Wel een toffe camper van.quote:
quote:
Geen hiphop maar wel mijn favo zomer plaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sowieso een van mn favo zomer hiphop platen
WWE is voor de VS wat de TV-kantine voor Nederland is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En de WWE is weer zo ontactvol als het kan, om een heat voor een heel te creeren.
De worstelaar waar zij de manager van is uit Bulgarije, maarja voor de Amerikanen die het actief volgen maakt dat ws niks uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
WWE is voor de VS wat de TV-kantine voor Nederland is.
Verbaasd me eerlijk gezegd niks, vinden die Amerikanen heerlijk, een toneelstukje met Russisch gevaar.
lol. Je weet toch hoe de VS tegen buitenlanders aankijken, is allemaal één pot nat voor hun.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De worstelaar waar zij de manager van is uit Bulgarije, maarja voor de Amerikanen die het actief volgen maakt dat ws niks uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik ben niet echt iemand die veel comics leest, en de 'slechte' films waar ik over het algemeen naar kijk hebben over het algemeen niks met superhelden te maken, want dan kijk ik liever naar 'slechte' films uit de tijden dat ze nog 'hip en groovy' waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Je weet toch hoe de VS tegen buitenlanders aankijken, is allemaal één pot nat voor hun.
Maar ben je blij met The Rock als Shazam?
Oh okay.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben niet echt iemand die veel comics leest, en de 'slechte' films waar ik over het algemeen naar kijk hebben over het algemeen niks met superhelden te maken, want dan kijk ik liever naar 'slechte' films uit de tijden dat ze nog 'hip en groovy' waren.
Wanneer komt ie uit? Is denk ik wel een film die ik leuk ga vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay.
Shazam is een superheld met ongeveer dezelfde krachten als Superman.
Verder is het een kleine jongen die in de superheld Shazam veranderd zodra die naam zegt.
Denk dat The Rock wel het komisch talent heeft om daar wat van te maken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vond The Rock in deze film ook wel leuk![]()
Toch wel stoer als je dat doet voor geld.![]()
[ afbeelding ]
Is denk ik vooral een komische comic movie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanneer komt ie uit? Is denk ik wel een film die ik leuk ga vinden.
Want met Tooth Fairy heb ik me prima vermaakt.
Lijkt me leuk en wilde net zeggen dat ik hem op ga zoeken.quote:
Dat soort dingen zijn zeer interessant ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is denk ik vooral een komische comic movie.
Ben vooral hoe ze de transformatie aanpakken.
Want een jongetje van 11/12 dat in The Rock veranderd is natuurlijk niet heel vanzelfsprekend.
Als je How High nog niet gezien hebt, rook een jointje en genietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me leuk en wilde net zeggen dat ik hem op ga zoeken.
Top van je.
Heb je 'Be Cool' gezien? Daarin is ie een heel grappig personage.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn zeer interessant ja.
En ik vind hem ook wel grappig als acteur, diverse dingen al gezien van hem.
Take the test high, get high results.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je How High nog niet gezien hebt, rook een jointje en geniet
Nr 2. op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je How High nog niet gezien hebt, rook een jointje en geniet
Nr. 3 op mijn nieuwe lijstje. Wat een leuke films kunnen jullie en ik heb duidelijk andere films gekeken afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je 'Be Cool' gezien? Daarin is ie een heel grappig personage.
het zijn meer guilty pleasures dan goede films hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nr. 3 op mijn nieuwe lijstje. Wat een leuke films kunnen jullie en ik heb duidelijk andere films gekeken afgelopen jaren.![]()
How High vind ik heel makkelijk om opnieuw te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn meer guilty pleasures dan goede films hoor
Goed hoeft niet perse, als ik er maar om kan lachen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn meer guilty pleasures dan goede films hoor
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
How High vind ik heel makkelijk om opnieuw te kijken.
Verklaar je nader.quote:
Beetje chaotische track.quote:
* Baconbus voelt 'm hardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Valt wel mee
maar als je wat simpels wilt hebben
Dan wordt je moe ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Moe!
Met 10 kinderen bij een vuur broodjes gebakken enzo. En toen in het zwembad gegooid.
Gizmo flipte 'm tegen Mootie omdat die zei dat Maxima een accent heeft. So, there's that.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Gert het volgende:
'Navond. [ afbeelding ]
Hè hè, 't is weer warrum aan het worden. Maar de wegen zijn sinds deze week écht in de vakantiesfeer. Moet van hartje Den Haag naar hartje Rotterdam maar dat ging zonder filens.
Zo, dat waren mijn avonturen. Hier nog wat gebeurd de afgelopen 17 uur? Behalve dan VerPrutsie doodwensen en zeggen dat de Gazastrook en de indianengenocide veel erger waren dan die suffe vliegramp waar alle politici witte voetjes meer proberen te scoren?
Gaan er nou eigenlijk nog mannen naar de stoner neon meet vrijdag? Of durft er niemand? Dat laatste zeker?
Dat laatste denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Gert het volgende:
'Navond. [ afbeelding ]
Hè hè, 't is weer warrum aan het worden. Maar de wegen zijn sinds deze week écht in de vakantiesfeer. Moet van hartje Den Haag naar hartje Rotterdam maar dat ging zonder filens.
Zo, dat waren mijn avonturen. Hier nog wat gebeurd de afgelopen 17 uur? Behalve dan VerPrutsie doodwensen en zeggen dat de Gazastrook en de indianengenocide veel erger waren dan die suffe vliegramp waar alle politici witte voetjes meer proberen te scoren?
Gaan er nou eigenlijk nog mannen naar de stoner neon meet vrijdag? Of durft er niemand? Dat laatste zeker?
Was een drukke dag gisteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gizmo flipte 'm tegen Mootie omdat die zei dat Maxima een accent heeft. So there's that.
is dat een belediging?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gizmo flipte 'm tegen Mootie omdat die zei dat Maxima een accent heeft. So, there's that.
ik heb ongestoord de 20 posts gehaald.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Gert het volgende:
'Navond. [ afbeelding ]
Arm Poesiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij kijkt asof hij liever een cheeseburger had gewild.
Achja, ze kreeg de kans om Koningin te worden, ik neem het haar niet kwalijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef isax het volgende:
[..]
maxima is cool. had ik haar accent maar.
Maxima is cool en Willempie ook daardoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:59 schreef isax het volgende:
[..]
maxima is cool. had ik haar accent maar.
misschien is gizmo wel een van wilmpies exen. weten wij veel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja, ze kreeg de kans om Koningin te worden, ik neem het haar niet kwalijk.
Ze was toch al bankier.
lol. Ik heb Willempie niet hoog zitten, maar denk dat zelfs hij over zou slaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef isax het volgende:
[..]
misschien is gizmo wel een van wilmpies exen. weten wij veel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maxima is cool en Willempie ook daardoor.![]()
Vind ik dan.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Andre van Duin is de nieuwe nostradamus.
Ik had eilk geen zin om het over politiek te hebbenquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had eilk geen zin om het over politiek te hebben
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ooooh, zo simpel.![]()
Piemels Piemels Piemels
quote:
Die is pas bereikt als ik mijn standaard nummer post nadat een vrouwelijke user mij gequote heeftquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die is pas bereikt als ik mijn standaard nummer post nadat een vrouwelijke user mij gequote heeft
[..]
Een mooie kont is gewoon lekker om in te knijpen of een tik tegenaan te geven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen dan zo aantrekkelijk aan kontjes?
quote:
De enige reden dat mannen tieten interessant vinden is omdat ze rechtop lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een mooie kont is gewoon lekker om in te knijpen of een tik tegenaan te geven.![]()
Wat vinden mannen mooi aan tieten?
de mijne lopen nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
De enige reden dat mannen tieten interessant vinden is omdat ze rechtop lopen.
