Klinkt leuk maar kan de centen even beter gebruikenquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Is me ff teveel helaas Brammetje, ben wel opzoek naar een 27 inch.
Ruilen voor een i7 13 inch Macbook Pro met 64GB SSD?.
Snapt, ga van het weekend een soort sale houden van mijn meuk, mocht het een leuk zakcentje opleveren neem ik nog wel even contact met je opquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:52 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar kan de centen even beter gebruiken
Enige wat ik kan zeggen is thanksquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snapt, ga van het weekend een soort sale houden van mijn meuk, mocht het een leuk zakcentje opleveren neem ik nog wel even contact met je op.
Ik zal nog eens een TR droppen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je eerst slotjesrechten krijgen
Welke magneetjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef BigSmurf het volgende:
iMac is binnen, perfect hufterproof verpakt. Glasplaat was wel iets verschoven (tijdens vervoer denk ik), maar gelukkig is die zo recht te zetten door de magneetjes. Ziet er verder allemaal keurig uit.
Kan op slot dus!
Glasplaat zit vast met magneetjes bij dit model. Zuignap in één van de bovenhoeken en je trekt hem zo los van de magneten. Kan je hem aan de binnenkant schoonmaken bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |