, uit je leven. Je zult actief zijn en zoals de ridders en vooral zwaarden voor voorwaartse energieën staan. Zwaarden zijn ook vooral kaarten die met onze gedachten van doen hebben mentaal. Zwaarden hebben het vaak over een strijd of een strubbeling, waarin je snelle and ferme actie moet nemen. Een sterke assertieve kerel de ridder kan in je leven komen, maar het kan ook zijn dat je zelf sterk moet zijn, je hoofd moet vertrouwen dus wat je denkt in plaats van je hart. Zet je in voor je doel en rij voort zonder terug t e kijken. Wees sterk en beslisvol. Proffesioneel advies kan een verschil maken dat wel, zwaarden wijzen vaak op moeilijkheden vooral met relaties etc. Maar de ridder waarschuwt ook tegen stomme impulsieve dom doordachte acties van handelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')