Voordat de mens dat deed was het puur een voortplantingsproces en werd er echt niet gekeken of de vrouw in kwestie dikke prammen had.
Jip, tieten zijn melkfabrieken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar je begrijpt wat ik bedoel te zeggen, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Is moeilijk hoor. Help eens even dan jij oh grote Baconquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:36 schreef Baconbus het volgende:
Kom op mensen, iets minder banaal graag. Ik geloof in jullie.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:37 schreef SunChaser het volgende:
Worstenman heeft handschoenen aan voor hygiene maar geeft die bewoners hun smerige klauwen een hand
Mooie tieten zijn gewoon lekker om in te knijpen of een tik tegenaan te geven en daarna hopen dat je niet aangeklaagd word....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een mooie kont is gewoon lekker om in te knijpen of een tik tegenaan te geven.![]()
Wat vinden mannen mooi aan tieten?
Ja, dan moet je dat niet bij iedere vrouw doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mooie tieten zijn gewoon lekker om in te knijpen of een tik tegenaan te geven en daarna hopen dat je niet aangeklaagd word....
eentje met een 'feministische' vriendin is genoeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dat niet bij iedere vrouw doen.
Arme jij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eentje met een 'feministische' vriendin is genoeg.
Dat moet je ook niet willen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik maak geen kans bij vrouwen die zich feministisch noemen.
Tenzij dat ze meer dan een ton jaarsalaris verdient en dat ze daarvoor verwacht dat ik daarvoor de kinderen opvoed, zo nu en dan een wasje draai en kook en afwas niet nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen volgens mij.
Oooh, ben jij er zo 1.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tenzij dat ze meer dan een ton jaarsalaris verdient en dat ze daarvoor verwacht dat ik daarvoor de kinderen opvoed, zo nu en dan een wasje draai en kook en afwas niet nee.
Mijn schoonzoon heeft dat een paar weken geleden bij me geflikt, of ik wel eens echte jellybeans op had? Ik, nee, geef maar, dus ik verwacht een lekker zoet snoepje, krijg ik ineens een enorme kaneel smaak, vet ranzig. Kreng lachen. Dus ik zeg, nog 1 maar dan een goede, en een goede was hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt het ze beter geven dan die 'snoepjes'die ze vorige week uitprobeerden.
Ik zou friet halen als ik jouw wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zin in patat maar geen idee of de snackbar nog open is.
Ik ben ook van obscure of obscure muziek die danweer geripped of geinspereerd zijn op obscure muziek.quote:
Dan is het koud als ik weer thuis ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou friet halen als ik jouw was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zin in patat maar geen idee of de snackbar nog open is.
toen ik veel rap luisterde was dat Wu Tang 2pac biggie insane clownsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook van obscure muziek die danweer geripped of geinspereerd zijn op obscure muziek.
Ken je de grave diggersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook van obscure of obscure muziek die danweer geripped of geinspereerd zijn op obscure muziek.
Ik ben daar een jaar of 4-5 voor begonnen, en sinds 2010 volg ik het niet gek zoveel meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
toen ik veel rap luisterde was dat Wu Tang 2pac biggie insane clowns
Ik volg dat ook allemaal nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben daar een jaar of 4-5 voor begonnen, en sinds 2010 volg ik het niet gek zoveel meer.
Ja ook wel een tof albumquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als in side-project van RZA begin jaren 90?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:42 schreef Baconbus het volgende:
Gizmo flipte 'm tegen Mootie omdat die zei dat Maxima een accent heeft. So, there's that.
quote:
Thanks! Stuk voor stuk aardige weetjes, en het is triest dat ik dat vind maar ik meen het.quote:
Wat meen je?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks! Stuk voor stuk aardige weetjes, en het is triest dat ik dat vind maar ik meen het.
vs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie muziek altijd als een soort tijd periodes in mijn leven
Alles.quote:
Oei, bedankt voor de waarschuwing. Dat wordt weer genieten.quote:
Nou niet gaan overdrijven hè.quote:
Het liefst een hele idioot. Full-wacko.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef Jian het volgende:
Billy-gelul op de streams, wie luistert nog ....
Er komt een nieuwe natuurlijk, dat kan alleen maar een halve idioot zijn, wie stapt daar nu nog in????
Zoiets zal het wel worden, ik bedoel een normaal mens stapt daar toch niet meer in, waarom zou je ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het liefst een hele idioot. Full-wacko.
Nee een normaal mens stapt daar niet in. Misschien een acteur erin gooien, voor een leuk salaris?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden, ik bedoel een normaal mens stapt daar toch niet meer in, waarom zou je ?
Ik trek het niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
Wielrennen en nu darten, we worden verwend vanavond, wie zit er nu nog op voetbal te wachten?
Had je die VI gezien dat ze 'm gingen kraken om z'n shirt en dat ie in de studio kwam?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
Die Coos Stompé is best een aardige man, vroeger zat ie op tram 14 met z'n hoofd ....
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had je die VI gezien dat ze 'm gingen kraken om z'n shirt en dat ie in de studio kwam?
Wat ga je boeren dat kan vanalles zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
En opeens weet je het, je wil later darter worden .... en boer
Coke natuurlijk en daarbij een krokodillenfarmquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ga je boeren dat kan vanalles zijn
Ergens in Australie ozuid amirikaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Coke natuurlijk en daarbij een krokodillenfarm
Maakt mij niet uit, maar het is wel een ideale combinatie natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ergens in Australie ozuid amirika
Coca planten en krokodillenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar het is wel een ideale combinatie natuurlijk
Briljant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar het is wel een ideale combinatie natuurlijk
ben meer van de startrekquote:
welke reeks ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
O wacht, laat me even wat chagrijn wegnemen. Ik was onder de indruk vandaag. Ook jij hartelijk gefeliciteerd met je fraaie reeks.![]()
[ afbeelding ]
Ja wat ga je eraan doen, almachtige Mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
O wacht, laat me even wat chagrijn wegnemen. Ik was onder de indruk vandaag. Ook jij hartelijk gefeliciteerd met je fraaie reeks.![]()
[ afbeelding ]
Gert kan bijna niks is echt geen Qquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja wat ga je eraan doen, almachtige Mod.
loop je me nou te pesten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
posts. niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
welke reeks ?
boeken
films
recepten
billen ?
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Q is almachtigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gert kan bijna niks is echt geen Q
je vinger in je bipsquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Het was gemeend sarcastisch. Want ik vergis me één keer tussen COS en SC omdat ik de fles wijn die voor bij het eten bestemd was per ongeluk als aperitief had genuttigd. Can happen. BUT. ANUS: Meteen een zure smiley van jou. En jij gáát maar door met die onzinnige reeksen. NOU DAAR IS DE LOL WEL EEN KEER AF NU.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
loop je me nou te pesten?
het voelt in ieder gevalt niet gemeent
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
omdat ik de fles wijn die voor bij het eten bestemd was als aperitief had genuttigd.
ga rukken ouwe likkerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gemeend sarcastisch. Want ik vergis me één keer tussen COS en SC omdat ik de fles wijn die voor bij het eten bestemd was als aperitief had genuttigd. Can happen. BUT. ANUS: Meteen een zure smiley van jou. En jij gáát maar door met die onzinnige reeksen. NOU DAAR IS DE LOL WEL EEN KEER AF NU.![]()
![]()
gert is de lik meisterquote:
Ben ik het wel mee eens hoor 36 keer een smiley posten is niet echt de bedoeling of nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gemeend sarcastisch. Want ik vergis me één keer tussen COS en SC omdat ik de fles wijn die voor bij het eten bestemd was als aperitief had genuttigd. Can happen. BUT. ANUS: Meteen een zure smiley van jou. En jij gáát maar door met die onzinnige reeksen. NOU DAAR IS DE LOL WEL EEN KEER AF NU.![]()
![]()
masturbatio felaccio montello du beufquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat voor taal bezigt u allemaal, jongedame.
Je zit niet voor niks bij Hydra. Goed bezig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens hoor 36 keer een smiley posten is niet echt de bedoeling of nodig
ga janken bij je shrink, sneue slikkerquote:
hydra is voor mietjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zit niet voor niks bij Hydra. Goed bezig.
Dat ook nog eens.quote:
ik leer van de beste. taxi chaffeurs om 2 uur snachts zijn top.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat voor taal bezigt u allemaal, jongedame.
Ik voel me er niet zo prettig bij dat je ons Gert zo onheus bejegend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik leer van de beste. taxi chaffeurs om 2 uur snachts zijn top.
graties zeker, gewoon nog wat extra slikken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik leer van de beste. taxi chaffeurs om 2 uur snachts zijn top.
yup jij hebt er al 45.415quote:
viese vuile gore rus die je bentquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
graties zeker, gewoon nog wat extra slikken.
er zijn grenzen hèquote:
45.417quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, make up your mind, jankie
koelkast is 24/7 openquote:
quote:
dat kan ik niet meer onderdrukkenquote:
As if. Niet eens een béétje.quote:
jammer. ik zal nadenken over een grotere belediging.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
As if. Niet eens een béétje.
Bedoelde daarmee dat ik geen rus ben.
Ken je dat? Dat alles klaar ligt? De boel hoeft alleen nog dicht. Maar iets vangt je aandacht, je raakt even afgeleid en bam. Op de grond. Ik zit er dan eerst 3 seconden naar te staren zo van whut?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:29 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
ik moet gewoon eerst draaien en dan pas typen maar soms wil ik te graag
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
As if. Niet eens een béétje.
Bedoelde daarmee dat ik geen rus ben.
Heb je al tipjes 'op'?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken je dat? Dat alles klaar ligt? De boel hoeft alleen nog dicht. Maar iets vangt je aandacht, je raakt even afgeleid en bam. Op de grond. Ik zit er dan eerst 3 seconden naar te staren zo van whut?
En nee natuurlijk landt die shit niet keurig op het vloeitje.
Doe het daar maar weer makkelijk mee af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Jian het volgende:
Gert en Isax, sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.G. ... nou ja, of zoiets
wijntje kaasje dikke joint en hoppaquote:
zo laag ga ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:32 schreef Jian het volgende:
Gert en Isax, sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.G. ... nou ja, of zoiets
dan heb je de middag vrij ? zo ja hoppa ijsje eten stukkie fietsen terwijl de rest zit te zwoegen in de hitte op t werkquote:
Hmm.. ja ik moet ook morgen om 8 uur op. Da's ook best vroeg. Gelukkig niet zo vroeg dan jou.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niet eens een halve. Beetje moe. En beetje pest humeur.
Nope, gewoon hele dag werken. En nee geen zin in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan heb je de middag vrij ? zo ja hoppa ijsje eten stukkie fietsen terwijl de rest zit te zwoegen in de hitte op t werk
Ja dat zou ik ook wel willen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
Ik zou gewoon gaan zuipen om die ellend van morgen te vergeten.![]()
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dan kom je thuis bestel je pizza plof neer op de bank zuipt een fles wijn weg en nog een en ga je dansen in de huiskamerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, gewoon hele dag werken. En nee geen zin in.
dan bef je ook niet ?quote:
Ik durf niet meer, ik ben onzeker de laatste tijd, ik weet niet hoe het komt. Misschien kunnen we een praatgroep oprichten en erover praten, dat zou ik fijn vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe het daar maar weer makkelijk mee af.![]()
Begin dan zelf een relletje jonguh!
Ik ga over een half uurtje toch naar m'n nest, dus tegen de tijd dat er weer doodsbedreigingen en incest-beschuldigingen over en weer vliegen mag Liesje het opknappen. (but beware of her pee mofo m's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |