Je kan toch niet serieus verwachten dat iemand zijn vingers door die brievenbus steekt voor zo'n folder van de c1000, wetende dat er dan een grote kans is dat ie gebeten wordt door zo'n rothond?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef blijevis het volgende:
[..]
Feit blijft dat je op die manier het rotwerk (doorduwen met gevaar voor lichamelijk letsel) doorschuift naar de bezorger die na jou komt.
Dat is vervelend ja! Ik heb dat nog nooit gehad (ook niet bij mijn eigen lenzen), maar wel vervelend. Dat soort doosjes zijn ook best gevoelig heb ik het idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Had hier vandaag ook een mooie (not). Jullie kennen wel die dozen met lenzen erin toch? Zat hier vandaag zo eentje tussen van de Pearle geloof ik, zo'n kleinere, die was gaan lekkenzit dan vaak ook een fles(je) lensvloeistof in namelijk
. Allemaal post nat geworden....
Gewoon direct melden natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:52 schreef houdjemond het volgende:
Ik maak die debiel van Sand nog eens af... Trekt mijn post uit een groene buiten-brievenbus en gooit het zo neer.
Stevig aangesproken maar hij zei geen stom woord. Volgende keer meld ik het.
het zijn ook niet de meest handige doosjes, net te dik voor de meeste brievenbussen en 9 van de 10 keer zijn ze al half open. Ik moest ook eerst de inhoud weer bij elkaar zoeken vandaag in mijn tas.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Had hier vandaag ook een mooie (not). Jullie kennen wel die dozen met lenzen erin toch? Zat hier vandaag zo eentje tussen van de Pearle geloof ik, zo'n kleinere, die was gaan lekkenzit dan vaak ook een fles(je) lensvloeistof in namelijk
. Allemaal post nat geworden....
Ja, dus? Als ik een hongerige Rottweiler op het erf zie liggen steek ik toch ook niet alvast mijn blote been uitnodigend onder zijn neus zodat zijn honger gestild is tegen de tijd dat de volgende bezorger het perceel nadert?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef blijevis het volgende:
[..]
Feit blijft dat je op die manier het rotwerk (doorduwen met gevaar voor lichamelijk letsel) doorschuift naar de bezorger die na jou komt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Je kan toch niet serieus verwachten dat iemand zijn vingers door die brievenbus steekt voor zo'n folder van de c1000, wetende dat er dan een grote kans is dat ie gebeten wordt door zo'n rothond?
Ik ga er ook niet vanuit dat degene na mij dat risico gaat nemen. Degene na mij zal waarschijnlijk met zijn materiaal mijn spul doorduwen en zijn eigen spul weer niet helemaal door de bus duwen.
Ja, precies, anders heb je straks ook nog weer het risico dat die mensen een klacht gaan indienen wegens bloedvlekken op hun postquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef superkimmi het volgende:
als mensen met bijtgrage huisdieren willen dat ik de post/folders volledig doorduw dan hangen ze maar een buitenbus op!
Gewoon wat flinke brokken chocola door de brievenbus gooien. Lost het probleem vanzelf opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, dus? Als ik een hongerige Rottweiler op het erf zie liggen steek ik toch ook niet alvast mijn blote been uitnodigend onder zijn neus zodat zijn honger gestild is tegen de tijd dat de volgende bezorger het perceel nadert?![]()
Verder: Wat gelestipjes zegt:
[..]
Nee, dat is zonde van de chocola. Een stuk gebakken spons kan íe krijgen!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon wat flinke brokken chocola door de brievenbus gooien. Lost het probleem vanzelf op![]()
Nietdoen.
Nja die kerel schijnt ziek te zijn.. Als ik het weer zie of merk bel ik meteen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Vooral die grotere vd Specsavers willen hier vaak net nethaal mijn eigen gewoon nog lekker altijd op, dus hier iig geen gezeur daar mee
@houdjemond: melden idd! bij Sandd en bij je eigen leidinggevende zou ik ook doen. Straks krijg jij er nog klachten over
Dat lijkt me niet echt een excuus, dan moeten ze zo'n gast gewoon niet aannemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nja die kerel schijnt ziek te zijn.. Als ik het weer zie of merk bel ik meteen.
Meteen melden. Of die gast ziek is of nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
het gaat om bussen waarbij je grote kans hebt gewond te raken als je je vingers erdoor steekt. Daar word ik echt niet voor betaald hoor. Het probleem ligt dan niet bij mij maar bij degene die ervoor gezorgd heeft dat ik de post niet zonder gevaar erin kan doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:49 schreef houdjemond het volgende:
Bel morgen..
En indd, je staat er toch, ff doorduwen is een kleine moeite daar word je gvd voor betaald.
Ik snap heel erg dat je dat sneu vindt voor die man hoor, maar dit kan gewoon niet. Ik zou het ook rot vinden om dat te melden, maar eigenlijk moet je dat gewoon wel doen... edit: ah ik zie dat je dat gaat doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, sorry. Moet niet ten koste van jezelf gaan indd. Kan je het niet ergens melden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
het gaat om bussen waarbij je grote kans hebt gewond te raken als je je vingers erdoor steekt. Daar word ik echt niet voor betaald hoor. Het probleem ligt dan niet bij mij maar bij degene die ervoor gezorgd heeft dat ik de post niet zonder gevaar erin kan doen.
Uiteraard doe ik al het mogelijke en wat nog redelijk is om ervoor te zorgen dat er niks uitsteekt, maar ik heb geen zin om verwondingen op te lopen
ik heb het dan ook met name over de folders, van post kan ik me zo niet herinneren dat ik dat er ooit uit heb laten steken, niet bewust althans. Maar over het algemeen gaat post ook net iets makkelijker naar binnen dan zo'n slap c1000 foldertje dus daar speelt het probleem sowieso iets minder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Post moet gewoon wel helemaal door de brievenbus ja. Al ga ik niet beweren dat er bij mij nooit een briefje uitgestoken zal hebben, dat kan ik dan ook weer niet garanderen. Maar zeker ivm diefstal, maar ook nat worden vd post etc moet dat er wel gewoon fatsoenlijk in. Ben wel eens terug gelopen omdat ik zag dat er toch nog een hoekje te zien was.
Folders moeten in principe ook naar binnen, maar die blijven bij mij ook nog wel eens een kleeeein stukje eruit hangen. Als ik het niet fatsoenlijk door de bus kan krijgen, dan gaat het mee terug. Laatst dus ook gedaan met een H&M pakje en een hond achter de bus. Bij veel lastige bussen wil het overigens nog wel als je het voorzichtig doet
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |